W Lechu jednak Zieliński za Smudę

Data: 2009-05-28 19:54:41
Autor: Koriat
W Lechu jednak Zieliński za Smudę
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvlje8$1gb$1news.onet.pl...
Czyli moje przypuszczenia okazały się słuszne.

http://www.sport.pl/sport/1,65025,6659419,Jacek_Zielinski__Doszedlem_z_Lechem_do_porozumienia.html
To jest dobry wybór. Od jakiegoś czasu zastanawiam się jakie wyniki osiągnie J.Zieliński z dobrym klubem o dużych możliwościach. Osobiście, gdyby ktoś (wiadomo kto) wpadł na genialny pomysł, żeby zwolnić Skorżę to z krajowych trenerów - numerem 1 dla mnie na następcę byłby właśnie J.Z.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-28 21:01:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:gvma0b$37k$1node1.news.atman.pl...
[...]

A dla mnie Skorża byłby najlepszą alternatywą dla Zielińskiego.
Stawowy i Kaczmarek to jednak jeszcze większe ryzyko.

Data: 2009-05-28 21:58:24
Autor: TheBest
Cavallino pisze:
[...]

a moze Czesiu, twoj idol?

Data: 2009-05-28 22:15:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

A dla mnie Skorża byłby najlepszą alternatywą dla Zielińskiego.
Stawowy i Kaczmarek to jednak jeszcze większe ryzyko.
a moze Czesiu, twoj idol?

Już pisałem, na razie lepiej niech odpocznie.
Sądząc po ostatnich wywiadach niezła palma mu odbiła, obecnie jest większym bufonem niż Smuda, zwłaszcza w zwalaniu winy na innych.

Data: 2009-05-29 21:35:39
Autor: Koriat
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvmn33$7pi$1news.onet.pl...
[...]

Niby młodych trenerów jest trochę w naszej lidze, ale mimo wszystko postrzegam ich jako najbardziej podobnych do siebie.

Stawowy i Kaczmarek to jednak jeszcze większe ryzyko.
Fakt. Ja osobiście lubię Boba - no może z tym calowaniem Leo po rękach to trochę przesadził, ale to chyba jednak jest typ trenera, który fajnie wyciągnie zespół na bezpieczne miejsce, ale czy ugra mistrza? Z drugiej strony w Polonii uzyskał dużo lepsze wyniki niż jego następca. Z kolei Stawowy to tak trochę jak Michniewicz. Po okresie prosperity nadeszły chude lata. W obydwu wypadkach (gdybym był właścicielem klubu typu Wisła lub Lech) też bym nie ryzykował. Pozwoliłbym im się zweryfikować w słabszym klubie. Zobaczymy jak pójdzie Stawowemu w przyszłym sezonie w Łęcznej, bo tą rundę miał średnio udaną.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-31 08:55:40
Autor: Citizen Cain
W Lechu jednak Zieliński za Smud

Użytkownik "Koriat"

[...]

W Grodzisku poradził sobie bardzo fajnie (fakt, że był tylko wicemistrz, ale wtedy Wisła była raczej nie do ogrania).

CC

Data: 2009-05-31 16:20:05
Autor: Koriat
W Lechu jednak Zieliński za Smud
Użytkownik "Citizen Cain" <cc1@go2.pl> napisał w wiadomości news:gvt9ie$qfl$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Koriat"

[...]

Dlatego dałem "?". Sam jestem ciekawy jak by sobie poradził w dobrze zorganizowanym klubie z odpowiednią kasą - przyklad z Groclinem pokazuje, że jednak by sobie poradził. I jeszcze jedna rzecz, która mnie u niego irytuje - to wychodzenie z ławki na 5 min przed końcem. Ale z drugiej strony, jeżeli dzięki temu uniknął zawału, to niech wychodzi.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-06-02 20:42:07
Autor: jadrys
Cavallino pisze:
[...]

No nie, Skorża.. Przecież to zwykły pacan. Normalnie niepoważne jest porównywanie go do Stawowego..

Data: 2009-06-02 20:30:17
Autor: Przemek Budzyński
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> No nie, Skorża.. Przecież to zwykły pacan. Normalnie niepoważne jest > porównywanie go do Stawowego..

Odstaw te prochy.

no coś, a z kogo wtedy będziemy się śmiali na grupie? Niech ćpa na zdrowie.....

Data: 2009-06-02 23:40:21
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0424o$67q$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Odstaw te prochy.

no coś, a z kogo wtedy będziemy się śmiali na grupie? Niech ćpa na zdrowie.....

Tak się zastanawiam czy to nie jakieś alter ego macieja.
Ten sam poziom oderwania od rzeczywistości.
Bzdura, bzdurą bzdurę pogania.
Plus ślepe uwielbienie dla Smudy (wypisz wymaluj jak yammy do Leo).

W Lechu jednak Zieliński za Smudę