Data: 2019-11-03 14:01:40 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
W Jaworznie od miesięcy nikt nie zginął na drodze. | |
I super, jest wzorzec. Trzeba to co tam zrobili robić w całej Polsce. Niech zwężają tak zeby nie bylo szerzej niż 5 metrow. Niech robią zeby nie dalo sie jechać więcej niż 40/h. Zwężanie najgorsze nie będzie bo w wielu miejscach na tym co ujęte parkingi można zrobić. Przejścia dla pieszych jak sa dwa pasy w tą samą stronę to zrobić żeby na przejsciu był tylko jeden pas. Kluczowe jednak jest to żeby nie dało się pojechać więcej niż 40/h. Jestem za tym żeby obniżyć prędkość w miastach do 40/h. Ale nie znakami bo one nic nie daja. Trzeba tak przerobić ulice zeby sie nie dalo jechać więcej niż 40.
|
|
Data: 2019-11-13 02:08:06 | |
Autor: kk | |
W Jaworznie od miesięcy nikt nie zginął na drodze. | |
On 2019-11-03 23:01, Zenek Kapelinder wrote:
I super, jest wzorzec. Trzeba to co tam zrobili robić w całej Polsce. Niech zwężają tak zeby nie bylo szerzej niż 5 metrow. Niech robią zeby nie dalo sie jechać więcej niż 40/h. Zwężanie najgorsze nie będzie bo w wielu miejscach na tym co ujęte parkingi można zrobić. Przejścia dla pieszych jak sa dwa pasy w tą samą stronę to zrobić żeby na przejsciu był tylko jeden pas. Kluczowe jednak jest to żeby nie dało się pojechać więcej niż 40/h. Jestem za tym żeby obniżyć prędkość w miastach do 40/h. Ale nie znakami bo one nic nie daja. Trzeba tak przerobić ulice zeby sie nie dalo jechać więcej niż 40. Napisał gość z miasta Łodzi co to niedawno jeszcze przez nie wiódł główny trakt pólnoc-południe. |
|