W Lechu jednak Zieliński za Smudę

Data: 2009-05-28 16:24:37
Autor: CGC
W Lechu jednak Zieliński za Smudę
Dnia Thu, 28 May 2009 10:53:26 +0200, Cavallino napisał(a):

Czyli moje przypuszczenia okazały się słuszne.

http://www.sport.pl/sport/1,65025,6659419,Jacek_Zielinski__Doszedlem_z_Lechem_do_porozumienia.html

Ską się w tym kraju bierze ta chęć do ustawicznego zwalniania trenerów
(oraz wiary, że jest to jakaś magiczna metoda na poprawienie wyników
sportowych)? Nawet w najbardziej upolitycznionych instytucjach roszady stołkowe są
rzadsze niż w polskiej piłce... --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-28 16:36:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:1ipmsd1y3o3om$.1rs96lgwcti4e$.dlg40tude.net...
[...]

Jakie ustawicznego?
Smuda miał 3 lata na wykazanie się.
Więcj niż ktokolwiek kiedykolwiek w Lechu.
I się nie wykazał.

Logiczne, że już wystarczy i trzeba spróbować innego wariantu.

Data: 2009-05-28 16:49:17
Autor: Hades
W Lechu jednak Zieliński za Smudę
Użytkownik "Cavallino"

> [...]

Więcj niż ktokolwiek kiedykolwiek w Lechu.
I się nie wykazał.
Logiczne, że już wystarczy i trzeba spróbować innego wariantu.

I liczyc na cud ze w trakcie sezonu jakiemus pozal sie Boze pilkarzynie w
glowie sie nie poprzewraca od tego ze wydaje mu sie ze jest wielka gwaiazda
i na zlosc trenerowi przestanie dobrze grac rozwalajac koncpcje gry calego
zespolu? I czemus takiemu ma zapobiec zmiana trenera? Smiem watpic czy
to pomoze.
AM

Data: 2009-05-28 16:55:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Ale próbować trzeba, nie ma co dalej brnąć w coś, co jak widać nie przynosi efektów.
I śmiem twierdzić, że właśnie na tle pracy następców poznamy prawdziwą wartość pracy Smudy.
W obie strony.

Data: 2009-05-28 17:10:41
Autor: gasper
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:gvm8r9$c2b$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

bo trener musi mieć jaja i musi wiedzieć co się dzieje w drużynie

Data: 2009-05-28 17:47:23
Autor: Fidelio
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:gvm9hk$p8h$1inews.gazeta.pl...
[...]

I musi mieć wpływ na to kto jest w drużynie, dziś żalił się że nie ma wpływu na transfery.

Data: 2009-05-28 17:50:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

bo trener musi mieć jaja i musi wiedzieć co się dzieje w drużynie

I musi mieć wpływ na to kto jest w drużynie

ALBO umiejętnośc prawidłowej oceny przydatności zawodników do drużyny i ich ustawienia na boisku.
Smuda tego nie posiada, dlatego jego osoba kłóci się z wizją zarządu.

Data: 2009-05-28 18:12:16
Autor: yamma
Fidelio wrote:
[...]

O, Smuda też? To jakaś epidemia?
http://legia.com.pl/pl/25454,Mistrz_Nie_z_tym_skladem.html
yamma

Data: 2009-05-28 21:00:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvmd5k$bd4$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
[...]

Normalne.
Zero jaj i cywilnej odwagi, żeby powiedzieć "nawaliłem, przepraszam".
Zawsze winny jest ktoś inny.

W Lechu jednak Zieliński za Smudę