W Kiszyniowie nadano ulicy imię Lecha Kaczyńskiego

Data: 2010-11-10 20:12:50
Autor:
W Kiszyniowie nadano ulicy imię Lecha Kaczyńskiego
On Wed, 10 Nov 2010 20:00:39 +0100, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

| W stolicy Mołdawii Kiszyniowie odbyła się w środę uroczystość nadania jednej z ulic
imienia prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego
`-- --
http://www.pis.org.pl/article.php?id=17999
sympatycy śp. prezydenta na grupie będą zadowoleni. skądinąd wiem, ze także w Stanach
nadano też imię prezydenta jednej z alei.

 a w naszym kraju jego wlasny brat szarga jego imie urzadzajac  parady pod palacem prezydenckim. kiedy prezes pis zlozyl ostatni
 raz kwiaty na grobie s.p. Lecha? w czerwcu... alez on go kocha!

W Kiszyniowie nadano ulicy imię Lecha Kaczyńskiego