W Izraelu SIM, jaki na tydzien, turystycznie, dla internetu glownie?

Data: 2019-11-20 22:15:05
Autor: Yerine Ictimai
W Izraelu SIM, jaki na tydzien, turystycznie, dla internetu glownie?
Wyjazd na tydzien turystycznie do Izraela. Wiadomo ROAMING drogo
 kosztuje tam.
Jakiego opa polecacie starter kupic tam, glownie zeby miec
 internet bez ograniczen przy sobie ze mila cene?
  :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2019-11-21 09:00:48
Autor: mirekc
W dniu 20.11.2019 o 22:15, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Ja tam wolałem odpu¶cić sobie internet komórkowy i korzystałem z hotelowego WiFi. 5$ za cały okres pobytu.

Data: 2019-11-21 17:36:31
Autor: Yerine Ictimai
W Izraelu SIM, jaki na tydzien, turystycznie, dla internetu glownie?
mirekc <mirekc@interia.pl> ??????? ? ?????????:> W dniu 20.11.2019

Ale tam pobyt w prywatnym mieszkaniu

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2019-11-21 18:37:54
Autor: Grzexs
[...]

To może i to 5 USD zaoszczędzisz... ?

--
Grzexs

Data: 2019-11-23 00:45:04
Autor: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ♦
W Izraelu SIM
http://bit.ly/2qGyZsG

--
http://bit.ly/2VUKoyZ

Data: 2019-11-23 00:45:51
Autor: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ♦

http://bit.ly/33dIEnX

--
http://bit.ly/2VUKoyZ

W Izraelu SIM, jaki na tydzien, turystycznie, dla internetu glownie?