W Hollywood tez czytuja PRSK!

Data: 2010-03-09 14:35:58
Autor: wiLQ
W Hollywood tez czytuja PRSK!
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Pisałem, że Avatar to nuda, zero oryginalności i masa fantastycznej
grafiki?
Pisałem, że jesli Oskar to za efekty, montaż i ewentualnie zdjęcia?
Nie dostał tylko za montaż.
No i tak też został oceniony przez Akademię. Strefy naszych wpływów
się poszerzają.
Hurt Locker nie został skyrytykowany i obsypali go nagrodami :-)

Eee tam. Oceniajac po samym boxoffice Hurt Locker desperacko potrzebowal
reklamy, a Avatar na pocieszenie sobie moze kupic 10 statuetek ;-)
Ba! Ex-zona bedzie musiala sprzedac Cameronowi tego oscara za najlepszy
film by miec za co nakrecic nastepny ;-)

--
pzdr
wiLQ

W Hollywood tez czytuja PRSK!