"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /

Data: 2012-02-09 11:31:58
Autor: Antenka
"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /
Norweskie ministerstwo potwierdza, dzieci są państwowe
Władze norweskie są gotowe zadać kolejny cios instytucji tradycyjnej
rodziny. Ministerstwo Rodziny, Dzieci i Spraw Socjalnych przygotowało
raport, w którym proponuje się wprowadzenie w tym kraju nowych
kryteriów oceny dobrego samopoczucia dzieci. Główne tezy zakładają
ponad to, że biologiczni rodzice nie mają już priorytetu w wychowaniu
własnych dzieci i w wypadku odkrycia, że dziecko jest niezadowolone,
będzie ono usuwane z takiej rodziny.

Oznacza to, że wszystkie dzieci urodzone w Norwegii lub te znajdujące
się na terenie tego kraju nie będą już należeć do rodziców i stają się
"własnością" państwa. Nic dziwnego, że w takich okolicznościach,
Norwegowie nie są skłonne do rodzenia dzieci. Jedna trzecia dzieci w
Oslo stanowią przedstawiciele mniejszości narodowych.

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/norweskie-ministerstwo-potwierdza-dzieci-sa-panstwowe

Kraj dobrobytu, stabilizacji, o nieskalanej naturze, oaza spokoju ma
takich głupich rządzących! :-E

Antenka

Data: 2012-02-09 20:53:45
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-09 20:31, Antenka pisze:
[...]

Wydaje się że jesteśmy już tylko o pół kroku za modelem norweskim. :-(

Pozdrawiam:-)

Data: 2012-02-09 12:00:28
Autor: Antenka
On 9 Lut, 20:53, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> takich głupich rządzących! :-E

> Antenka

Wydaje się że jesteśmy już tylko o pół kroku za modelem norweskim. :-(

Z pewnością  :- //   S.C.Z. J.  ;-)

Antenka :- [

Data: 2012-02-09 20:57:22
Autor: abc
[...]

I chyba nie bez przyczyny, właśnie w Norwegii, niejaki Anders Behring
Breivik dokonał  masakry na wyspie Utoya i zamachu w Oslo.

Ogłaszając, że Breivik jest niepoczytalny, tamtejsi rządzący usiłują sprawić
wrażenie, że w Norwegii wszystko jest OK, a Breivik to tylko taki pojedynczy przypadek niepoczytalnej psychopatii.

Data: 2012-02-09 21:00:37
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Norweskie ministerstwo potwierdza, dzieci są państwowe

Władze norweskie są gotowe zadać kolejny cios instytucji tradycyjnej
rodziny.

Albo coś jest tradycyjne albo instytucjonalne.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-09 13:36:30
Autor: Antenka
"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /

Albo coś jest tradycyjne albo instytucjonalne.<

Brednie - jak zwykle zresztą.

"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek<

Po co taką starą ciotkę cytujesz? A gdzie twój czubaszek? :-o))

Antenka

Data: 2012-02-09 23:00:12
Autor: K.S.
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6b76e5a5-192c-4706-8ab7-290acd542b80h6g2000yqk.googlegroups.com...

Albo coś jest tradycyjne albo instytucjonalne.<

Brednie - jak zwykle zresztą.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Taki już jest - i chyba od lat.
Stara się obrzydzić ludziom wszystko co lubią i kochają (także religię na grupie Religia). Wygląda na to że niewiele mu brakuje by zaczął wyśmiewać miłość dzieci do rodziców i odwrotnie. I w ogóle wszelką miłość.
Marzy mu się Nowy Wspaniale Obrzydliwy Świat.

Data: 2012-02-09 23:57:41
Autor: Grzegorz Z.
K.S. napisał:

[...]

Dobrze chociaż że jeszcze nie gwałci ministrantów.

Data: 2012-02-09 23:55:42
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Sygnaturek nie komentujemy trans. Kiedy wreszcie się nauczysz podstaw
usenetowej netykiety?

Data: 2012-02-09 22:10:34
Autor: K.S.
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:15i7ghsa7gwy0.1q33715om67cr.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

Norweskie ministerstwo potwierdza, dzieci są państwowe

Władze norweskie są gotowe zadać kolejny cios instytucji tradycyjnej
rodziny.

Albo coś jest tradycyjne albo instytucjonalne.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Albo będziesz nadal miał matkę tradycyjną albo urząd ci matkę przydzieli (po konsultacji z psychologiem)

Data: 2012-02-09 23:54:58
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

A jak jest już w ogrodzie pamięci?

Data: 2012-02-10 00:18:52
Autor: Lorn
"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /
W dniu 2012-02-09 20:31, Antenka pisze:
Norweskie ministerstwo potwierdza, dzieci są państwowe

Urodziłaś się wczoraj? Wiadomo, że Norwegia, Dania i Niemcy klasyfikują dzieci jako własność państwową... Stąd problemy różnych nacji z tamtejszą opieką nad małoletnimi... Ameryki nie odkryłaś.

"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /