W Intranecie kr??y bardzo ciekawa koncepcja

Data: 2011-02-12 07:42:38
Autor: Bruner
W Intranecie kr??y bardzo ciekawa koncepcja

- katastrofę pod Smoleńskiem zaaranżował Jarek Kaczyński, żeby zdobyć władzę.

Co za tym przemawia?

1. Lech przed wyjazdem specjalnie pojechał pożegnać się z mamusią, choć ta była nieprzytomna.

2. Lech i Maria ubezpieczeni byli na 3 mln zł, które po ich śmierci zgarnęła córka. Niewykluczone, że Jarek to ubezpieczenie podpowiedział.

3. Jarek też miał lecieć do Smoleńska. Pod pretekstem "opieki" nad chorą matką, która leżała w szpitalu na OIOM-ie - więc co on tam miał do roboty? na takich oddziałach chorymi opiekuje się tylko i wyłącznie wykwalifikowany personel - nie poleciał do Smoleńska. Do końca figurował na liście pasażerów, tylko Lech wiedział, że Jarek nie poleci.

4. Za jednym zamachem Jarek pozbył się dwóch kandydatów na prezydenta - Lecha i Jerzego Szmajdzińskiego

5. Jarek jednocześnie pozbył się "dupowłazów" wojskowych swego brata.

6. Po katastrofie Jarek dołożył starań, żeby mnożyć najbardziej absurdalne teorie na temat przyczyn katastrofy. Atak najlepszą obroną, więc atakował wszystkich, byle by odwrócić uwagę od siebie.

7. Niby nie chciał kandydować na prezydenta ten Jarek, zrobił to z łaski na pociechę przez pamięć brata a później był tak wściekły z powodu przegranej, że zaczął szaleć i walić na prawo i lewo wszystkich, zupełnie jakby przegrał coś, co było dla niego celem, sprawą najważniejszą w życiu.

8. Z powodu tej wściekłości, z powodu przegranej Jarek podważył wynik demokratycznych wyborów ("Komorowski został wybrany przez przypadek"), zaczął ubliżać wszystkim spoza swego obozu, składać kwiaty pod krzyżem niezgody, choć jego brat tam pochowany nie jest, no i na koniec zaczął mściwą czystkę w swoich szeregach, obwiniając innych za swoją przegraną.

9. Błyskawicznie zdjęta po wyborach maska łagodności świadczy o strasznym cynizmie Jarka, a tym samym pozwala przypuszczać, że dla zdobycia władzy gotów jest na każde oszustwo, każdą niegodziwość
..
10. Jarek, podobnie jak jego brat Lech, znali historię. Jarek miał w tej historii mnóstwo wzorów zabójstw dla władzy - zabijali ojców, matki, braci... Pomyślał:, dlaczego by nie skorzystać z zasady historia est magistra vita?

Ta koncepcja bardziej trzyma się realiów niż hipotezy snute przez Jarka na temat przyczyn katastrofy. Trzeba obnażyć tego diabła, żeby wreszcie przestał zatruwać polskie życie publiczne.

Data: 2011-02-12 14:11:57
Autor: Polok_prawdziwy
W Intranecie kr??y bardzo ciekawa koncepcja

I teroski ta PSYKRUTKOPOKRAKA musi UDOWODNIć, zetego z premudetacjom nieucynił...!!!

Data: 2011-02-12 14:31:54
Autor: pluton
W Intranecie kr??y bardzo ciekawa koncepcja
- katastrofę pod Smoleńskiem zaaranżował

Niezwykle oryginalne tezy. Ze tez nikt na to wczesniej nie wpadl...

Nullification

Data: 2011-02-12 05:45:36
Autor: Hans Kloss
On 12 Lut, 14:31, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> - katastrofę pod Smoleńskiem zaaranżował

Niezwykle oryginalne tezy. Ze tez nikt na to wczesniej nie wpadl...

Ależ wpadli wpadli jak najbardziej. Połowa pacjentów Kobierzyna
rozważa ponoć  te "oryginalne tezy" już kwietnia. Druga połowa
twierdzi ze katastrofę spowodowali wspólnie pijany generał Błasik i
Jarosław Kaczyński zdalnie, przez telefon.
J-23

Data: 2011-02-12 15:12:15
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

> [...]

twierdzi ze katastrofę spowodowali wspólnie pijany generał Błasik i
Jarosław Kaczyński zdalnie, przez telefon.

Iwto bym wieżył, bo KURBUPEL CHORY NAWADZEM jest i PSYWUDCOMNARODU łostać bychcioł...

PS - widzis, pseca, jak regularnie comiesionc pod zakład pracy swojego brata chodzi i siem tam modli, coby mugł ruwnież posadem Prezydemta tam łotsymać...

Data: 2011-02-12 15:21:37
Autor: pluton
> [...]

twierdzi ze katastrofę spowodowali wspólnie pijany generał Błasik i
Jarosław Kaczyński zdalnie, przez telefon.

A co rozwaza genialny srateg ?

Nullification

Data: 2011-02-12 15:30:32
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 15:21, pluton pisze:
A co rozwaza genialny srateg ?

Nie wiem co u ciebie się kotłuje.

Data: 2011-02-12 15:33:39
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-12 13:42, Bruner pisze:
[...]

Ta koncepcja jest g*no warta gdy autor nie przedstawił realizacji i wykonania tego "zaaranżowania"

Data: 2011-02-12 11:15:27
Autor: Bruner

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:ij65o2$bis$1news.onet.pl...
tego diabła, żeby wreszcie
przestał zatruwać polskie życie publiczne.

Ta koncepcja jest g*no warta gdy autor nie przedstawił realizacji i wykonania tego "zaaranżowania"

ale trzyma sie bardziej kupy niz sztuczna mgla

Data: 2011-02-12 16:25:17
Autor: obserwator
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):

> [...]

ale trzyma sie bardziej kupy niz sztuczna mgla

kupy to sie muchy najchetniej trzymaja:)

Data: 2011-02-12 17:56:40
Autor: Rudy 102

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij6c9d$fr8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> wykonania tego "zaaranżowania"

ale trzyma sie bardziej kupy niz sztuczna mgla

kupy to sie muchy najchetniej trzymaja:)

Pozostaje nam wierzyć w twoje doświadczenie w tej materii!

JanKos

Data: 2011-02-12 17:20:18
Autor: obserwator
Rudy 102 <rudy102@pancerni.ru> napisał(a):
> kupy to sie muchy najchetniej trzymaja:)

Pozostaje nam wierzyć w twoje doświadczenie w tej materii!

nam? te twoje klony to sa oni?

Data: 2011-02-12 18:24:14
Autor: Rudy 102

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij6fgi$r4d$1inews.gazeta.pl...
Rudy 102 <rudy102@pancerni.ru> napisał(a):

> kupy to sie muchy najchetniej trzymaja:)

Pozostaje nam wierzyć w twoje doświadczenie w tej materii!

nam? te twoje klony to sa oni?

Przecież tak mówiliście do siebie na zebraniach POP PZPR. Jureczku, zapomniałeś?

JanKos

Data: 2011-02-12 17:37:32
Autor: obserwator
W Intranecie kr??y bardzo ciekawa koncepcja
Rudy 102 <rudy102@pancerni.ru> napisał(a):
Przecież tak mówiliście do siebie na zebraniach POP PZPR. Jureczku, zapomniałeś?

ja mam na imie jureczek i nalezalem do partii? s**dalaj idioto.

Data: 2011-02-12 20:02:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-12 17:15, Bruner pisze:
"jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote in message news:ij65o2$bis$1news.onet.pl...
tego diab�a, �eby wreszcie
przesta� zatruwa� polskie �ycie publiczne.

Ta koncepcja jest g*no warta gdy autor nie przedstawił realizacji i
wykonania tego "zaaranĹźowania"

ale trzyma sie bardziej kupy niz sztuczna mgla

Wprost przeciwnie, do wyreĹźyserowania takiej mgły nie trzeba nawet fachowca.  A tamto to zlepek poboĹźnych Ĺźyczeń.. scenariusz nie wykonywalny nawet  dla wielu armii ludzi.

Data: 2011-02-12 17:56:00
Autor: Rudy 102

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ij65o2$bis$1news.onet.pl...
[...]

Taka wersja jest możliwa! Zastanwiające są fakty:

- JK był na liście pasażerów
- wykręcił się opieką nad chorą matką, która raz leżała w izolatce umierająca, innym w 6-osobowej sali
- jedynie on odniósł korzyść z tej katastrofy
- to nie Tusk zmówił się z Putinem ale JK!

I wszystko jasne!

JanKos

Data: 2011-02-12 09:14:49
Autor: Hans Kloss
W Intranecie kr??y bardzo ciekawa koncepcja
On 12 Lut, 17:56, "Rudy 102" <rudy...@pancerni.ru> wrote:

I wszystko jasne!
 Jest prostsze wyjaśnienie, takie mianowicie że jesteś platfonskim
trollem i matołem. Wtedy dopiero wszystko co tu wypisujesz robi się
jasne...
J-23

Data: 2011-02-12 18:25:25
Autor: Rudy 102

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:204ff7d5-55ec-4c0d-8b67-64dad81dd3de1g2000yqq.googlegroups.com...
[...]

Biorąc pod uwagę wtoją ksywę jesteś ruskim agentem, a samo przybranie takiej ksywki świadczy o tym, ze masz coś z łbem!

JanKos

Data: 2011-02-12 12:44:58
Autor: Bruner

"Rudy 102" <rudy102@pancerni.ru> wrote in message news:4d56c284$2$2458$65785112news.neostrada.pl...

Biorąc pod uwagę wtoją ksywę jesteś ruskim agentem, a samo przybranie takiej ksywki świadczy o tym, ze masz coś z łbem!

JanKos

Kloss to po prostu tu taki glupi troll z paroma innymi jak obserwator dodajacy troche rozrywki i folkloru

Data: 2011-02-12 17:52:32
Autor: oberwator
W Intranecie kr??y bardzo ciekawa koncepcja
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
Kloss to po prostu tu taki glupi troll z paroma innymi jak obserwator dodajacy troche rozrywki i folkloru

tak, to nowa definicja zarowno *glupoty* jak i pojecia *troll* w dyskusji z
Rudym ktory tu ma kilkanascie nickow, a jego teksty podobnie jak i brunera pokazuja ich wyjatkowo wysoki poziom intelektualny, charakterystyczny dla bylych komuchow.

Data: 2011-02-12 18:45:53
Autor: u2
W dniu 2011-02-12 18:44, Bruner pisze:
Kloss to po prostu tu taki glupi troll z paroma innymi jak obserwator dodajacy troche rozrywki i folkloru

Nie z nami te numery, Bruner !

Data: 2011-02-12 19:34:54
Autor: pluton
W Intranecie kr??y bardzo ciekawa koncepcja
Kloss to po prostu tu taki glupi troll z paroma innymi jak obserwator
dodajacy troche rozrywki i folkloru

No wlasnie. Kiedys jakos mial inteligentniejsze odzywki.
Teraz sra jadem w promieniu 100 metrow, pewnie ma jakies problemy osobiste
i chce odreagowac.

Nullification

Data: 2011-02-12 19:32:31
Autor: pluton
W Intranecie kr??y bardzo ciekawa koncepcja
- jedynie on odniósł korzyść z tej katastrofy

No tak. Pozbycie sie takiego matola, chocby to byl brat-blizniak
to kolosalna korzysc !

Ja tam wierze, ze wariat jest mega-zorgiem, chorym z nienawisci
idiotą, spiskowcem-kretynem itp. itd. ale w to, ze chcialby
skrzywdzic kogos ze swojej rodziny to nigdy nie uwierze.

No chyba ze dupienieckiego...

Nullification

Data: 2011-02-12 20:02:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-12 17:56, Rudy 102 pisze:

[...]

Myślę że nikt sie nie zmawiał, to dzieło samego Putina.

W Intranecie kr??y bardzo ciekawa koncepcja