W Moskwie nie będzie homoparady. Przez 100 lat

Data: 2012-08-18 09:05:46
Autor: abc
W Moskwie nie będzie homoparady. Przez 100 lat
Sąd miejski w Moskwie potwierdził zakaz urządzania w stolicy Rosji parad
gejowskich przez najbliższe 100 lat.

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/w_moskwie_nie_bedzie_homoparady._przed_sto_lat__23364

Data: 2012-08-18 10:06:42
Autor: zdumiony
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:502f3f1f$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wreszcie ktoś rozsądny

Data: 2012-08-18 13:29:35
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-18 10:06, zdumiony pisze:
[...]

Jesteś za ograniczaniem komuś swobód?

Data: 2012-08-18 11:59:14
Autor: MH
Trybun <rg@yachoo.com> napisał(a):

> Wreszcie ktoś rozsądny

Jesteś za ograniczaniem komuś swobód?

============

A więc Jadrysiu okazuje się, że Antenka to jednak TRANS.. BLEEE :(((

MH

Data: 2012-08-18 13:36:06
Autor: Klin
W dniu 2012-08-18 13:29, Trybun pisze:
[...]

   Jesteś za dawaniem swobód przestępcom, wariatom, zboczeńcom
   i innym degeneratom szkodzącym zdrowemu funkcjonowaniu
   społeczeństwa, rodziny?

Data: 2012-08-18 18:20:33
Autor: pluton
W Moskwie nie będzie homoparady. Przez 100 lat
   Jesteś za dawaniem swobód przestępcom, wariatom, zboczeńcom
   i innym degeneratom szkodzącym zdrowemu funkcjonowaniu
   społeczeństwa, rodziny?

Ja tez sadze, ze czarnuchow trzeba pozamykac w wiezieniach.

Nullification

Data: 2012-08-18 23:30:03
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-18 13:36, Klin > pisze:

Jesteś za ograniczaniem komuś swobód?

  Jesteś za dawaniem swobód przestępcom, wariatom, zboczeńcom
  i innym degeneratom szkodzącym zdrowemu funkcjonowaniu
  społeczeństwa, rodziny?

Jestem za dawaniem swobody do organizowania demonstracji wszystkim wymienionym przez Ciebie grupom społecznym. Dlaczego tylko ci co ich uważasz "za godnych" mają mieć monopol na demonstrowanie i życie po swojemu?

Data: 2012-08-18 23:36:14
Autor: Chiron

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0p1j5$90h$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wyobraź sobie demonstrację koprofilów. Jak radośnie biegaja, obrzucając się wzajem kupkami i jedząc je. Nie to, żebym coś miał przeciw- ale zwyczajnie się brzydzę. Niech sobie wynajmą coś nauboczu- i tam się oddają swoim zboczonym chuciom- a nie publicznie, na środku miasta. Janie chcę tego oglądać- i mam prawo się bronić

--

Chiron

Data: 2012-08-18 23:38:08
Autor: zdumiony
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k0p1sd$djj$1node2.news.atman.pl...

[...]

Albo demonstracja pedofilów domagająca się odbierania dzieci katolikom i adoptowania ich przez nich.

Data: 2012-08-19 08:23:21
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-18 23:38, zdumiony pisze:
[...]

Póki co tak nie jest, a ci tzw obrońcy rodziny i wartości rodzinnych - owszem, mają czelność żądać na demonstracjach przywilejów dla siebie. Oczywiście przywilejów kosztem tych którym, gdyby tylko mogli  - nigdy by nie pozwolili na jakąkolwiek demonstrację.

Data: 2012-08-19 08:55:40
Autor: Chiron

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0q0r4$72t$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie jestem za jakimikolwiek przywilejami. Jednak przywilej w dziesiejszej sytuacji dla ludzi, którzy (jako jedyni) mogą i chcą zapewnić ciągłość naszego społeczeństwa nie wydaje mi się czymś niewłaściwym. Jadryś- naprawdę tego nie rozumiesz? Bez rodziny- zdrowej rodziny, takiej w której jest mama i tata i są ze sobą całe życie wychowując swoje dzieci - nasze społęczeństwo błyskawicznie się zdegeneruje- a potem zniknie. Zostanie zastąpione na tym terytorium przez inne społeczeństwo- takie, które szanuje rodzinę. Zapewne będzie to społeczeństwo wyznające prawo szariatu.

--

Chiron

Data: 2012-08-19 09:33:46
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-19 08:55, Chiron pisze:

[...]

Jestem jak najbardziej  "becikowe" R. Giertycha. To naprawdę piękny gest przywitać nowo narodzonego Polaka drobnym prezentem od społeczeństwa. Ale na tym koniec. Gdy rodzice w swoim zapędzie rozpłodowym się zapomną i nie będą w stanie trzymać potomstwa, to oczywiście mają prawo złożyć wniosek do opieki społecznej o jednorazową,czy długoterminową zapomogę. Ale nigdy z urzędu żadnych przywilejów z tego powodu. Nie w kraju gdzie ludzie muszą wybierać między lekami a chlebem.
Czy naprawdę życie w takim społeczeństwie w którym zabiera się biednym żeby utrzymywać kastę uprzywilejowanych to jest to czego nam trzeba? Mówisz o społeczeństwie.. Niedawno widziałem w TV debatę - kilku posłów zaczęło się licytować i wychwalać ilością posiadanego potomstwa. Oczywiście wszystko w tonie patriotycznego obowiązku. A ja chciałbym ich zapytać co ja, co przeciętny Polak będzie miał z tego ich potomstwa? Jaka jest szansa że oni pozostaną w tym kraju po wykorzystaniu wszystkich możliwości jakie im zafunduje społeczeństwo? Oni będą inni od tego studenta który bez ogródek odpowiedział na pytanie - "zostajesz w Polsce" - "Nie, tylko kończę studia i wyjeżdżam na stałe, to nie jest kraj gdzie można żyć"..

Data: 2012-08-19 10:49:37
Autor: zdumiony
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0q4v5$b0c$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wyjątkowo zgadzam się z tym co napisałeś. Chcesz mieć dzieci? Wychowuj je za swoje a nie zabieraj pieniędzy tym co nie mają dzieci. Dlaczego ktoś ma dopłacać do rozsprzestrzenionych czyichś genów?
Problem jest jednak że społeczeństwa stosujące szariat będą miały więcej dzieci, ale mają więcej dlatego że przyjeżdzają do kraju którego nienawidzą, pasożytują na nim i mają dużo dzieci z powodu zasiłków.
Zupełnie inaczej zachoewują się Chińczycy i Wietnamczycy, dlatego żółtych trzeba wpuszczać do kraju a nie islamistów.

Data: 2012-08-19 08:23:35
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-18 23:36, Chiron pisze:

[...]

Mogą poprzestać na transparentach i wykrzykiwaniu haseł. Czy ci demonstrujący w obronie rodziny kopulują na takich demonstracjach?

Data: 2012-08-19 08:52:04
Autor: Chiron

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0q0ri$980$1node2.news.atman.pl...
[...]

O właśnie! Tu dotknąłeś sednum: homoseksualiści kopuluja na swoich paradach, często poprzebierani w stroje księży, zakonnic. Wykonują nieprzyzwoite gesty, kopulują, całują się, etc. Lubią też wpaść do jakiegoś kościoła- tam siać zgorszenie.

--

Chiron

Data: 2012-08-19 09:13:18
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-19 08:52, Chiron pisze:

[...]

Oj, nie wiedziałem! Naprawdę pierwsze słyszę o jakimś obscenicznym zachowaniu na takich demonstracjach. Jednak znam to tylko z migawek w TV, całe nieprzyzwoite gesty które mogłem dostrzec to słowa "kocham cię" skierowane do skina rzucającego kamieniem. Ale jeżeli jest tak jak piszesz, to faktycznie trzeba by coś z tym zrobić.

Data: 2012-08-19 10:38:53
Autor: zdumiony
[...]

Nie życzę sobie aby koprofile wykrzykiwali hasła i żadali przywilejów, społeczeństwo poza seksuologami klinicznymi nie powinno wiedzieć że w społeczeństwie są tacy ludzie.

Data: 2012-08-19 11:19:45
Autor: zdumiony
[...]

To niestety już się dzieje, jeden koprofil napisał książkę i to nie dla dorosłych ale indoktrynującą dzieci - "Książka o kupie" - Gejzeta piała z zachwytu nad tą postympową inicjatywą

Data: 2012-08-19 21:01:44
Autor: Chiron

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0qb3d$mni$1inews.gazeta.pl...
[...]

I cóż, że ze Szwecji? Na dodatek wydała ją za państwowe pieniądze. I to jest ciekawe w socjalizmie- ludzie sami sobie finansują swoje upokorzenia

--

Chiron

Data: 2012-08-18 13:43:32
Autor: zdumiony
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0nud9$pko$2node1.news.atman.pl...

Jesteś za ograniczaniem komuś swobód?

To geje godzą w wolność normalnych ludzi. Ukradli m.in. symbol tęczy

Data: 2012-08-18 14:10:34
Autor: Marek Woydak
Dnia Sat, 18 Aug 2012 13:43:32 +0200, zdumiony napisał(a):

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0nud9$pko$2node1.news.atman.pl...

Jesteś za ograniczaniem komuś swobód?

To geje godzą w wolność normalnych ludzi. Ukradli m.in. symbol tęczy

Księżyc też ukradli!

MW

Data: 2012-08-18 23:30:17
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-18 13:43, zdumiony pisze:
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0nud9$pko$2node1.news.atman.pl...

Jesteś za ograniczaniem komuś swobód?

To geje godzą w wolność normalnych ludzi. Ukradli m.in. symbol tęczy

Nie odpowiedziałeś na pytanie.

Data: 2012-08-18 11:55:18
Autor: MH
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
[...]

Rozumiem, że przechodzisz teraz na prawosławie, czy jakoś tam...

MH

Data: 2012-08-18 14:33:19
Autor: Marek Woydak
W Moskwie nie będzie homoparady. Przez 100 lat
Dnia Sat, 18 Aug 2012 09:05:46 +0200, abc napisał(a):

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Sztuczne to było to czym cię zrobiono. MW

W Moskwie nie będzie homoparady. Przez 100 lat