W Izraelu Polka to synonim kobiecej oziębłości.. ;}

Data: 2009-10-21 10:54:13
Autor: boukun
W Izraelu Polka to synonim kobiecej oziębłości.. ;}

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:a84a73b1-c753-470c-92fc-cfc5c64dce63d23g2000vbm.googlegroups.com...
Hebrajskim terminem "polaniya" (Polka) określa się dziewczynę chłodną,
wyniosłą, oziębłą seksualnie... Tego typu obyczaje przywędrowały z
Polski do Izraela za sprawą polskich Żydówek... I coś w tym faktycznie
jest... Już jako dzieciak dane mi było to dostrzec... Gdy byłem na
wakacjach w Niemczech to odbierałem tamtejsze dziewczyny za wyjątkowo
nachalne: całowały mnie bez uprzedzenia, bezwstydnie gładziły po
jajcach, bez żenady bawiły się w macanki... Ze strony polskich
dziewczyn nigdy coś takiego mnie nie spotkało...

Lepsze to, niż ruchawica, w stosunku do tybylczych kobiet...

boukun

W Izraelu Polka to synonim kobiecej oziębłości.. ;}