W Merkel Niemczech ksenofobia i skrajna prawica to aż taki problem że 100 000 protestuje w Berlinie!

Data: 2018-10-13 11:28:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 13 października 2018 20:21:50 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-45851665
> Germany protest: Tens of thousands march against far right
>
> More than 100,000 people have been marching in the German capital
> Berlin to protest against xenophobia and the increasing influence of
> the far right. [...]

<ironia> Całą Polską, a nawet całą Europą powinniśmy wspierać walkę z
Niemiecką ksenofobią i skrajną prawicą!  Przecież jak doskonale widać
sami Niemcy sobie nie radzą i nie poradzą!  Czy TY spełnisz swój
najświętszy europejski obowiązek?! </ironia>

Trzeba im Mariusz pożyczyć. Momentalnie okazałoby się, że to nie żadne 100 000 demonstrantów, a góra 1000 spacerowiczów.

--
Bruno

Data: 2018-10-13 21:21:09
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

Trzeba im Mariusz pożyczyć. Momentalnie okazałoby się, że to nie żadne
100 000 demonstrantów, a góra 1000 spacerowiczów.

A jaki interes ma Merkel w zaniżaniu _tej_ frekwencji?
Przecież w intencji demonstrantów to "z grubsza" bardziej poparcie dla
jej kierunku niż "niewielka" pośrednia krytyka że przez 3 całe kadencje
do tego doprowadziła. No ale przecież _babcia Merkel chciała dobrze_
a wyszło jak zwykle ;-)

Merkel chce mieć z tego młot na AfD.  Ja wolę tego użyć jako młot na Merkel.
Co by się w Niemczech złego nie działo to zwalić winę na trzy całe kadencje
Merkel/CDU+CSU mały problem.

Data: 2018-10-13 12:46:37
Autor: Bruno Brunowski
W Merkel Niemczech ksenofobia i skrajna prawica to aż taki problem że 100 000 protestuje w Berlinie!
Faszyści w Niemczech i imperator w Rosji. To niewątpliwie wróży nam wspaniałą przyszłość.

--
Bruno

W Merkel Niemczech ksenofobia i skrajna prawica to aż taki problem że 100 000 protestuje w Berlinie!