W Kiszyniowie nadano ulicy imię Lecha Kaczyńskiego

Data: 2010-11-10 20:00:39
Autor: Marek Czaplicki
W Kiszyniowie nadano ulicy imię Lecha Kaczyńskiego
,-- -- [  ]
| W stolicy Mołdawii Kiszyniowie odbyła się w środę uroczystość nadania jednej z ulic
imienia prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego
`-- --
http://www.pis.org.pl/article.php?id=17999
sympatycy śp. prezydenta na grupie będą zadowoleni. skądinąd wiem, ze także w Stanach
nadano też imię prezydenta jednej z alei.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-10 20:05:18
Autor: boukun
W Kiszyniowie nadano ulicy imię Lecha Kaczyńskiego

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibeq4o$dqg$1inews.gazeta.pl...
,-- -- [  ]
> [...]
sympatycy śp. prezydenta na grupie będą zadowoleni. skądinąd wiem, ze także w Stanach
nadano też imię prezydenta jednej z alei.

Ale to już nie Polacy, prawdziwi Polacy byli przeciwni i protestują
http://www.google.com/hostednews/epa/article/ALeqM5hBSq7nd5zOcJwsBsORlxK7Zgf8Aw?docId=10111009243600820

boukun

Data: 2010-11-10 20:08:58
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze w środa, 10 listopada 2010 20:05, na grupie pl.soc.polityka:

> [...]
Stanach
nadano też imię prezydenta jednej z alei.

Ale to już nie Polacy, prawdziwi Polacy byli przeciwni i protestują

czy można po prostu nie stwierdzać kto i dlaczego jest albo nie jest "prawdziwym"
Polakiem? przecież Polaków jest prawie czterdzieści mln . i co, który z nich jest
ten "prawdziwy"?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-10 20:11:49
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibeqkc$fd7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Polakiem? przecież Polaków jest prawie czterdzieści mln . i co, który z nich jest

Ten, który to zadeklaruje..., jak ja na przykład...

boukun

Data: 2010-11-10 20:22:48
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze w środa, 10 listopada 2010 20:11, na grupie pl.soc.polityka:
Ten, który to zadeklaruje..., jak ja na przykład...
i to, ta deklaracja pozwala Ci mówić o kimś, że nie jest "prawdziwym" Polakiem, tylko
dlatego, że ma inne zdanie?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-10 20:30:24
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibere8$hme$2inews.gazeta.pl...
[...]

Ależ co ci do głowy przyszło? Takie rzeczy się wie..., znaczy kto chce wiedzieć, ten wie ...

boukun

Data: 2010-11-10 20:34:21
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze w środa, 10 listopada 2010 20:30, na grupie pl.soc.polityka:
Ależ co ci do głowy przyszło? Takie rzeczy się wie..., znaczy kto chce wiedzieć,
ten wie ...

boukun
a jak kogoś taka gradacja nie obchodzi?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-10 20:38:49
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibes3t$k0h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ten sam sobie szkodzi..., albo jest no tym tam...

boukun

Data: 2010-11-10 20:44:55
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze w środa, 10 listopada 2010 20:38, na grupie pl.soc.polityka:
a jak kogoś taka gradacja nie obchodzi?

Ten sam sobie szkodzi..., albo jest no tym tam...

boukun
wiesz, mam sąsiadów i mieszkam od paru lat między nimi i jakoś nie przyszło mi do
głowy zastanawianie się, czy są "prawdziwymi" Polakami. jak do tej pory są dla mnie
fajni i tak sobie myślę, ze jakbym się zaczął zastanawiać nad tym, co który z nich
myśli, co robi w domu i jakie to zajęcia uprawia, żeby stać się tym prawdziwym...
myślę zresztą, że oni słowa o "prawdziwych" Polakach przyjmują wzruszeniem ramion.
są na tyle dojrzali, zebu się tym nie przejmować. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-10 21:06:45
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibesnu$mdp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlatego Polska tak stoi jak stoi..., pełna niewolników...
Ale talmudystom w to graj http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2008/08/nie_dla_bydla.jpg

http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/Kraj/ordery-orla-bialego,3783359,7903474,fotoreportaz-maly.html

boukun

Data: 2010-11-10 21:04:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iber5e$fes$1mx1.internetia.pl...

> [...]

ten "prawdziwy"?

Ten, który to zadeklaruje..., jak ja na przykład...

Czyli antysemita i homofob?

Data: 2010-11-10 21:10:27
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cdafafa$1news.home.net.pl...

> [...]

ten "prawdziwy"?

Ten, który to zadeklaruje..., jak ja na przykład...

Dzisiaj być nazwanym "antysemitą" to czasami wielki zaszczyt...
Inni pielęgnują skrupulatnie swój nacjonalizm, szczególnie w dopuszczaniu uprzywilejowanych do wysokich stanowisk..., ale Polakom to zabraniają i nacjonalizm wytykają.

Co wolno wojewodzie...
i... głupich nie sieją...

boukun

Data: 2010-11-10 20:12:50
Autor:
W Kiszyniowie nadano ulicy imię Lecha Kaczyńskiego
On Wed, 10 Nov 2010 20:00:39 +0100, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

,-- -- [  ]
> [...]
sympatycy śp. prezydenta na grupie będą zadowoleni. skądinąd wiem, ze także w Stanach
nadano też imię prezydenta jednej z alei.

 a w naszym kraju jego wlasny brat szarga jego imie urzadzajac  parady pod palacem prezydenckim. kiedy prezes pis zlozyl ostatni
 raz kwiaty na grobie s.p. Lecha? w czerwcu... alez on go kocha!

Data: 2010-11-11 09:15:41
Autor: dK
> [...]

| W stolicy Mołdawii Kiszyniowie odbyła się w środę uroczystość nadania jednej z ulic
imienia prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego

Nie doświadczyli "dobrotliwego" wpływu kaczyzmu na stan państwa.
dK

Data: 2010-11-11 10:07:59
Autor: Panslavista

"dK" <caria@wp.pl> wrote in message news:4cdba63d$0$20992$65785112news.neostrada.pl...

Nie doświadczyli "dobrotliwego" wpływu kaczyzmu na stan państwa.

Za to mają bez liku mnóstwo Komruskich.

W Kiszyniowie nadano ulicy imię Lecha Kaczyńskiego