W Lechu jednak Zieliński za Smudę

Data: 2009-05-28 10:53:26
Autor: Cavallino
W Lechu jednak Zieliński za Smudę
Data: 2009-05-28 02:05:28
Autor: castrol
W Lechu jednak Zieliński za Smudę
On 28 Maj, 10:53, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Czyli moje przypuszczenia okazały się słuszne.

http://www.sport.pl/sport/1,65025,6659419,Jacek_Zielinski__Doszedlem_...

Lepiej wezcie drugiego Jacka Zielinskiego, sukces gwarantowany :D

Data: 2009-05-28 11:06:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "castrol" <jkustra@blumen.pl> napisał w wiadomości news:ef66dcc1-5d1d-49bd-b24a-9d4ca1e93352y17g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

To już lepiej by dać Lecha Bajorowi.

Data: 2009-05-28 12:29:06
Autor: ISS
W Lechu jednak Zieliński za Smudę
Lepiej wezcie drugiego Jacka Zielinskiego, sukces gwarantowany :D

To już lepiej by dać Lecha Bajorowi.
=========

Zielinski to trener bez sukcesow i ...chyba pomyslow, pytanie czy Lech bedzie pod jego wodza grac nadal ofensywny styl, czy tez zacznie uprawiac ligowa szarzyzne i w rezultacie okupywac srodkowa czesc tabeli.

ISS

Data: 2009-05-28 11:19:18
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvlje8$1gb$1news.onet.pl...
Czyli moje przypuszczenia okazały się słuszne.

podpisał jakiś kontrakt? jak nie to Twoje przypuszczenia są nadal przypuszczeniami a taki zespół jak Lech zapewne rozmawia z kilkoma osobami - jutro jakaś gazeta napisze to samo tylko wstawi inne nazwisko i też to może być prawda....

Pozdrawiam

Data: 2009-05-28 11:32:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:gvlkuo$pe3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jasne, ale kierunek opcji mają taki sam jak ja i to mnie cieszy.

Data: 2009-05-28 11:50:34
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvllpr$8vb$1news.onet.pl...
Jasne, ale kierunek opcji mają taki sam jak ja i to mnie cieszy.

a mnie nie :)

Data: 2009-05-28 11:51:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:gvlmpd$4k0$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvllpr$8vb$1news.onet.pl...
Jasne, ale kierunek opcji mają taki sam jak ja i to mnie cieszy.

a mnie nie :)

Znaczy chciałbyś kogoś innego czy zostawić Smudę?

Data: 2009-05-28 11:56:57
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvlmr3$c2g$1news.onet.pl...
[...]

chciałbym kogoś młodego, ambitnego, energicznego ...

Data: 2009-05-29 12:09:04
Autor: Jan Strybyszewski
gasper pisze:

chciałbym kogoś młodego, ambitnego, energicznego ...

z 30 letnim doswiadczeniem

Data: 2009-05-29 12:46:52
Autor: gasper
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:gvoca2$9oh$3inews.gazeta.pl...
gasper pisze:

chciałbym kogoś młodego, ambitnego, energicznego ...

z 30 letnim doswiadczeniem

wystarczy 3 letnie

Data: 2009-05-28 12:00:04
Autor: stebi
Cavallino pisze:

Jasne, ale kierunek opcji mają taki sam jak ja i to mnie cieszy.

Mnie niestety nie. Przecież oprócz kupionego awansu z Łęczną i PP to on nic nie osiągnął. Ja bym Smudzie przedłużył kontrakt o rok i zobaczył jak sobie poradzi.

pozdr.
stebi

Data: 2009-05-28 12:01:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "stebi" <michalsnielupiespamu@net.pl> napisał w wiadomości news:gvlnat$2ba2$1opal.icpnet.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Już miał przedłużony o dwa lata i sobie nie bardzo poradził.

Data: 2009-05-28 12:05:37
Autor: gasper
Cavallino pisze:

[...]

puchary mu wyszły - UEFA i PP ale nie taki był cel ...
kiedyś bym napisał, że czas Smudy w Lechu to zmarnowany czas, ale troche radości nam jednak zapewnił, ale mimo wszystko powinien odejść...
szczególnie po frajersko przegranej lidze
Pozdrawiam

Data: 2009-05-28 11:50:02
Autor: Smok Eustachy
W Lechu jednak Zieliński za Smud
Dnia Thu, 28 May 2009 12:05:37 +0200, gasper napisał(a):
/..../
[...]

A jak jakimś cudem zdobędzie MP to będą jaja.
2. Szkoda trochę - MP dla Wisły mi się znudziły już i wkurza mnie indolencja na arenie. Może Lech by powalczył.

Data: 2009-05-28 14:56:04
Autor: Cavallino
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:gvm0gs$gm9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Też się nie zmartwię zbytnio.

Data: 2009-05-28 12:08:24
Autor: Cavallino
Cavallino pisze:

[...]

Dokładnie.

kiedyś bym napisał, że czas Smudy w Lechu to zmarnowany czas, ale troche radości nam jednak zapewnił, ale mimo wszystko powinien odejść...

Nie ująłbym tego inaczej.

szczególnie po frajersko przegranej lidze

Howgh.

Data: 2009-05-28 12:28:51
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvlnqq$f3m$1news.onet.pl...

szczególnie po frajersko przegranej lidze

Howgh.

ale z tym, to jeszcze żeby go nie przepraszać poczekajmy do soboty ;)

Data: 2009-05-28 12:44:00
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvlpcq$jho$1news.onet.pl...
[...]

Smuda to fuksiarz :)  już kiedyś wygrywał w ostatnich meczach MP :)

Data: 2009-05-28 12:49:29
Autor: Cavallino
W Lechu jednak Zieliński za Smud
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:

W cuda wierzysz?

Smuda to fuksiarz :)  już kiedyś wygrywał w ostatnich meczach MP :)

Ale teraz to już nie wystarczy.
Jeszcze Wisła musiałaby przegrać.

Data: 2009-05-28 12:57:57
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvlq7r$m59$1news.onet.pl...
[...]

już kiedyś w ostatniej kolejce przegrała ;) miałbym ubaw z powrotu do przeszłości ;)

Data: 2009-05-29 12:09:53
Autor: Jan Strybyszewski
gasper pisze:

[...]

To tez bedziecie mieli nowego wizjonera i 12 miejsce w tabeli za rok

Data: 2009-05-28 14:15:04
Autor: maciej
Cavallino napisał:

Już miał przedłużony o dwa lata i sobie nie bardzo poradził.

Dostał 6 drużynę w kraju. W pierwszym roku utrzymał poziom, a potem systematycznie go ponosił: 4 miejsce rok temu i na pewno wyżej obecnie. Do tego puchar Polski i jak na nasze warunki bardzo dobry występ w pucharach. Ładna, rosnąca krzywa wyników.
Zobaczymy czy Zieliński da radę kontynuować rozwój tej drużyny.

Data: 2009-05-28 14:38:00
Autor: gasper
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gvlvqk$ij$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

[...]

z takimi zawodnikami to i moja babcia dała rade zrobić to co Smuda ;)
a krzywa wyników niestety od kilku miesięcy spada

Data: 2009-05-28 14:40:54
Autor: maciej
gasper napisał:

z takimi zawodnikami to i moja babcia dała rade zrobić to co Smuda ;)

Tzn jakimi?

a krzywa wyników niestety od kilku miesięcy spada

Krzywa wyników rośnie, teraz jest mała korekta w trendzie.

Data: 2009-05-28 14:55:03
Autor: Cavallino
Cavallino napisał:

Już miał przedłużony o dwa lata i sobie nie bardzo poradził.

Dostał 6 drużynę w kraju.

Sprawdź jeszcze raz.

W pierwszym roku utrzymał poziom, a potem systematycznie go ponosił:

W stopniu nieproporcjonalnym do wzmocnień dokonywanych w międzyczasie i założonych celów.

Data: 2009-05-28 15:16:43
Autor: maciej
W Lechu jednak Zieliński za Smud
Cavallino napisał:

Dostał 6 drużynę w kraju.

Sprawdź jeszcze raz.

Sam sobie sprawdź.

W pierwszym roku utrzymał poziom, a potem systematycznie go ponosił:

W stopniu nieproporcjonalnym do wzmocnień dokonywanych w międzyczasie i założonych celów.

Cele sobie możecie zakładać łącznie z wygraniem ligi mistrzów. Co do wzmocnień - nie sądzę, żeby Lech wydawał więcej na drużynę niż Wisła, czy Legia.

Data: 2009-05-28 15:33:35
Autor: gasper
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gvm3e5$58m$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cele sobie możecie zakładać łącznie z wygraniem ligi mistrzów. Co do wzmocnień - nie sądzę, żeby Lech wydawał więcej na drużynę niż Wisła, czy Legia.

Legia wydałą kase głównie na osłabienia ;)

Data: 2009-05-28 15:51:38
Autor: Cavallino
W Lechu jednak Zieliński za Smud
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gvm3e5$58m$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Dostał 6 drużynę w kraju.

Sprawdź jeszcze raz.

Sam sobie sprawdź.

Sprawdzałem.
Amica była 4, Lech 6.
Jakim cudem wyszła Ci średnia 6?

[...]

ROTFL !!!!

Data: 2009-05-28 16:45:46
Autor: maciej
Cavallino napisał:

Sprawdzałem.
Amica była 4, Lech 6.
Jakim cudem wyszła Ci średnia 6?

Ach, zapomniałem, że wy Amica jesteście....
Nawet jak zaczynał od ŚREDNIO 5 miejsca to i tak kolejny sezon na 4 jest progresją.

Data: 2009-05-28 16:53:33
Autor: Cavallino
W Lechu jednak Zieliński za Smud
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:

Nawet jak zaczynał od ŚREDNIO 5 miejsca to i tak kolejny sezon na 4 jest progresją.

W kolejnym sezonie po fuzji Lech był 6, a nie 4.

Wyższe miejsca i więcej punktów w ostatnich dwóch latach, a zwłaszcza w tym, to rezultat dużych wzmocnień, a nie pracy Smudy.
Zobacz sobie jaką miał progresję w pierwszym sezonie, gdy jeszcze wzmocnień nie miał.

miejsc (-1 )
punkt (-1)

Data: 2009-05-28 17:09:26
Autor: maciej
Cavallino napisał:

Wyższe miejsca i więcej punktów w ostatnich dwóch latach, a zwłaszcza w tym, to rezultat dużych wzmocnień, a nie pracy Smudy.

Czas pokaże.

Data: 2009-05-28 17:17:36
Autor: Cavallino
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gvma1r$dqh$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Wyższe miejsca i więcej punktów w ostatnich dwóch latach, a zwłaszcza w tym, to rezultat dużych wzmocnień, a nie pracy Smudy.

Czas pokaże.

Zgadzam się w 100%.
Nie ma i nie będzie lepszego sposobu na weryfikację jego pracy, jak właśnie zmiana trenera.

Data: 2009-05-31 23:47:48
Autor: jadrys
Cavallino napisał:

[...]

Tak, ale pod warunkiem że Kolejorz pozostanie w takim samym składzie.. Gdy Lech teraz  naprawdę się wzmocni (nie drugoligowcami)  to porównywanie pracy trenerów będzie zupełnie nie na miejscu..

Data: 2009-05-31 23:55:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

[...]

Jakoś Ci to nie przeszkadzało, żeby porównywać dokonania w Lechu Michniewicza i Smudy.
Ale nie wierzę, żeby Lech był w stanie tak drastycznie się wzmocnić, jak rok temu, więc możesz być spokojny.
I zająć się płaczem po swoim idolu - nieudaczniku.

Data: 2009-06-01 01:30:55
Autor: Mark
Dnia Sun, 31 May 2009 23:55:14 +0200, Cavallino napisał(a):

Ale nie wierzę, żeby Lech był w stanie tak drastycznie się wzmocnić, jak rok temu, więc możesz być spokojny.

...a wrecz oslabic.
Cos dzis slyszalem w ktoryms programie, ze dla Lewandowskiego sa jakies
oferty, badz tez on sam ma ochote na wyjazd.. prawda to?
To by was mocno szarpnelo.

--
Mark

Data: 2009-06-01 09:33:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:1n12gwj72p2uh.dlgsmok.wot...
[...]

Ja czytałem, że odrzucił ofertę Napoli, bo ma ofertę z Auxerre.
Ale ile w tym prawdy to nie wiadomo.

To by was mocno szarpnelo.

A w tej sytuacji wcale to nie jest niemożliwe.

Data: 2009-06-01 11:36:16
Autor: Mark
Dnia Mon, 1 Jun 2009 09:33:17 +0200, Cavallino napisał(a):

Ja czytałem, że odrzucił ofertę Napoli, bo ma ofertę z Auxerre.
Ale ile w tym prawdy to nie wiadomo.

Jak ma sensowna oferte z klubu typu Auxerre to mozecie zaczac sie z nim
zegnac.
To na tyle dobry klub, ze mozna sie w nim rozwijac, zas nie na tyle "topowy"
by grozilo mu bycie ciaglym lawkowiczem jako zmiennik "gwiazd". Wiec dla
niego bardzo atrakcyjny - i pilkarsko, i finansowo

--
Mark

Data: 2009-06-01 11:38:00
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:1fgt2o2gvj3cc.dlgsmok.wot...
[...]

Eeee tam, miałby kogo wygryzać i może być mu ciężko.

Data: 2009-06-01 11:22:49
Autor: Andy
"Mark" <x@op.pl> wrote in message news:1n12gwj72p2uh.dlgsmok.wot...
..a wrecz oslabic.
Cos dzis slyszalem w ktoryms programie, ze dla Lewandowskiego sa jakies
oferty, badz tez on sam ma ochote na wyjazd.. prawda to?
To by was mocno szarpnelo.

No, wg mediow ofert dla Lewandowskiego i Stilica bylo juz mnostwo :). Na wielka wyprzedaz sie nie zanosi, ale oczywiscie jesli:
a) ktoremus z pilkarzy nagle bardzo odechce sie grac w Lechu
b) dla ktoregos pilkarza przyjdzie oferta niesamowicie atrakcyjna finansowo
to nie ma zawodnikow nie do sprzedania :).

Ja tam czekam na okres transferowy ze spokojem, co bedzie, to bedzie.

Data: 2009-06-01 11:39:41
Autor: Mark
Dnia Mon, 1 Jun 2009 11:22:49 +0200, Andy napisał(a):

No, wg mediow ofert dla Lewandowskiego i Stilica bylo juz mnostwo :)

Ee, no to oczywiste ze nie mowilem o "rewelacjach" z Faktu lub SE:)
Nie moge teraz skojarzyc gdzie to slyszalem, ale wlasnie byla to informacja
gdzes z otoczenia, i bez konkretow gdzie ale ze wlasnie sa juz rozmowy i to
dosc zaawansowane. Dla mnie brzmialo to w kazdym razie 100 razy bardziej
wiarygodne niz typowe prasowe rewelacje.

--
Mark

Data: 2009-06-01 11:49:09
Autor: stebi
Mark pisze:

[...]

Ja również wiem ze źródeł "nieprasowych", że Lewy ma odejść w tym okienku do jakiegoś klubu z ligi niemieckiej.

pozdr.
stebi

Data: 2009-06-05 16:31:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

Ja tam czekam na okres transferowy ze spokojem, co bedzie, to bedzie.

Cytuję:
"Zieliński zapewnił, że w kadrze drużyny nie nastąpią większe zmiany. - Lech jest klubem, który działa długofalowo. Ma dobrze rozwinięty skauting. Rozmawiamy o transferach, wiele nazwisk, które Lech mi przedstawił pokrywa się z moimi pomysłami. Nie ma konieczności, żeby w Lechu nastąpiła jakaś rewolucja. To zespół bardzo poukładany i nie ma co przy nim zbyt wiele majstrować - podkreślił"

Czyli niekoniecznie musi dostać graczy za grube miliony Euro, żeby w ogóle zacząć myśleć o graniu (jak co niektórzy).
Żeby tylko jeszcze sprawdził stan posiadania który już ma i dobrze go wykorzystał.

Data: 2009-06-01 10:58:54
Autor: jadrys
Cavallino pisze:
[...]

Bo poza Arboledą nie było w tym czasie  żadnych wzmocnień. To że o kilku dzisiejszych kopaczach mówi się gwiazdy to zasługa Franza..

Ale nie wierzę, żeby Lech był w stanie tak drastycznie się wzmocnić, jak rok temu, więc możesz być spokojny.

"Wzmacniania" się drugoligowcami i graczami z zagranicznej pipidówki nigdy nie będę traktował jako poważnego wzmocnienia poważnej drużyny jaką jest Lech.. Tak że Zieliński ma u mnie całkowicie wolną rękę co do takich wzmocnień, gdyby się właśnie tak "wzmocnił" i osiągnął trzecie miejsce w lidze  to tylko zyska mój szacunek..

I zająć się płaczem po swoim idolu - nieudaczniku.
Naprawdę Twoje poczucie humoru można porównać do rowu Mariańskiego..

Data: 2009-06-01 11:02:25
Autor: Cavallino
[...]

Dobra dobra, mówiłem Ci już ze swoje bredzenie możesz ograniczyć do rozmów w swoim wymiarze.

Ale nie wierzę, żeby Lech był w stanie tak drastycznie się wzmocnić, jak rok temu, więc możesz być spokojny.

"Wzmacniania" się drugoligowcami i graczami z zagranicznej pipidówki nigdy nie będę traktował jako poważnego

Tak samo jak nikt Ciebie i Twojego bredzenia nie będzie traktował poważnie.
BTW: takich "drugoligowych" jak Lewy to ja wolę tak ze sto razy bardziej niż pierwszoligowych Szczotów, Pitrych i innych Podstawków.
I każdy normalny ma tak samo.

Data: 2009-06-01 12:09:45
Autor: jadrys
Cavallino pisze:
[...]

To raczej Twoje oceny są oderwane od rzeczywistości.

[...]

Nie wiem czy wiesz że gdy Zaki przechodził z Konina do Kolejorza to jego status był mniej -więcej taki jak Lewego w momencie przechodzenia. I co Czesio zrobił z tym talentem Zakiego?  A co zrobił Franz z talentem Lewego?

Data: 2009-06-01 12:27:36
Autor: Cavallino
[...]

Jasne.
Znajdź jednak najpierw jeszcze kogoś, kto będzie twierdził, że Lewandowski nie wzmocnił Lecha.

[...]

Tyle że mnie statusy guzik obchodzą.
Obchodzi mnie wartość sportowa gracza, a ta w przypadku Lewego bije na głowę wszystkich pozostałych lechitów rających tu w ostatnich 10 latach.

A Zaki to dla mnie też swego rodzaju fenomen - kiedy go obejrzałem, byłem przekonany że to drewnaik na III ligę, więc postępy które zrobił do dnia dzisiejszego i tak są mocno in plus.
Fakt że zyskuje tylko i wyłącznie dzięki swojej waleczności, ale jest w miarę solidnym ligowym zawodnikiem, mimo praktycznie zerowych umiejętności.

 A co zrobił Franz z talentem Lewego?

Nie dał rady popsuć, tak jak talentu kilku innych graczy, z Reissem na czele.

Data: 2009-06-02 20:19:50
Autor: jadrys
Cavallino pisze:
[...]

Dzięki prawidłowemu prowadzeniu go przez Smudę..

[...]

Status w tym sensie że obaj byli królami strzelców drugiej ligi..

[...]

Oglądałem Zakiego na meczach Konina, i mówię Ci - to był talent na miarę "Okonia".  Myślę że nawet Lewego bił na głowę ..  Facet miał wielkiego pecha że nie trafił na Smudę a na Michniewicza. Gdy po jakimś czasie zobaczyłem go  jak gra w Lechu, to faktycznie już był "drewniak".

Data: 2009-06-02 20:53:38
Autor: Cavallino
[...]

Jasne. Smuda od trampkarza prowadził.
ROTFL !!!!

Jakbyś nie zauważył, to najbardziej go wzmacniał ZANIM Smuda zdążył go w swój treningowy cykl wtłoczyć do końca.
Stilic to samo.
Pomyśl, dlaczego?

Oglądałem Zakiego na meczach Konina, i mówię Ci - to był talent na miarę "Okonia".

A ja go oglądałem w Lechu i mówię Ci - to drewniak, a nie żaden talent.
Dokładne przeciwieństwo Lewego.

Data: 2009-06-04 18:02:14
Autor: jadrys
Cavallino pisze:
[...]

Pamiętam dokładnie jak Franz wpuszczał go na końcówki a później  na połówki meczów.  Michniewicz z pewnością  "zarżnąłby" go już na początku..

Oglądałem Zakiego na meczach Konina, i mówię Ci - to był talent na miarę "Okonia".

A ja go oglądałem w Lechu i mówię Ci - to drewniak, a nie żaden talent.
Dokładne przeciwieństwo Lewego.
Dzieło najprawdopodobniej Czesia..

Data: 2009-06-04 18:45:48
Autor: Cavallino
[...]

ROTFL !!!
I to mówi fan trenerzyny, który zarżnął całą pierwszą jedenastkę.....

A ja go oglądałem w Lechu i mówię Ci - to drewniak, a nie żaden talent.
Dokładne przeciwieństwo Lewego.
Dzieło najprawdopodobniej Czesia..

Mylisz się - od samego początku taki był.
A dzięki Czesiowi jednak na Ekstraklasę się nadaje mimo wszystko.

Data: 2009-06-05 10:15:36
Autor: jadrys
Cavallino pisze:
[...]

I co gorsza (dla Ciebie) mówi prawdę

[...]

Myślę że gdyby od początku trafił na Smudę to dzisiaj grałby co najmniej w czołowych klubach Bundesligi..

Data: 2009-06-02 20:26:52
Autor: maciej
Cavallino napisał:

 A co zrobił Franz z talentem Lewego?

Nie dał rady popsuć, tak jak talentu kilku innych graczy, z Reissem na czele.

Reiss to ten talencik co się na niego trenerzy w bundeslidze uwzieli? :-)

Data: 2009-06-02 20:54:13
Autor: Cavallino
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h03r2i$g8g$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

 A co zrobił Franz z talentem Lewego?

Nie dał rady popsuć, tak jak talentu kilku innych graczy, z Reissem na czele.

Reiss to ten talencik co się na niego trenerzy w bundeslidze uwzieli? :-)

Nie na niego jednego.
Ale na króla strzelców polskiej ligi wystarczyło talentu.

Data: 2009-06-02 21:46:42
Autor: maciej
Cavallino napisał:

Nie na niego jednego.
Ale na króla strzelców polskiej ligi wystarczyło talentu.

Tak jak Zenonowi Burzawie, Grzegorzowi Piechnie, czy Adamowi Kompale, :D:D:D
Doprawdy mega rekomandacja talenty piłkarza :)

Kurwa, jaki ty śmieszny jesteś :-)

Data: 2009-06-02 23:39:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h040gk$6o1$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

[...]

Jasne, bo to ja zaprzeczam że niejaki Reiss to był utalentowany kopacz.

Data: 2009-05-28 12:22:55
Autor: ISS
W Lechu jednak Zieliński za Smudę
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6659419,Jacek_Zielinski__Doszedlem_z_Lechem_do_porozumienia.html
=========

Smuda gdzie wedruje? Do Szkocji czy gdzies w Polske ?

ISS

Data: 2009-05-28 12:27:39
Autor: Paweł W.
W Lechu jednak Zieliński za Smud

Smuda gdzie wedruje? Do Szkocji czy gdzies w Polske ?

Najlepiej do szkoły. Polski by podszlifował trochę ;-)

p.

Data: 2009-05-28 12:43:28
Autor: ISS
W Lechu jednak Zieliński za Smud
Najlepiej do szkoły. Polski by podszlifował trochę ;-)

p.

=======

Smuda to i tak orzeł lingistyczny w porownaniu do wiekszosci kopaczy. Porownujac do np. lat 90-tych Ci obecni to i tak mala tragedia, zaluj, ze nie slyszales jak "wypowiadal sie" Krzysiu Warzycha, Tomcio Wałdoch. Zlozenie naprawde prostego zdania bylo dla nich gigantycznym wyzwaniem, uszy wiedly. Dzis moze jest ciut lepiej ,bo coraz wiecej pilkarzykow chce sie mimo wszystko uczyc,a nie tylko udawac gre na boisku.

Redaktor: "Czy moze nam Pan strescic sytuacje, po ktorej padla ta bramka?"

Przecietny lingiwstycznie Pilkarzyk: "No...Jacol podoł i ...SZCZeliłem ....nie ?"
-- -- -- -- -- -

Redaktor: "Co moze nam Pan powiedziec po wygranym przez Was spotkaniu?"

Bardziej zaawansowany lingwistycznie Pilkarzyk: "No, fajnie zesmy wygrali ACZKOLWIEK ciezko bylo, za tydzien kolejny wazny mecz, musimy go wygrac ACZKOLWIEK jak go przegramy to ciezko bedzie, ale..mysle, ze wygramy bo JESTEM OPTYMISTĄ".

A Krzysiu Warzycha potrafil walnac krotko: "Jestesmy bardzo ucieszeni......" i wszystko jasne prawda.

ISS

Data: 2009-05-28 12:57:31
Autor: Paweł W.
W Lechu jednak Zieliński za Smud

A Krzysiu Warzycha potrafil walnac krotko: "Jestesmy bardzo ucieszeni......"
i wszystko jasne prawda.

ISS
Ja to Krzysia nie zapomnę z wywiadu po meczu Legia-Panathinaikos (2:0, http://www.youtube.com/watch?v=Nr4o448pSJg). Redaktor się spytał: "Panie Krzysiu co się stało", a Krzysiu odpowiedział coś mniej więcej takiego (nie pamiętama dokładnie): "niech Pan spyta tych.. tych.. kibiców: ;-)

p.

Data: 2009-05-28 13:02:05
Autor: ISS
[...]
===========

no oczywiscie ja nie uwzglednialem celowo wszelkich "wolaczy" i "przerywnikow na zlapanie oddechu" ;-)
Pod tym wzgledem to plodny jest bez wyjatku kazdy trener, pilkarz i tzw."dzialacz".

ISS

Data: 2009-05-28 13:00:33
Autor: bnqe

Użytkownik "ISS" <iss@aaa.pl> napisał w wiadomości news:gvlpsl$a0t$1news2.ipartners.pl...
Smuda to i tak orzeł lingistyczny w porownaniu do wiekszosci kopaczy.

troche jezdze sluzbowo po Polsce i czasem zdarza sie, ze nocuje w tym samym hotelu co ktoras polska druzyna z ekstraklasy. nie zapomne jak trafilem na ekipe odry wodzislaw i rano przy sniadaniu wszyscy siedzieli bardzo blisko mnie. nie da sie tego opisac, nie uslyszalem ani jednego poprawego zdania przez 40 minut, do tego ogromne braki nawet w znajomosci slownictwa. jak dobrze pamietam bylo to w sobote, odra grala tego dnia mecz z widzewem, a dzien wczesniej legia ograla polonie 7:2. chlopaki rozmawiali o tym meczu i nawet poruszajac temat z zakresu ich profesji nie potrafili normalnie rozmawiac. tragedia.

Data: 2009-05-28 13:10:14
Autor: ISS
[...]

mysle, ze w Polsce trzeba znalezc nomenklature na tego typu zjawisko "spoleczne"...hm... analfabetyzm polowiczny?
Watpie aby inaczej bylo w innych krajach, przynajmniej nawet w bogatych Niemczech nie jest. Dobre kilka lat temu (nawet jakies 7-8 chyba) sam bylem swiadkiem "rozmowy" trzecioligowcow (wtedy) z FC Reutlingen (Badenia-Wuttembergia). To byl mix rynsztoka z tak spaprana gramatyka, ze nawet ja jako Polak nie moglem sluchac....
A przyczyna takiego stanu rzeczy jest fakt, ze w innych dyscyplinach sportu zawodowo udzielaja sie ludzie zazwyczaj po AWF'ie i jego odpowiednikach - czyli inteligentne jednostki weglowe, natomiast aby kopac zawodowo w pilke zazwyczaj nie trzeba miec wyksztalcenia wyzszego niz podstawowe, wazne, ze potrafi sie ja jakos kopnac.

ISS

Data: 2009-05-28 13:42:51
Autor: Mane
W Lechu jednak Zieliński za Smud
Wojtuś Kowalczyk skończył jeśli się nie mylę całe 6 klas szkoły podstawowej i wcale mu to nie przeszkadza w prowadzeniu razem z Borkiem cotygodniowego Cafefutbol.

Większość kopaczy pokończyła co najwyżej szkoły podstawowe.
Pomijam nieliczne wyjątki w postaci mecenasa Bednarza.

Data: 2009-05-28 13:47:39
Autor: ISS
[...]

=============

pamietam jak dlugo nie moglem uwierzyc, ze Bednarz to taka IQ-szycha wsrod tego stada nierozgarnietych czlekoksztaltnych. Pilkarz? STUDIA? To byl czysty szok i szacun, ze taki ktos moze w takim srodowisku funkcjonowac bez uszczerbku na wlasnym zdrowiu ale przede wszystkim inteligencji.

ISS

Data: 2009-05-29 20:07:52
Autor: castrol
ISS pisze:

[...]

A Trzeciak? Tez ukonczyl studia wyzsze, no ale Trzeciak i pilkarsko i pod wzgledem IQ tez przewyzsza chyba Bednarza ;)

Jacek Kustra

Data: 2009-05-29 20:38:21
Autor: gasper
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a20247f$1news.home.net.pl...
ISS pisze:

[...]

tylko nie ma szczęścia do transferów ;)

Data: 2009-05-29 21:09:01
Autor: castrol
gasper pisze:

tylko nie ma szczęścia do transferów ;)

Tutaj, to chyba oboje sa "wspaniali" ;)

Jacek Kustra

Data: 2009-05-29 20:07:10
Autor: castrol
Mane pisze:

Większość kopaczy pokończyła co najwyżej szkoły podstawowe.
Pomijam nieliczne wyjątki w postaci mecenasa Bednarza.

A szkola o czyms swiadczy? Szczesny skonczyl podstawowke a inteligencja, poziomem wypowiedzi czy blyskotliwoscia to bije na glowe "wyksztalconego" prawnika Bednarza.

PS. Trzeciak ma tez wyzsze wyksztalcenie ;)

Jacek Kustra

Data: 2009-06-01 15:53:20
Autor: ISS
[...]

przeciez Szczesny zawse czyta z kartki ;) Nie zauwazyles jak ciagle lypie w okolice kamer?

ISS

Data: 2009-05-28 13:51:41
Autor: Mane
bnqe pisze:

[...]

Ale to nie tylko "choroba" piłkarzy, równie dobrze mógłbyś usiąść obok stolika absolwentów np studiów technicznych i wcale lepiej to by nie musiało wyglądać, teraz nie trzeba sie uczyć chociażby gramatyki wystarczy przynieść odpowiednie zaświadczenie od lekarza.

Data: 2009-05-28 14:06:19
Autor: stebi
bnqe pisze:

[...]

Proponuje najpierw samemu się nauczyć pisać poprawną polszczyzną, a potem krytykować innych.

pozdr.
stebi

Data: 2009-05-28 13:08:31
Autor: gasper
[...]

moi idole to Wojtek Kowalczyk i bardziej współczesny - Jacek Wiśniewski :)

Data: 2009-05-28 13:19:43
Autor: ISS
W Lechu jednak Zieliński za Smud
Smuda to i tak orzeł lingistyczny w porownaniu do wiekszosci kopaczy.

moi idole to Wojtek Kowalczyk i bardziej współczesny - Jacek Wiśniewski :)
=======

haha, Wojtus to byl nie tyle "polonista" ile niezly "gazer-polonista", nie zapomne jego powrotu z Barcelony kiedy byl niezle "zamroczony srebrem" i na lotnisku probowal redaktorowi wygarnac, ze "nie zna sie na pilce noznej".
Realia naszej pileczki - jesli mowa o aktorach bioracych udzial w tej tragedii sa oczywiste, dzis moze chleje sie mniej bo kluby (przynajmniej te z wyzszej polki) wchodza pomalu do Europy i prezesura patrzy uwazniej na ich wizerunek, moze chleje sie tak samo, ale przynajmniej drastycznie ukroca sie tego typu praktyki "aktorom". Lata 80-te czy 90-te to byl istny chlew, rozpasanie, "tance, hulanka i swawola", konkursy sikania z pieter hotelowych (smutny fakt), dyskoteki, gorace panienki itd. Impreza najpierw - praca (jakkolwiek lesertwo tamto nazwac) potem.

Reasumujac pilkarz kojarzyl sie i chyba nadal jednak kojarzy z mottem szybkiego szmalcu: "Po co sie uczyc jak wystarczy biegac"

ISS

Data: 2009-05-28 13:45:28
Autor: Mane
ISS pisze:

Reasumujac pilkarz kojarzyl sie i chyba nadal jednak kojarzy z mottem szybkiego szmalcu: "Po co sie uczyc jak wystarczy biegac"

Ale przynajmniej zap... aż miło, a teraz, nie piją tylko trenuja i co? Ciężko się gra o godz. 15, 2 mecze w tygodniu to jak zesłanie na ciężkie roboty.

Dla mnie jak ktoś jest dobry i nie przeszkadza to w jego dyspozycji to może nawet trenować z flaszką :) a panienki mogą czekać przy linii bocznej.

Data: 2009-05-28 13:55:10
Autor: ISS
[...]

teraz to chyba juz z deczka bardziej rozgraniete pokolenie wiedzace, ze
chlanie to pierwszy stopien do wylotu na zbity pysk, niewazne jakim asem
pilkarskim sie jest, a poziom ligi - mimo wszystko - nie ukrywajmy -
podniosl sie znacznie, wiec sobie wyobraz jaki poziom a raczej dno czy
lepiej depresje osiagnieto w latach 90-tych i ciut wczesniej. Wtedy chlali
wszyscy rowno i mieli gdzies wyniki pilkarskie, pieniadze i tak trafialy na
konto, poker kwitł, teraz "niestety" CBA drastycznie ukrocilo praktyki,
przynajmniej na najwyzszym szczeblu, po w koncu leb hydrze trzeba bylo
urabac, dodatkowy szmal zatem sie skonczyl, trzeba faktycznie harac by
niezle zarobic i uwazac jeszcze na obfita konkurencje z Afryki, Ameryki
Lacinskiej itd.

ISS

Data: 2009-05-28 14:11:42
Autor: Mane
ISS pisze:

[...]

Ale wtedy jakos w pucharach nie odpadalismy z kelnerami. A czy sie poziom podniosl smiem watpic, wtedy kazdy z kazdym nie wygrywal, chociaz nie wiadomo na ile decydowaly o tym umiejetnosci a na ile uklady :)

Data: 2009-05-28 14:18:59
Autor: ISS
[...]

=====

polska tzw. ekstraklasa czy wtedy 1 liga charakteryzowala sie wlasnie tym, ze kazdy wygrywal z kazdym (i przypuszczalnie za tym zjawiskiem - co nie dziwota - lezaly grube warstwy korupcji), aby uniknac degradacji czy wygrac mistrzostwo przy wyrownanym (zazwyczaj sezonie) robilo sie wszystko aby wyjsc z przyslowiowego dolka i - jesli to mialo jeszcze sens - ratowac sie walizkami z gotowka. A suckesy w pucharach (czyt. sporadyczne zaskakujace wyniki np. z druzynami wloskimi czy hiszpanskimi) mierzylbym w kategoriach cudu wynikajacego z faktycznie ogromnej woli walki i slabej akurat postawy przeciwnika, bo nijak to mialo sie do skorumpowanej szarzyzny ligowej jaka mielismy nieszczesnie wtedy sledzic.

ISS

Data: 2009-05-30 09:11:20
Autor: Citizen Cain
W Lechu jednak Zieliński za Smud

Użytkownik "ISS"

[...]

Za proste. Tamci piłkarze po prostu nie ustępowali talentem tym z Zachodu - co udowadniali, gdy im pozwolono wyjechać. Przecież kariery Okońskiego, Furtoka, obu Warzychów, Koseckiego, Urbana, Piotra Nowaka, nawet Hajty, Wałdocha czy Świerczewskiego są wręcz gigantyczne w porównaniu z karierami obecnych grajków.

Z drugiej strony, jakoś zawsze byliśmy w rankingu UEFA gdzieś na początku trzeciej dziesiątki. (A drużynę hiszpańską polska wyeliminowała o ile pamiętam raz: Wisła Saragossę, w czasach raczej już bliższych niż dalszych).

CC

Data: 2009-06-01 16:02:04
Autor: ISS
[...]

no otoz to - bardzo proste.

Ligowa szarzyzna - proscizna w wydaniu (prosta pilka, proste pokerowe zasady) Motto: "czy sie biega, czy sie lezy 2 tysiace sie nalezy", czyli - wiecej zarobisz na handlu niz kopaniu - wiecej tlumaczyc nie trzeba.
Liga zagraniczna - kasa 10x wieksza (conajmniej), latania za pilka 20x wiecej, Motto: "jak sobie poscielisz, tak sie wyspisz" czyli - bedziesz harac - bedzie kasa i to niezla.

Talentow nam nie brakowalo, brakowalo zdrowego systemu rozgrywek (delikatnie ujmujac).... a cuda...zawsze i wszedzie sie zdarzaja, czesciej badz rzadziej (u nas raczej radziej mimo, ze kraj ultrakatolicki i jeszcze neidawno Rzeczpospolita Pomroczna)

ISS

Data: 2009-05-28 16:24:37
Autor: CGC
Dnia Thu, 28 May 2009 10:53:26 +0200, Cavallino napisał(a):

Czyli moje przypuszczenia okazały się słuszne.

http://www.sport.pl/sport/1,65025,6659419,Jacek_Zielinski__Doszedlem_z_Lechem_do_porozumienia.html

Ską się w tym kraju bierze ta chęć do ustawicznego zwalniania trenerów
(oraz wiary, że jest to jakaś magiczna metoda na poprawienie wyników
sportowych)? Nawet w najbardziej upolitycznionych instytucjach roszady stołkowe są
rzadsze niż w polskiej piłce... --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-28 16:36:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:1ipmsd1y3o3om$.1rs96lgwcti4e$.dlg40tude.net...
[...]

Jakie ustawicznego?
Smuda miał 3 lata na wykazanie się.
Więcj niż ktokolwiek kiedykolwiek w Lechu.
I się nie wykazał.

Logiczne, że już wystarczy i trzeba spróbować innego wariantu.

Data: 2009-05-28 16:49:17
Autor: Hades
W Lechu jednak Zieliński za Smudę
Użytkownik "Cavallino"

> [...]

Więcj niż ktokolwiek kiedykolwiek w Lechu.
I się nie wykazał.
Logiczne, że już wystarczy i trzeba spróbować innego wariantu.

I liczyc na cud ze w trakcie sezonu jakiemus pozal sie Boze pilkarzynie w
glowie sie nie poprzewraca od tego ze wydaje mu sie ze jest wielka gwaiazda
i na zlosc trenerowi przestanie dobrze grac rozwalajac koncpcje gry calego
zespolu? I czemus takiemu ma zapobiec zmiana trenera? Smiem watpic czy
to pomoze.
AM

Data: 2009-05-28 16:55:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Ale próbować trzeba, nie ma co dalej brnąć w coś, co jak widać nie przynosi efektów.
I śmiem twierdzić, że właśnie na tle pracy następców poznamy prawdziwą wartość pracy Smudy.
W obie strony.

Data: 2009-05-28 17:10:41
Autor: gasper
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:gvm8r9$c2b$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

bo trener musi mieć jaja i musi wiedzieć co się dzieje w drużynie

Data: 2009-05-28 17:47:23
Autor: Fidelio
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:gvm9hk$p8h$1inews.gazeta.pl...
[...]

I musi mieć wpływ na to kto jest w drużynie, dziś żalił się że nie ma wpływu na transfery.

Data: 2009-05-28 17:50:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

bo trener musi mieć jaja i musi wiedzieć co się dzieje w drużynie

I musi mieć wpływ na to kto jest w drużynie

ALBO umiejętnośc prawidłowej oceny przydatności zawodników do drużyny i ich ustawienia na boisku.
Smuda tego nie posiada, dlatego jego osoba kłóci się z wizją zarządu.

Data: 2009-05-28 18:12:16
Autor: yamma
Fidelio wrote:
[...]

O, Smuda też? To jakaś epidemia?
http://legia.com.pl/pl/25454,Mistrz_Nie_z_tym_skladem.html
yamma

Data: 2009-05-28 21:00:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvmd5k$bd4$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
[...]

Normalne.
Zero jaj i cywilnej odwagi, żeby powiedzieć "nawaliłem, przepraszam".
Zawsze winny jest ktoś inny.

Data: 2009-05-28 19:54:41
Autor: Koriat
[...]

To jest dobry wybór. Od jakiegoś czasu zastanawiam się jakie wyniki osiągnie J.Zieliński z dobrym klubem o dużych możliwościach. Osobiście, gdyby ktoś (wiadomo kto) wpadł na genialny pomysł, żeby zwolnić Skorżę to z krajowych trenerów - numerem 1 dla mnie na następcę byłby właśnie J.Z.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-28 21:01:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:gvma0b$37k$1node1.news.atman.pl...
[...]

A dla mnie Skorża byłby najlepszą alternatywą dla Zielińskiego.
Stawowy i Kaczmarek to jednak jeszcze większe ryzyko.

Data: 2009-05-28 21:58:24
Autor: TheBest
Cavallino pisze:
[...]

a moze Czesiu, twoj idol?

Data: 2009-05-28 22:15:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

A dla mnie Skorża byłby najlepszą alternatywą dla Zielińskiego.
Stawowy i Kaczmarek to jednak jeszcze większe ryzyko.
a moze Czesiu, twoj idol?

Już pisałem, na razie lepiej niech odpocznie.
Sądząc po ostatnich wywiadach niezła palma mu odbiła, obecnie jest większym bufonem niż Smuda, zwłaszcza w zwalaniu winy na innych.

Data: 2009-05-29 21:35:39
Autor: Koriat
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvmn33$7pi$1news.onet.pl...
[...]

Niby młodych trenerów jest trochę w naszej lidze, ale mimo wszystko postrzegam ich jako najbardziej podobnych do siebie.

Stawowy i Kaczmarek to jednak jeszcze większe ryzyko.
Fakt. Ja osobiście lubię Boba - no może z tym calowaniem Leo po rękach to trochę przesadził, ale to chyba jednak jest typ trenera, który fajnie wyciągnie zespół na bezpieczne miejsce, ale czy ugra mistrza? Z drugiej strony w Polonii uzyskał dużo lepsze wyniki niż jego następca. Z kolei Stawowy to tak trochę jak Michniewicz. Po okresie prosperity nadeszły chude lata. W obydwu wypadkach (gdybym był właścicielem klubu typu Wisła lub Lech) też bym nie ryzykował. Pozwoliłbym im się zweryfikować w słabszym klubie. Zobaczymy jak pójdzie Stawowemu w przyszłym sezonie w Łęcznej, bo tą rundę miał średnio udaną.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-31 08:55:40
Autor: Citizen Cain
W Lechu jednak Zieliński za Smud

Użytkownik "Koriat"

[...]

W Grodzisku poradził sobie bardzo fajnie (fakt, że był tylko wicemistrz, ale wtedy Wisła była raczej nie do ogrania).

CC

Data: 2009-05-31 16:20:05
Autor: Koriat
W Lechu jednak Zieliński za Smud
Użytkownik "Citizen Cain" <cc1@go2.pl> napisał w wiadomości news:gvt9ie$qfl$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Koriat"

[...]

Dlatego dałem "?". Sam jestem ciekawy jak by sobie poradził w dobrze zorganizowanym klubie z odpowiednią kasą - przyklad z Groclinem pokazuje, że jednak by sobie poradził. I jeszcze jedna rzecz, która mnie u niego irytuje - to wychodzenie z ławki na 5 min przed końcem. Ale z drugiej strony, jeżeli dzięki temu uniknął zawału, to niech wychodzi.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-06-02 20:42:07
Autor: jadrys
Cavallino pisze:
[...]

No nie, Skorża.. Przecież to zwykły pacan. Normalnie niepoważne jest porównywanie go do Stawowego..

Data: 2009-06-02 20:30:17
Autor: Przemek Budzyński
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> No nie, Skorża.. Przecież to zwykły pacan. Normalnie niepoważne jest > porównywanie go do Stawowego..

Odstaw te prochy.

no coś, a z kogo wtedy będziemy się śmiali na grupie? Niech ćpa na zdrowie.....

Data: 2009-06-02 23:40:21
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0424o$67q$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Odstaw te prochy.

no coś, a z kogo wtedy będziemy się śmiali na grupie? Niech ćpa na zdrowie.....

Tak się zastanawiam czy to nie jakieś alter ego macieja.
Ten sam poziom oderwania od rzeczywistości.
Bzdura, bzdurą bzdurę pogania.
Plus ślepe uwielbienie dla Smudy (wypisz wymaluj jak yammy do Leo).

W Lechu jednak Zieliński za Smudę