W Izraelu Polka to synonim kobiecej oziębłości.. ;}

Data: 2009-10-20 11:45:55
Autor: Tzva Adonai
W Izraelu Polka to synonim kobiecej oziębłości.. ;}
Hebrajskim terminem "polaniya" (Polka) określa się dziewczynę chłodną,
wyniosłą, oziębłą seksualnie... Tego typu obyczaje przywędrowały z
Polski do Izraela za sprawą polskich Żydówek... I coś w tym faktycznie
jest... Już jako dzieciak dane mi było to dostrzec... Gdy byłem na
wakacjach w Niemczech to odbierałem tamtejsze dziewczyny za wyjątkowo
nachalne: całowały mnie bez uprzedzenia, bezwstydnie gładziły po
jajcach, bez żenady bawiły się w macanki... Ze strony polskich
dziewczyn nigdy coś takiego mnie nie spotkało...

Data: 2009-10-19 20:58:38
Autor: Prawusek
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message

dziewczyn nigdy coś takiego mnie nie spotkało...

Mądre - jeszcze by parcha dostały.

Data: 2009-10-20 22:41:26
Autor: awe

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hbl1dn$bu1$1atlantis.news.neostrada.pl...
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message

dziewczyn nigdy coś takiego mnie nie spotkało...

Mądre - jeszcze by parcha dostały.
-- -- -- -- -- -- -- -
pewnie dlatego ze uprawianie sexu z zydem nie nalezy do przyjemnosci?
awe

Data: 2009-10-21 08:09:36
Autor: kris
W Izraelu Polka to synonim kobiecej oziębłości.. ;}
jajcach, bez żenady bawiły się w macanki... Ze strony polskich
dziewczyn nigdy coś takiego mnie nie spotkało...

To faktycznie przykre. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jaka rozkosz cie ominęła. Tak to już niestety jest że niektórzy mają to coś a inni nie. Może lustro ci podpowie dlaczego. Częstsze stosowanie mydła i szczoteczki do zebów też pewnie nie zaszkodzi.

Data: 2009-10-21 08:21:13
Autor: Prawusek

"kris" <kk@kk.com.pl> wrote in message
> [...]

Może
lustro ci podpowie dlaczego. Częstsze stosowanie mydła i szczoteczki do

Skórka mu sama nie odrośnie. A bez skórki nie ma przyjemności. Bo to
uszczelka do dymania.

Data: 2009-10-21 10:54:13
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:a84a73b1-c753-470c-92fc-cfc5c64dce63d23g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Lepsze to, niż ruchawica, w stosunku do tybylczych kobiet...

boukun

W Izraelu Polka to synonim kobiecej oziębłości.. ;}