W Holandii poprawili.

Data: 2012-11-09 07:30:45
Autor: Jacek
W Holandii poprawili.
W dniu 2012-11-09 02:41, Feliksik pisze:
Usłyszałem w radiu :
W jakimś mieście w Holandii (podali nazwę, ale zapomniałem)
wyłączyli światła sygnalizacyjne na wielu skrzyżowaniach.
Czasem by się przydało....

Wiele skrzyżowań przebudowali na ronda, część skrzyżowań
oznakowano jako równorzędne (bez pierwszenstwa i bez podporządkowania).
Już to mamy na wielu osiedlach. IMO porażka zupełna, bo jadąc ulicą "główną" muszę wyglądać na prawo, czy ktoś się nie turla z uliczki, gdzie są dwie chałupy.

Usunięto też część znaków drogowych (po analizie okazały się niepotrzebne).

Jestem za. Gdyby tak usunięto te, które służą tylko radarowcom do polowania na jelenie.

Jacek

Data: 2012-11-09 08:27:09
Autor: 4CX250
W Holandii poprawili.
Użytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisał w wiadomości news:509ca314$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

Już to mamy na wielu osiedlach. IMO porażka zupełna, bo jadąc ulicą "główną" muszę wyglądać na prawo, czy ktoś się nie turla z uliczki, gdzie są dwie chałupy.

Sprawia ci to problem? Jechać zapewne musisz max 20kmh

Jestem za. Gdyby tak usunięto te, które służą tylko radarowcom do polowania na jelenie.

Dołożą kolejne. Wczoraj zauważyłem nową bzdurę w mieście.  Skrzyżowanie w sumie osiedlowych dwóch dróg. Jedna dwukierunkowa, druga jednokierunkowa. Jadąc dwukierunkową w jedną stronę nie można na krzyżowaniu z jednokierunkową jechac na wprost bo jest nakaz skrętu w prawo ale gdybyś jechał tą dwukierunkową spowrotem przez to skrzyżowanie to już możesz na wprost. Oczywiście 20 metrów dalej stoją panowie policjanci i wyłapują niesfornych kierowców.

Marek

W Holandii poprawili.