W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych

Data: 2015-08-30 06:36:10
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
Sza³u nie robi ale przy cenie takiej jak 3 paczki fajek jak kto¶ nie ma ¿adnej to taka bêdzie bardzo dobra.

Data: 2015-08-30 12:34:09
Autor: Pszemol
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:3bd53d9a-cbd7-4768-9ae2-4a6824217effgooglegroups.com...
Sza³u nie robi ale przy cenie takiej jak 3 paczki
fajek jak kto¶ nie ma ¿adnej to taka bêdzie bardzo dobra.

Nie znam tej kamerki - kto jest producentem?
Masz linka do jakiego¶ opisu/recenzji?

Data: 2015-08-30 10:41:26
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
wpisz a google nazwê.

Data: 2015-08-30 12:45:19
Autor: Pszemol
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych

"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:b33d4575-9a29-4177-a726-880b14ac78e1googlegroups.com...
wpisz a google nazwê.

W³a¶nie dlatego pytam, bo wpisa³em nazwê, i dostajê...

1. BodyCraft VR100 Rowing Machine
http://www.amazon.com/Bodycraft-VR100-BodyCraft-Rowing-Machine/dp/B00118B2AM
2. Vemco VR100
http://vemco.com/products/vr100/
3. Kobold VR100 czy Neato XV-25?
http://www.robotreviews.com/chat/viewtopic.php?f=20&t=16748
4. Vorwerk Robot Vacuum Cleaner VR100
http://www.vkdirect.co.uk/robotic_vr100_update.asp

Co Ty na to? :-)

Czy mo¿esz siê wspi±æ na wy¿sze poziomy kultury
i dopisaæ nazwê producenta lub linka do tej kamery?
Zamiast mêdrkowaæ gdy kto¶ Ciê grzecznie prosi...
Dziêkujê.

Data: 2015-08-30 11:25:29
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
Ja na to ¿e m³odszy jeste¶ a jakby mniej rozgarniêty ni¿ ja. U mnie jak przed chwil± wpisa³em VR100 na pierwszej pozycji wyskoczy³o ¿e to kamera. Jakie¶ inne google masz?

Data: 2015-08-30 15:11:57
Autor: Pszemol
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:17c56160-e6ea-472d-8341-e39371829411googlegroups.com...
Ja na to ¿e m³odszy jeste¶ a jakby mniej rozgarniêty ni¿ ja.
U mnie jak przed chwil± wpisa³em VR100 na pierwszej
pozycji wyskoczy³o ¿e to kamera. Jakie¶ inne google masz?

I jako dojrza³y, kulturalny cz³owiek wola³e¶ DRUGI RAZ
napisaæ stek pierdó³ zamiast podaæ nazwê producenta
lub linka komu¶, kto Ciê o to prosi?

Wyobra¼ sobie ¿e tak - inne wyniki google zwracaj±
w ró¿nych krajach. Nawet dodanie frazy "dashboard camera"
daje dwa ró¿ne typy z VR-100 w nazwie: ONEXT i VIKS.
Oba maj± ró¿ne parametry. Czy Twoja wyobra¼nia to ogarnia?

Czy po tych hektarach t³umaczenia podasz wreszcie co
to za kamera jest w Makro czy dalej nie rozumiesz sensu?

Data: 2015-08-30 14:14:15
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
Jak jestes za granica Polski i pewno nie masz karty do Makro to po chuj Ci te Informacje?

Data: 2015-08-30 16:30:49
Autor: Pszemol
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 zlotych
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:fea5c50e-506c-4ede-993e-235fe75df267googlegroups.com...
Jak jestes za granica Polski i pewno nie masz karty
do Makro to po chuj Ci te Informacje?

I znowu zatruwasz usenet farmazonami zamiast
zrobic to o co Cie ktos grzecznie prosi...
Czy to az takie trudne dla Ciebie?

Wyobraz sobie, ze mój brat mieszka w Krakowie
i szukal kamery - zanim wysle go do Makro na
drugi koniec miasta chcialem zapoznac sie z produktem.

Czy teraz napiszesz mi juz co to za kamera czy dalej
postanowisz zatruwac usenet bezuzytecznymi smieciami?

Data: 2015-08-30 14:41:17
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 zlotych
Gazetka Makro artykuly przemyslowe oferta od 1.09 do 7.09 strona 35 Rejestrator jazdy VR-100 hit cenowy 29.90 z vat 36,78.

Data: 2015-08-30 16:43:17
Autor: Pszemol
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:61e65ca5-2480-4dae-8f4c-c108217a45bbgooglegroups.com...
Gazetka Makro artykuly przemyslowe oferta od 1.09 do 7.09 strona 35

Nic mi to nie mówi. Nie mam tej gazetki!

Rejestrator jazdy VR-100 hit cenowy 29.90 z vat 36,78.

Powtarzasz juz to co bylo znane.

Podaj mi prosze linka do tej kamery - tego linka którego
Ci podalo Twoje Google z Polski. Dzieki.

Data: 2015-08-30 14:51:31
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 zlotych
A na allegro probowales wpisac vr100? Albo na Ceneo?

Data: 2015-08-31 09:00:18
Autor: Krystek

http://bfy.tw/1YVH

Data: 2015-08-31 12:24:40
Autor: Artur Miller
W dniu 2015-08-31 o 09:00, Krystek pisze:
On 30.08.2015 23:43, Pszemol wrote:
Podaj mi prosze linka do tej kamery - tego linka którego
Ci podalo Twoje Google z Polski. Dzieki.

http://bfy.tw/1YVH

kolejny dowód na to, ze "czytanie ze zrozumieniem" powinno byæ oddzielnym przedmiotem w szkole, obowi±zkowym na maturze.

@

Data: 2015-08-31 06:36:57
Autor: Pszemol
"Artur Miller" <nomail@nomail.com> wrote in message news:ms1a18$ims$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Dok³adnie...

Choæ trzeba przyznaæ, ¿e google daj± siê sprowadziæ
na dobr± drogê gdy doda siê keyword "rejestrator"
zamiast "camera" - no ale trzeba wcze¶niej wiedzieæ
¿e tak to w Polsce urz±dzenie nazywaj± :-)

Skoro ju¿ wiemy, ¿e chodzi o FOREVER VR-100, to
wygl±da na to, ¿e nie jest warta nawet tych 30z³.
Zawracanie g³owy, bardziej to jest zabawka:
https://www.youtube.com/watch?v=67F4L2X9lIM

No nic, dziêki.

Data: 2015-09-01 09:47:49
Autor: Gof
Pszemol <Pszemol@polbox.com> wrote:

Skoro ju¿ wiemy, ¿e chodzi o FOREVER VR-100, to
wygl±da na to, ¿e nie jest warta nawet tych 30z³.
Zawracanie g³owy, bardziej to jest zabawka:
https://www.youtube.com/watch?v=67F4L2X9lIM

Syf, ale kolejny raz sprawdza siê proste powiedzenie - dostajesz to, za co p³acisz.

Forever ma ró¿ne inne kamery, ale sama ta marka kojarzy mi siê z syfem. Znajomy kupi³ sobie jak±¶ kamerê Forever za 249 z³, niby nagrywa, niby lepsza jako¶æ ni¿ ten VR-100, ale np. wiesza siê przy przewijaniu itd. Straszna niedoróbka.

A z drugiej strony ja mam chiñskiego G1WH na chipie NTK96650, te¿ niby nagrywa, ale czasami s± b³êdy filesystemu (szczególnie jak nagrywam poza samochodem i bateria jest s³aba), w burzy potrafi siê zawiesiæ i trzeba wcisn±æ reset spinaczem... te¿ chiñszczyzna.

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2015-09-01 06:25:49
Autor: Pszemol
"Gof" <gof@somewhere.invalid> wrote in message news:gof.pms.1441100869news.chmurka.net...
[...]

Tak zwana dobra chinska jako¶æ :-)

Data: 2015-09-01 16:27:03
Autor: Myjk
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 zlotych
Tue, 1 Sep 2015 06:25:49 -0500, Pszemol
Tak zwana dobra chinska jakość :-)

Dlatego swego czasu, po ściągnięciu próbek przeróżnych kamer, w celu
podejścia do handlowania tym towarem (to było dobre 3-4 lata temu)
odpuściłem ostatecznie temat. Nie było na rynku kamery, która by nie miała czegoś uwalonego (nawet
koszmarnie drogie DODy miały skuchy). Co gorsza, wszelkie próby
dopracowania tematu z producentami, kończyły się dosyć nieprzyjemnie,
bo chinole mają już manię wielkości i uważają że robią wszystko najlepiej.

Trzeba mieć ogólnie spory tupet aby tym dziadostwem handlować, a mnie go
zwyczajnie brakuje (i nie żebym się tym szczególnie przejmował). Że są
niedoróbki i gówno na rynku, to trzeba podziękować właśnie tym handlowym
tupeciarzom, którzy wcisną na rynek wszystko, bez sprawdzania jakości lub
bez zmuszania producentów do poprawiania błędów. Ot, biorą i sprzedają co
jest.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-09-01 18:17:29
Autor: J.F.
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 zlotych
Użytkownik "Myjk"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jbedd9kli05x.dlg@myjk.org...
[...]

Pozostaje zrobic samemu ... na chinskich podzespolach. Albo chinski wyrob, polskie poprawki do softu.

[...]

No coz ... a czy to ich obowiazek ? Sprzedaja co jest.
Zreszta - za 37zl klient jest zadowolony i reklamacji nie sklada :-)

Ciekaw natomiast jestem czy to sytuacja ogolna, czy ktos w Niemczech czy w Anglii, a moze jeszcze w Chinach, towar sprawdzil, bledy znalazl, dostawe odrzucil ... wiec znalazl sie tupeciarz, co kupil i sprzeda Polakom ...

J.

Data: 2015-09-01 09:45:37
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 zlotych
Dokupilem drugi. Idealny do pilnowania przed sasiadem co jak raz w miesiacu komus auta nie zarysuje to ma miesiac stracony. Chuja trzeba zlapac za jaja bo jemu same slady nie wystarcaja. U niego sladow na zderzakach sie nie zidentyfikuje bo ma przytare wszystkimi kolorami samochodow jakie kiedykolwiek wyprodukowano.

Data: 2015-09-02 08:48:58
Autor: Myjk
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 zlotych
Tue, 1 Sep 2015 18:17:29 +0200, J.F.
Pozostaje zrobic samemu ... na chinskich podzespolach.

Trzebaby tam zamieszkać na pół roku...

Albo chinski wyrob, polskie poprawki do softu.

Próbowałem tak, ale ludzie koszty mi takie krzyczeli, że nikt by tego nie kupił potem. I kółko się zamyka.

No coz ... a czy to ich obowiazek ? Sprzedaja co jest.

Uważam, że to właśnie obowiązek sprzedawcy aby sprzedawał dobry produkt. W
końcu klient nie ma możliwosci testowania produktu ani wpływania na ew.
zmiany w produkcie. Takie jest moje wewnętrzne przeświadczenie, dlatego nie
sprzedawałem gówna. Próbki, takie jak z "makro" (co wtedy chodziły po
150-200 zł gdy były warte 60 zł), porozdawałem znajomym bo wstyd to było
sprzedać nawet po kosztach.
Zreszta - za 37zl klient jest zadowolony i reklamacji nie sklada :-)

To jest druga strona medalu -- ludzie chcÄ… tanio, a najlepiej jakby za
darmo rozdawali. Co skutkuje jakością. No właśnie, a o jakości klienci
zaczynają myśleć i mówić, dopiero jak się rozsypie (i wtedy standardowy
tekst -- "chiński badziew" -- wyrzuca do kosza i idzie kupić kolejny
badziew). Ale to jest ślepa uliczka, bo po dupie dostają też automatycznie
lepsze produkty.

[...]

To raczej sytuacja ogólnoświatowa, bo kupujemy te same produkty co inni.
Tzn. dobre zmiany są wprowadzane do całej produkcji a nie tylko dla jednego
klienta (różnić się mogą pudełka, logotypy na produkcie czy języki menu).

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-09-02 11:21:46
Autor: J.F.
[...]

Dlaczego ? to sie wszystko daje przewiezc.

Albo chinski wyrob, polskie poprawki do softu.
Próbowałem tak, ale ludzie koszty mi takie krzyczeli,
że nikt by tego nie kupił potem. I kółko się zamyka.

Chinczycy, czy Polacy ?

Ale Chinczycy maja ten sam problem, jak sie zrobi dobrze, to jest za drogo :-)

[...]

A inni uwazaja ze sprzedaja co jest i "widzialy galy co braly".
Oczywiscie produkt nadal ma byc sprawny, ale od tego jest reklamacja.

Zreszta - za 37zl klient jest zadowolony i reklamacji nie sklada :-)
To jest druga strona medalu -- ludzie chcÄ… tanio, a najlepiej jakby za
darmo rozdawali. Co skutkuje jakością.

No coz - sam pisales - drogie wcale nie sa lepsze.
Wiec po co przeplacac ? :-)

[...]

Ale czy calkiem te same ?

Tzn. dobre zmiany są wprowadzane do całej produkcji a nie tylko dla jednego
klienta (różnić się mogą pudełka, logotypy na produkcie czy języki menu).

No wiesz, jesli Nokia do jednego telefonu ma cos 3 rozne wyswietlacze, to zmiany sa powazniejsze.
I trudno powiedziec - te nastepne tansze, gorsze, poprawione ?

J.

Data: 2015-09-02 13:51:15
Autor: Myjk
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 zlotych
Wed, 2 Sep 2015 11:21:46 +0200, J.F.
Użytkownik "Myjk"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Tue, 1 Sep 2015 18:17:29 +0200, J.F.
Pozostaje zrobic samemu ... na chinskich podzespolach.
Trzebaby tam zamieszkać na pół roku...
Dlaczego ? to sie wszystko daje przewiezc.

Odnoszę wrażenie, że ani razu nie miałeś okazji współpracować (ba, nawet
konwersować) z chińczykami. Inaczej byś nie zadawał takich pytań. :P
Oczywiście, że da się przewieźć, ale najpierw trzeba znaleźć rzetelnych
kontrahentów i wszystko dokładnie przed zamówieniem zgrać. Z tym jest z
dnia na dzień trudniej, a praktycznie nie sposób tego zrobić na odległość,
bo oni zwyczajnie kłamią jak najęci.
Albo chinski wyrob, polskie poprawki do softu.
Próbowałem tak, ale ludzie koszty mi takie krzyczeli,
że nikt by tego nie kupił potem. I kółko się zamyka.
Chinczycy, czy Polacy ?

Ja szukałem w PL kogoś do opracowania programu. Na chińczyków nie ma co
liczyć, bo nawet jak im się palcem pokaże i elaborat napisze podpierając
argumentami, to nic sobie z tego nie robią. Twierdzą że poprawią, po czym
dostajesz "poprawioną" próbkę, a tam jedno i to samo co było (albo i
gorzej). Mi na etapie próbek w odstępie miesiąca potrafili 3x zmienić
mocowanie kamery -- bez słowa przed wysyłką.

Ale Chinczycy maja ten sam problem, jak sie zrobi dobrze, to jest za drogo :-)

Nie jest drogo, jest normalnie. Drogi to jest taki DOD czy GoPro. Firmy
które sporo kasy ładują w marketing i musza sobie odbić. Z DODem też
wymieniłem setki maili -- nie dosyć że stawiali jakieś chore MOQ (na
poziomie 50 szt. per model), to jeszcze drogie to jak pierun było (i
ryzykowne przy imporcie, bo nie mieli zaświadczeń o opłacaniu kodeków -- a
ja już w sądzie o kodeki byłem, i tylko czas uratował zatrzymany towar, bo
się powodowi patent skończył i nie uśmiechało mi się tego powtarzać za min.
30-40 tys. zł).
A inni uwazaja ze sprzedaja co jest i "widzialy galy co braly".
Oczywiscie produkt nadal ma byc sprawny, ale od tego jest reklamacja.

Dlatego sprzedawcy szmelcu jak i chińczycy, mają się dobrze.

No coz - sam pisales - drogie wcale nie sa lepsze.
Wiec po co przeplacac ? :-)

Napisałem, że wpływa to pośrednio na lepsze produkty.
Że zazwyczaj im droższe tym lepsze, nie ma wątpliwości.

Ale czy calkiem te same ?

Ja piszę o wolnym rynku (a nie produktach markowych). Jeżeli produkty
wychodzą z tej samej fabryki, w tym samym czasie, to będą takie same.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-08-31 09:48:09
Autor: zhbick
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 złotych
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:fea5c50e-506c-4ede-993e-235fe75df267@googlegroups.com...

Jak jestes za granica Polski i pewno nie masz karty do Makro to po chuj Ci te Informacje?

spróbuję pomóc tym, którzy pytają - oto pierwszy link z google po wpisaniu tej frazy

http://www.cnet.com/products/sony-clie-video-recorder-pega-vr100/

Data: 2015-08-31 06:38:02
Autor: Pszemol
"zhbick" <kein@spam.de> wrote in message news:55e406bb$0$27515$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:-))) widzę że Ty też masz "inne" google :-))))

Data: 2015-08-31 13:56:06
Autor: zhbick
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 złotych
Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ms1e85$3mg$1@dont-email.me...

:-))) widzę że Ty też masz "inne" google :-))))

po prostu skorzystałem z zaproponowanej przez kogutka metody, która w praktyce pokazała, że po prostu puszcza on brzydkie bąki zamiast podać dane, o które Grupa grzecznie prosi

Data: 2015-08-31 06:08:44
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
Z tym sie jeszcze nie spotka³em. Jak puszczam b±ki bo ty nie radzisz sobie ze znalezieniem.

Data: 2015-08-31 19:31:10
Autor: zhbick
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
U¿ytkownik "Zenek Kapelinder"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3478e02f-344c-490b-b0ba-6ff84b24d390@googlegroups.com...

Z tym sie jeszcze nie spotka³em. Jak puszczam b±ki bo ty nie radzisz sobie ze znalezieniem.

¦lepoto cholerna! Znalaz³em - i nawet wklei³em linka. Zobacz sobie sam, co siê pod nim kryje.

Data: 2015-08-31 11:15:34
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
Chuj mnie obchodzi co kto¶ znalaz³. Trzeba byæ ciê¿kim niedorozwojem ¿eby maj±c oznaczenie jakiego¶ urz±dzenia i znaj±c jego przeznaczenie nie odnale¼æ go w necie.

Data: 2015-08-31 20:50:30
Autor: p0li
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
T->Dnia 2015-08-31 20:15:34 niejaki Zenek Kapelinder napisa³:
Chuj mnie obchodzi co kto¶ znalaz³. Trzeba byæ ciê¿kim niedorozwojem ¿eby maj±c oznaczenie jakiego¶ urz±dzenia i znaj±c jego przeznaczenie nie odnale¼æ go w necie.

no dobra - to znajd¼ mi co¶ o lodówce siemens KA4000 - podpowiem ¿e to
samochodowa jest :)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)
prawdziwy facet nie da odebraæ sobie szarlotki

Data: 2015-08-31 11:56:15
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
Nie interesuje mnie ta lodówk to po chuj mam jej szukaæ?

Data: 2015-08-31 23:42:13
Autor: p0li
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
T->Dnia 2015-08-31 20:56:15 niejaki Zenek Kapelinder napisa³:
Nie interesuje mnie ta lodówk to po chuj mam jej szukaæ?

po chuj to ma krasnal brodê ciê¿ki niedorozwoju

Data: 2015-08-31 21:15:15
Autor: zhbick
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
U¿ytkownik "Zenek Kapelinder"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1cf51df1-377d-4b4c-bc92-3915eef20600@googlegroups.com...

Chuj mnie obchodzi co kto¶ znalaz³. Trzeba byæ ciê¿kim niedorozwojem ¿eby maj±c oznaczenie jakiego¶ urz±dzenia i znaj±c jego przeznaczenie nie odnale¼æ go w necie.

Niedorozwojem jest ten, który siê w Usenecie zachowuje tak, jak ty.

Data: 2015-08-31 12:45:39
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
Widzê ¿e fantazji brakuje.

Data: 2015-09-01 02:00:42
Autor: Budzik
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
U¿ytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Widzê ¿e fantazji brakuje.

W sensie ze chamstwo i "soczysty" jezyk to przejaw fantazji?
Mniej CB kolego, mniej CB...

Data: 2015-08-31 17:23:59
Autor: Pszemol
"zhbick" <kein@spam.de> wrote in message news:55e4a7c6$0$8385$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pó³ biedy gdy niedorozwój zdaje sobie sprawê ze swojego niedorozwiniêcia.
Czasem niestety jest na tyle niedorozwiniêty ¿e nie zdaje sobie nawet sprawy :-(

Data: 2015-08-31 17:28:14
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
Nareszcie samokrytyka.

Data: 2015-08-31 18:33:22
Autor: zbronson
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
On Monday, August 31, 2015 at 8:28:18 PM UTC-4, Zenek Kapelinder wrote:
Nareszcie samokrytyka.

On tego nie zrozumie.

Slon

Data: 2015-09-01 10:05:20
Autor: SW3
W dniu 31.08.2015 o 15:08 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Jak puszczam b±ki bo ty nie radzisz sobie ze znalezieniem.

No nie radzi sobie (pomiñmy czy powinien) wiêc poprosi³ o link do kamery  lub konkretn± nazwê. W odpowiedzi dosta³ link do Google, instrukcjê  wpisywania zapytañ do Google, kilka informacji na którym to miejscu mia³  byæ dany link ale nie znalaz³ siê ³askawca, który by odpowiedzia³ na  pytanie.

--
SW3
-- --

Data: 2015-09-01 06:28:34
Autor: Pszemol
"SW3" <sw3.spam.stop@poczta.fm.invalid> wrote in message news:op.x39x26ncctg864hopeit.linksys...
[...]

:-)) kto¶ zauwa¿y³ :-) dziêki.

Data: 2015-09-01 09:48:14
Autor: Gof
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
zhbick <kein@spam.de> wrote:

po prostu skorzysta³em z zaproponowanej przez kogutka metody, która w praktyce pokaza³a, ¿e po prostu puszcza on brzydkie b±ki zamiast podaæ dane, o które Grupa grzecznie prosi

Bo to Kogutek...

Data: 2015-08-30 21:42:00
Autor: Tom N
Zenek Kapelinder w <news:17c56160-e6ea-472d-8341-e39371829411googlegroups.com>:

Ja na to ¿e m³odszy jeste¶ a jakby mniej rozgarniêty ni¿ ja.

Twierdzenie, którego pierwszej czê¶ci nie potrafisz udowodniæ, a drugiej
czê¶ci zaprzeczasz poni¿szym:

U mnie jak przed chwil± wpisa³em VR100 na pierwszej pozycji wyskoczy³o ¿e to kamera.
Jakie¶ inne google masz?

Tak kogucik, google w ró¿nych krajach ró¿ne wyniki zwraca...

--
'Tom N'

Data: 2015-08-30 12:57:08
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
Nie mój problem. Poda³em wszystko ¿eby ¶redio rozgarniêty u¿ytkownik netu znalaz³. Te¿ nie mo¿esz znale¼æ?

Data: 2015-09-01 10:55:05
Autor: yabba
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
U¿ytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Ja na to ¿e m³odszy jeste¶ a jakby mniej rozgarniêty ni¿ ja. U mnie jak
przed chwil± wpisa³em VR100 na pierwszej pozycji wyskoczy³o ¿e to kamera.
Jakie¶ inne google masz?

Bardzo mo¿liwe, ¿e ma "inne google". Google zwraca ró¿ne wyniki w zale¿no¶ci od adresu IP komputera, aproksymowanego jego po³o¿enia, ustawieñ cookies, wcze¶niejszych zapytañ, daty, godziny i pewnie wielu innych rzeczy. Kiedy¶ sam sprawdzi³em: komputery 3 uzytkowników, jeden w innym mie¶cie, ró¿ni dostawcy Internetu, ten sam dzieñ. Wyniki takiego samego zapytania by³y zupe³nie ró¿ne.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-09-01 06:29:35
Autor: Pszemol
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message news:55e56746$0$4768$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niektórzy ludzie w ogóle nie zdaj± sobie sprawy jak to funkcjonuje...

Data: 2015-09-01 12:06:43
Autor: Bartek Kacprzak
[...]

No có¿ w gazetce MCC jest rzeczywi¶cie taki rejestrator, wy¶wietlacz 2,5``, jako¶æ HD 1280x960p, nagrywanie w nocy, pamiêæ do 32 gb na kartê, nagrywanie cykliczne. Tyle danych, podobny do tego
http://tomas-tuning.com/kamera-samochodowa-rejestrator-jazdy-2,5-o_858.html

BartekZX9R
Ave2.0
EL

Data: 2015-09-01 14:30:02
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
Z ustawien tej z makro. FHD bo 1080p w poziomie, jest jeszcze 720p i VGA. Detekcja ruchu z regulowana czuloscia. Kat widzenia ma maly. W dzien bardzo przyjemny dla oka film robi.

Data: 2015-08-30 19:52:50
Autor: P.B.
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
Dnia Sun, 30 Aug 2015 12:45:19 -0500, Pszemol napisa³(a):

https://www.google.pl/search?q=vr100+camera&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=ekLjVYmaAuH4yQPx07F4

Dla niekumetych: szósty link od góry.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-08-31 13:06:18
Autor: masti
P.B. wrote:

[...]

na pewno?
<http://www.ebay.com/sch/sis.html?_nkw=SYLVANIA%20BLUE%20DOT%20DISC%20VR100%20CAMERA%20In%20Box%20w%20Flash%20Bulbs%20Vintage%20Retro%20Hipster&_itemId=181722387538>
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-08-31 17:21:46
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:v3wiyujasivy$.1fiw894cqm02e$.dlg40tude.net...
[...]

Dla niekumatych powtarzam: wyniki Googla ZALE¯¡ OD LOKALIZACJI
googlowania a wiec link numer 6 u ciebie bêdzie inny ni¿ u mnie.

Data: 2015-09-01 07:18:30
Autor: Zenek Kapelinder
W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych
Kupilem i juz sie przydala. Wykrylem ktory kot sika obok kuwety.

W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 z³otych