W Irlandii morduja Polakow na tle rasowym

Data: 2009-07-28 12:39:43
Autor: Jurek M
W Irlandii morduja Polakow na tle rasowym
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h4mj39

a w "polskich mediach" NIC!
Irlandczycy zabili juz kilku naszych rodakow tam pracujacych
ale takiej wiadomosci nie mozna nadac bo jak to?! Irlandczycy sa rasistami? - niemozliwe!

Polacy to jakaś inna rasa?

J.

Data: 2009-07-28 12:45:11
Autor: konserwator

Użytkownik "Jurek M" <mrugacz@10g.pl> napisał w wiadomości news:h4mklt$kcp$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

wedlug Irlandczykow najwyrazniej jakas inna!

Data: 2009-07-28 12:50:37
Autor: zbig

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h4mleb$m37$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

I to właśnie o suwerenność tych brzydkich rlandczyków troszczy sie nasz prezydent! Ale mu zagrali na nosie! O cie Florek!

Data: 2009-07-28 12:57:20
Autor: Chiron

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4ml60$csn$1news.task.gda.pl...

[...]

Suwerenność IRLANDII. Irlandia Północna- to niesuwerenna część Wielkiej Brytanii

Chiron

Data: 2009-07-28 14:25:45
Autor: zbig

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:h4mlif$ppl$1news.onet.pl...

[...]

Wiem co to Irlandia Płn. . W tytule wiadomości była mowa o Irlandii.

Data: 2009-07-28 15:18:46
Autor: Chiron

> [...]
> Brytanii

Wiem co to Irlandia Płn. . W tytule wiadomości była mowa o Irlandii.

W tytule. Reszta- w wiadomości (że chodzi o prowincję brytyjską). A Ty
odniosłeś się do tytułu. Znaczy się: dalej nie czytałeś?

Chiron

Data: 2009-07-28 15:30:48
Autor: zbig

Użytkownik "Chiron" <chiron@1.pl> napisał w wiadomości news:h4mtnr$1th$1news.task.gda.pl...

> [...]

W tytule. Reszta- w wiadomości (że chodzi o prowincję brytyjską). A Ty
odniosłeś się do tytułu. Znaczy się: dalej nie czytałeś?
Nie bardzo, nie podnieca mnie to. Watek dotyczył tego, ze nasze media rzekomo nabrały w tej sprawie wody w usta. Starałem się wykazac , że to nieprawda.

Data: 2009-07-28 17:34:48
Autor: konserwator

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4mqob$qg0$1news.task.gda.pl...

[...]

w tytule wiadomosci bylo o Irlandii bo tekst mowil o Irlandczykach

nie mydll...

W Irlandii morduja Polakow na tle rasowym