W Łodzi podpalono maszt 5G. Eksperci już ostrzegają: "brak reakcji doprowadzi do tragedii"

Data: 2020-05-26 22:54:16
Autor: boukun
W Łodzi podpalono maszt 5G. Eksperci już ostrzegają: "brak reakcji doprowadzi do tragedii"
Dotychczas ataki na maszty 5G były problemem zagranicznym. Niestety, "moda" dotarła też do Polski. Organizacja obawia się, że takich akcji będzie więcej.

Ataki na maszty 5G to już nie problem Wielkiej Brytanii czy Holandii. Jeden z użytkowników Twittera doniósł o płonącym nadajniku zlokalizowanym w Łodzi.

Serwis Spider's Web twierdzi, że maszt należy do operatora Play. Firma nie potwierdziła ani nie zaprzeczyła. W oświadczeniu przesłanym serwisowi czytamy:

    W związku z doniesieniami o atakach na infrastrukturę telekomunikacyjną w Polsce operator sieci Play oświadcza, że takie czyny noszą znamiona działalności przestępczej wymierzonej w bezpieczeństwo państwa i obywateli. Operator podkreśla, że bezpieczeństwo oraz ochrona klientów i pracowników jest jego najwyższym priorytetem. Wszelkie tego rodzaju ataki są natychmiast zgłaszane odpowiednim organom ścigania na najwyższym szczeblu
    Play

Atak spowodował, że użytkownicy mieszkającego niedaleko masztu, czyli na Bałutach, miały w ostatnim czasie problemy z zasięgiem. Właśnie dlatego podobne działania przeciwników 5G mogą mieć fatalne skutki dla całego społeczeństwa.

Zwraca na to uwagę Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji. Wystosowano w tej sprawie specjalny komunikat:

    Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji apeluje do Rządu, Samorządów oraz organów ścigania o zdecydowane działania w związku z kryminalną działalnością zakłócającą działanie technologii, od której zależy życie i zdrowie obywateli oraz funkcjonowanie Państwa. Bez infrastruktury sieci bezprzewodowych i jej stałej rozbudowy, niemożliwe jest skuteczne działanie systemów ratunkowych. Znacznie utrudniony będzie również rozwój polskiej gospodarki oraz funkcjonowanie niemal każdej dziedziny naszego życia zawodowego i prywatnego, w trakcie i po epidemii.
    PIIiT

PIIiT wzywa również "właścicieli największych portali społecznościowych funkcjonujących w Polsce do podjęcia skutecznych działań przeciwko stronom oraz autorom szerzącym dezinformację".

Do tej pory był z tym spory problem. W wirtualnym arsenale od dawna funkcjonuje broń o nazwie "dezinformacja w mediach społecznościowych". Tymczasem według ekspertów na tym polu Polska nie ma ani jak walczyć, ani jak się obronić.

Nie pomaga również Facebook. Chociaż gigant chwali się, że z roku na rok eliminuje coraz więcej fałszywych informacji i manipulacji, to jak zauważył Bolesław Breczko nigdzie nie widać ich tak dużo, jak właśnie na Facebooku.

https://tech.wp.pl/w-lodzi-podpalono-maszt-5g-eksperci-juz-ostrzegaja-brak-reakcji-doprowadzi-do-tragedii-6514749785003649a

dudu
1 godzinę temu

Szumowski podpisał w grudniu ustawę zezwalającą na zwiększenie dopuszczalnej normy fal elektromagnetycznych , tak by sieć 5 G mogła funkcjonować.Ustawa obowiązuje od stycznia 2020 r. Wprowadzono ja bez mrugnięcia okiem , bez konsultacji o szkodliwości emisji fal.
Takie są fakty - dobry minister zdrowia , dba by Polacy szybciej chorowali i umierali.Więc budowanie sieci 5G w okresie Pandemii - to działanie na szkodę społeczeństwa , więc nie ma się co dziwić , że ludzie działają w taki sposób , by chronić siebie i swoje rodziny.

amen
1 godzinę temu

Patrzcie ,a w latach 80-tych nie było internetu i jakoś był prąd,gaz,telefony działały,karetki jeżdziły. straż gasiła pożary i nawet na księżyc polecieli.Jak to w ogóle możliwe było?

jans
57 min. temu

Żeby wprowadzić 5G rząd podniósł dopuszczalne normy promieniowania elektromagnetycznego 100-krotnie, miało to miejsce pod koniec 2019 roku. Każdy kto ma rozum sam wyciągnie wnioski.

Data: 2020-05-26 23:03:33
Autor: boukun
W Łodzi podpalono maszt 5G. Eksperci już ostrzegają: "brak reakcji doprowadzi do tragedii"
POLACY
30 min. temu

SIECI KOMÓRKOWE 5 G TO RAK POWODUJĄ GUZY GLEJAKI MÓZGU SPIECZENIE ROGÓWKI I SIATKÓWKI OKA ,ZAGOTOWANIE PŁUC .TO POTWIERDZIŁY WSZYSTKIE ŚWIATOWE INSTYTUTY NAUKOWE FIZYKI TECHNIKI ELEKTRONICZNEJ KOMÓRKOWEJ TECHNIKI TELEFONII CYFROWEJ . DOBRZE SIĘ DZIEJE ŻE LUDZIE WALCZĄ I NIE CHCĄ SIECI 5 G W POLSCE I MAJĄ RACJĘ

skandalll
1 godzinę temu

zignorowali kompletnie protesty narodu, zapędzili narod do domu pod pretekstem kwarantanny i po kryjomu budowali te maszty

Data: 2020-05-26 15:22:29
Autor: mrbluesky.pl
W Łodzi podpalono maszt 5G. Eksperci już ostrzegają: "brak reakcji doprowadzi do tragedii"
Chetnie naPISalbym ze to nasza bratnia tamtejsza KOmorka ale wlasnie od nich info (bo obserwujom wszystkie maszty)
ze to operacja false flag czyli samospalenie siem technologii ze wstydu w celach wywolania nagonki medialnej na oPOrniKOw ;)

PS: widzieliscta ten maszt na zdjenciach?! Betonowy slup na 30-40m!
Jak tam wlezc?! Takie maszty som obslugiwane z dzwigow!
Byle zwyzKOm tego nie siengniesz...
I palom siem wszystkie KOmPOnenta od gory do dolu?!
Jakis robinhood strzelal z luku plononcymi strzalami?
Reeeechooottt! ;DDDDDDD
W UE i GB plonom zazwyczaj maszty latwo dostempne z dachow...

Data: 2020-05-27 01:18:32
Autor: Zexon
On 5/26/2020 14:54, boukun wrote:
Dotychczas ataki na maszty 5G były problemem zagranicznym.

Ty pojebany antypolski folksdojczu za pieniądze Nienieckiego wywiadu chciałbyś cofnąć Polskę do 19 wieku.

Data: 2020-05-27 09:47:48
Autor: boukun
Użytkownik "Zexon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Dotychczas ataki na maszty 5G były problemem zagranicznym.

Ty pojebany antypolski folksdojczu za pieniądze Nienieckiego wywiadu
chciałbyś cofnąć Polskę do 19 wieku.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nigdy, ale to nigdy nie przyzwolę na budowanie masztów z rakotwórczym promieniowaniem 5G w mojej okolicy!

boukun

Data: 2020-05-27 00:59:49
Autor: japanizer
On Wednesday, May 27, 2020 at 4:47:50 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Nigdy, ale to nigdy nie przyzwolę na budowanie masztów z rakotwórczym promieniowaniem 5G w mojej okolicy!

P. boukun, Wunderdaun w pana aucie jest rakotwórczy.

Data: 2020-05-27 14:33:58
Autor: Sylvio Balconetti
Am 27.05.20 um 09:59 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Sprawdzilbym przezornie wszystkie wieze koscielne, czy tam nie sa ukryte jakies nadajniki 5G? Poza tym spawdzalbym wszystkie przesylki (w folii babelkowej jest powietrze z Wuhan!), telefony, tablety, kamery, koszulki, samochody, telewizory i inne elektroniki. Wszedzie moze byc cos chinskiego, nawet jesli nie pisze "made in China2 lub "made in PRC". Jesli nie zaraza, to oslabia lub podsluchaja. ;-)

https://pokazywarka.pl/jev3qv/#zdjecie23836409

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-05-27 05:42:46
Autor: japanizer
On Wednesday, May 27, 2020 at 9:34:01 PM UTC+9, Sylvio Balconetti wrote:

> Sprawdzilbym przezornie wszystkie wieze koscielne, czy tam nie sa ukryte jakies nadajniki 5G?

Jest już nawet Jezus 5G. I to nie żadne Made in China - prawdziwie polska myśl techniczna i biznesowa:

https://img.wiocha.pl/images/6/c/6cbbca19498fd4bb54c46010bf33c0d2.jpg

Data: 2020-05-27 05:47:13
Autor: mrbluesky.pl
[...]

Bo to jest Jezus KOsmiczny! :D

Data: 2020-05-27 16:12:54
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -
Bo to jest Jezus KOsmiczny! :D

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

https://news24x7world.com/europe/coronavirus-5g-why-the-new-20-note-has-the-coronavirus-symbol-and-5g-beacon/

boukun

Data: 2020-05-27 09:59:36
Autor: z
W Łodzi podpalono maszt 5G. Eksperci już ostrzegają: "brak reakcji doprowadzi do tragedii"
A ja nawet jakbym chciał to mi go nie postawią bo to się nie opłaca.

5G to porażka po względem walki z wykluczeniem cyfrowym.

Data: 2020-05-27 09:48:45
Autor: z
W Łodzi podpalono maszt 5G. Eksperci już ostrzegają: "brak reakcji doprowadzi do tragedii"
Gonimy zachód. ;-)

W Łodzi podpalono maszt 5G. Eksperci już ostrzegają: "brak reakcji doprowadzi do tragedii"