W Łodzi podpalono maszt 5G. Eksperci już ostrzegają: "brak reakcji doprowadzi do tragedii"

Data: 2020-05-27 01:18:32
Autor: Zexon
W Łodzi podpalono maszt 5G. Eksperci już ostrzegają: "brak reakcji doprowadzi do tragedii"
On 5/26/2020 14:54, boukun wrote:
Dotychczas ataki na maszty 5G były problemem zagranicznym.

Ty pojebany antypolski folksdojczu za pieniądze Nienieckiego wywiadu chciałbyś cofnąć Polskę do 19 wieku.

Data: 2020-05-27 09:47:48
Autor: boukun
Użytkownik "Zexon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Dotychczas ataki na maszty 5G były problemem zagranicznym.

Ty pojebany antypolski folksdojczu za pieniądze Nienieckiego wywiadu
chciałbyś cofnąć Polskę do 19 wieku.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nigdy, ale to nigdy nie przyzwolę na budowanie masztów z rakotwórczym promieniowaniem 5G w mojej okolicy!

boukun

Data: 2020-05-27 00:59:49
Autor: japanizer
On Wednesday, May 27, 2020 at 4:47:50 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Nigdy, ale to nigdy nie przyzwolę na budowanie masztów z rakotwórczym promieniowaniem 5G w mojej okolicy!

P. boukun, Wunderdaun w pana aucie jest rakotwórczy.

Data: 2020-05-27 14:33:58
Autor: Sylvio Balconetti
Am 27.05.20 um 09:59 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Sprawdzilbym przezornie wszystkie wieze koscielne, czy tam nie sa ukryte jakies nadajniki 5G? Poza tym spawdzalbym wszystkie przesylki (w folii babelkowej jest powietrze z Wuhan!), telefony, tablety, kamery, koszulki, samochody, telewizory i inne elektroniki. Wszedzie moze byc cos chinskiego, nawet jesli nie pisze "made in China2 lub "made in PRC". Jesli nie zaraza, to oslabia lub podsluchaja. ;-)

https://pokazywarka.pl/jev3qv/#zdjecie23836409

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-05-27 05:42:46
Autor: japanizer
On Wednesday, May 27, 2020 at 9:34:01 PM UTC+9, Sylvio Balconetti wrote:

> Sprawdzilbym przezornie wszystkie wieze koscielne, czy tam nie sa ukryte jakies nadajniki 5G?

Jest już nawet Jezus 5G. I to nie żadne Made in China - prawdziwie polska myśl techniczna i biznesowa:

https://img.wiocha.pl/images/6/c/6cbbca19498fd4bb54c46010bf33c0d2.jpg

Data: 2020-05-27 05:47:13
Autor: mrbluesky.pl
[...]

Bo to jest Jezus KOsmiczny! :D

Data: 2020-05-27 16:12:54
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -
Bo to jest Jezus KOsmiczny! :D

https://news24x7world.com/europe/coronavirus-5g-why-the-new-20-note-has-the-coronavirus-symbol-and-5g-beacon/

boukun

Data: 2020-05-27 09:59:36
Autor: z
W Łodzi podpalono maszt 5G. Eksperci już ostrzegają: "brak reakcji doprowadzi do tragedii"
A ja nawet jakbym chciał to mi go nie postawią bo to się nie opłaca.

5G to porażka po względem walki z wykluczeniem cyfrowym.

W Łodzi podpalono maszt 5G. Eksperci już ostrzegają: "brak reakcji doprowadzi do tragedii"