W Irlandii morduja Polakow na tle rasowym

Data: 2009-07-28 12:12:55
Autor: konserwator
W Irlandii morduja Polakow na tle rasowym
a w "polskich mediach" NIC!
Irlandczycy zabili juz kilku naszych rodakow tam pracujacych
ale takiej wiadomosci nie mozna nadac bo jak to?! Irlandczycy sa rasistami? - niemozliwe!
Przeciwez to Europejczycy ktorym powinnismy dupy calowac i w zadnej mierze nie moga byc rasistami...

Jak w Polsce jakis glupek napisze na murze "Jude raus" to zaraz zjezdzaja sie ekipy TV pelne potepienia a prezydenci miast przepraszaja rabinow!
Mowy nie ma by ktos w Polsce w pysk dostal z przyczyn rasowych (jednostkowe przypadki 1-2 w roku)
A w Irlandii Morduja Polakow i media NIC!!!!

Data: 2009-07-28 07:29:12
Autor: Antenka
W Irlandii morduja Polakow na tle rasowym
A w Irlandii Morduja Polakow i media NIC!!!!

Uczciwie powiem, że nie znam dokładnie tematu - coś mi się obiło o
uszy o brutalnym pobiciu Polaka na Wyspach. Mam przyjaciół w Irlandii
Północnej i oni jak najlepiej wypowiadają się o Polakach tam
mieszkających. Z tego co wiem, przynajmniej do tej pory, Irlandczycy
byli przyjaźnie nastawieni do Polaków. Druga prawda jest taka, że
zarówno jedna  jak i druga nacja  lubi dobrze wypić - Irlandczycy
nurzają się w hektolitrach wypitego piwska i nie tylko, a Polacy też
do abstynentów nie należą :-). Byłabym ostrożna w osądzaniu  ich o
jakąś nienawiść narodowościową. Nie zapominajmy o kolorowych,
mieszkających w Irlandii i Anglii.

Antenka

Data: 2009-07-28 17:56:03
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Jednak mimo kilkudziesięciu napadów na Plaków na wyspach, w ani jednym nie uczestniczyli "kolorowi mieszkańcy", napastnikami zawsze byli rodowici wyspiarze..

Data: 2009-07-28 09:15:41
Autor: Antenka
W Irlandii morduja Polakow na tle rasowym
", napastnikami zawsze byli
rodowici wyspiarze..

Szaleni rudzielce ... A wszystko przez to, że piegowate irish girls
gustują w polskich przystojniaczkach  - to zwykła zazdrość. ;-)

Antenka

P.s. Zapomniałeś, że 23-letnią Polkę zasztyletował w Anglii  jakiś
kurd, czy arab.

Data: 2009-07-28 18:57:03
Autor: jadrys
W Irlandii morduja Polakow na tle rasowym
Antenka pisze:
", napastnikami zawsze byli

rodowici wyspiarze..

Szaleni rudzielce ... A wszystko przez to, Ĺźe piegowate irish girls
gustują w polskich przystojniaczkach  - to zwykła zazdrość. ;-)

Tylko że "polscy przestojniaczkowie" w nich nie gustują.. Zamiast ich wdzięków wybierają ich €uro, a jest to dodatkowy powód do niechęci do Polaków..

'

Antenka

P.s. Zapomniałeś, Ĺźe 23-letnią Polkę zasztyletował w Anglii  jakiś
kurd, czy arab.

Może za dużo zażądała, a facet był już napalony.. Zresztą to typowa cecha Polek - idę do agencji nasza rodaczka żąda 150 zł za godzinę, wychodzę po 3ech godzinach uboższy o 1000 zł. za wszystkie usługi ponadstandardowe każe sobie płacić extra.. U cudzoziemek wszystko jest w cenie podstawowej.

Data: 2009-07-28 10:55:26
Autor: Antenka
W Irlandii morduja Polakow na tle rasowym
Jędrek, do jasnej ch _ _ _y niech zaklnę! To była młoda dziewczyna,
która pracowała jako kelnerka w restauracji! Według ciebie wszystkie
Polki jadąc na Wyspy podejmują pracę w agencji? To jest chore.. :(

Antenka

Data: 2009-07-28 20:03:04
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Niekoniecznie w agencji.. Może sobie dorabiała "pod latarnią".. Przecież ochrona alfonsów kosztuje.

Data: 2009-07-28 20:34:13
Autor: konserwator

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9fb7f66b-dc61-4ea9-b714-823349f79471k30g2000yqf.googlegroups.com...
Jędrek, do jasnej ch _ _ _y niech zaklnę! To była młoda dziewczyna,
która pracowała jako kelnerka w restauracji! Według ciebie wszystkie
Polki jadąc na Wyspy podejmują pracę w agencji? To jest chore.. :(

te czytajace GWno raczej tak ...
ale przeciez to statystyczna mniejszosc!

Data: 2009-07-28 19:01:06
Autor: konserwator

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h4n72e$97s$3news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

rasistowscy wyspiarze!

Data: 2009-07-28 19:51:00
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Chyba rasizm nie ma z tym nic wspólnego.. Po prostu Polacy odbierają im robotę, pracują przy tych "gorszych" robotach za stawki takie za które nie chcą się tego podjąć nawet  Hindusi i murzyni z biednej Afryki. ..  Jednym słowem  - Polacy  swoim sposobem bycia  psują  ludowi pracującemu wysp  cały koncept relacji pracodawca-pracobiorca..

Data: 2009-07-28 20:35:14
Autor: konserwator

Antenka pisze:

[...]

a gdzie "wszyscy ludzie sa rowni" ?

Data: 2009-07-29 09:45:57
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nie oczekuj tego w kapitalizmie..

Data: 2009-07-29 10:21:11
Autor: Panslavista

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości

a gdzie "wszyscy ludzie sa rowni" ?

Po obróbce w krematorium.

Data: 2009-07-28 12:22:13
Autor: zbig

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h4mj39$grj$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Na razie nie została wydane jakieś orzeczenie, które mówiłoby , że morderstwa wydarzyły się na tle rasowym. Ty już oczywiście wszystko wiesz.
Zresztą wcale mnie takie wieści nie dziwią . W Irlandii mieszka obecnie kilkadziesiąt , czy kilkaset tysięcy Polaków. Morderstwa się zdarzają. Trudno oczekiwać, aby irlandczycy mordowali się wyłącznie miedzy sobą. Mało tego, smiem twierdzić, że będą też (lub są) przypadki odwrotne. Gdy mordercą jest Polak a ofiarą Irlandczyk.

Dyskusja z wami jest trudna, bo tam gdzie wy wietrzycie spisek ja widze samo życie.

Data: 2009-07-28 12:30:43
Autor: konserwator

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4mjgp$9mv$1news.task.gda.pl...

[...]

ty nie krec i nie rozmydlaj tylko daj jakis link!

Data: 2009-07-28 12:56:09
Autor: Chiron
[...]

W Polsce (37 milionów ludzi) od lat jest problem rumuński. Ot- żebrzą, kradną. ILU Rumunów w Polsce- w przeciągu tego czasu (około 20 lat) zostało zamordowanych?

pozdrawiam

Chiron

Data: 2009-07-28 17:17:36
Autor: konserwator

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:h4mlg8$pjn$1news.onet.pl...

[...]

pewnie ze dwoch zostalo zamordowanych: umarli z glodu bo im nikt nie dal 5 zl jak zebrali
Kiedys pewien Rumun nie chcial byc zamordowany przeze mnie gdy na ladzie polozylem wlasnie 5 zl i czekalem na piwo - gwizdnal piataka.
nie bilem i nie mordowalem. Kazalem oddac...
Moze zyje? Mlody (i sympatyczny - jak to dzieciak) gowniarz.... Chcialem mu zalatwic szkole ale ich (osiedle) policja wyrzucila/zlikwidowala...

Data: 2009-07-28 15:31:46
Autor: nadsz. Smerda-Jajeczny
Użytkownik zbig napisał:
[...]

Jakim rasowym? O czym ty bełkoczesz, człeniu?

Data: 2009-07-28 15:40:03
Autor: zbig

Użytkownik "nadsz. Smerda-Jajeczny" <baniak@nigdzie.com.ru> napisał w wiadomości news:h4mtfp$nam$1news.interia.pl...
Użytkownik zbig napisał:
[...]

?????
A jaki jest tytuł wątku głąbie?

Data: 2009-07-28 12:39:43
Autor: Jurek M
[...]

Polacy to jakaś inna rasa?

J.

Data: 2009-07-28 12:45:11
Autor: konserwator

Użytkownik "Jurek M" <mrugacz@10g.pl> napisał w wiadomości news:h4mklt$kcp$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

wedlug Irlandczykow najwyrazniej jakas inna!

Data: 2009-07-28 12:50:37
Autor: zbig

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h4mleb$m37$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

I to właśnie o suwerenność tych brzydkich rlandczyków troszczy sie nasz prezydent! Ale mu zagrali na nosie! O cie Florek!

Data: 2009-07-28 12:57:20
Autor: Chiron

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4ml60$csn$1news.task.gda.pl...

[...]

Suwerenność IRLANDII. Irlandia Północna- to niesuwerenna część Wielkiej Brytanii

Chiron

Data: 2009-07-28 14:25:45
Autor: zbig

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:h4mlif$ppl$1news.onet.pl...

[...]

Wiem co to Irlandia Płn. . W tytule wiadomości była mowa o Irlandii.

Data: 2009-07-28 15:18:46
Autor: Chiron

> [...]
> Brytanii

Wiem co to Irlandia Płn. . W tytule wiadomości była mowa o Irlandii.

W tytule. Reszta- w wiadomości (że chodzi o prowincję brytyjską). A Ty
odniosłeś się do tytułu. Znaczy się: dalej nie czytałeś?

Chiron

Data: 2009-07-28 15:30:48
Autor: zbig

Użytkownik "Chiron" <chiron@1.pl> napisał w wiadomości news:h4mtnr$1th$1news.task.gda.pl...

> [...]

W tytule. Reszta- w wiadomości (że chodzi o prowincję brytyjską). A Ty
odniosłeś się do tytułu. Znaczy się: dalej nie czytałeś?
Nie bardzo, nie podnieca mnie to. Watek dotyczył tego, ze nasze media rzekomo nabrały w tej sprawie wody w usta. Starałem się wykazac , że to nieprawda.

Data: 2009-07-28 17:34:48
Autor: konserwator

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4mqob$qg0$1news.task.gda.pl...

[...]

w tytule wiadomosci bylo o Irlandii bo tekst mowil o Irlandczykach

nie mydll...

Data: 2009-07-28 12:43:29
Autor: Piotr
Dnia Tue, 28 Jul 2009 12:12:55 +0200, konserwator napisał(a):

[...]

Rasowym?
Tam to raczej na tle wyznaniowym... Se miejscowa żulerka znalazła kozły ofiarne dla własnej frustracji.
Piotr
PS. Co ciekawe ma to miejsce w "sanktuarium" europejskiej tolerancji,
jaką jest Brytania (Wielka?).

Data: 2009-07-28 12:47:32
Autor: Panslavista
[...]

Pewnie to jak w U.K - jakieś Jakubki - próbują zdominować ten katolicki
kraj.

Data: 2009-07-28 14:25:11
Autor: matusm
[...]

Az  starch pomyslec  jak beda mordowac Polakow gdy Tusek  zrealizuje swoje pomysly o drugiej Irlandii w Polsce,,,,,,,,,,,,,ale co sie dziwic musi byc wprowadzony internacjonalizm bo ciagle,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-07-28 16:05:04
Autor: Tzva Adonai
W Irlandii morduja Polakow na tle rasowym
A w Irlandii Morduja Polakow i media NIC!!!!

Popatrz, to chyba jednak dobrze, że nie staliśmy się drugą Irlandią... Szkoda
tylko tego patriotyczno-narodowego sojuszu jaki zawiązał się ostatnio między
Polakami a Irlandczykami w kwestii odrzucenia traktatu lizbońskiego.. --

W Irlandii morduja Polakow na tle rasowym