"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /

Data: 2012-02-09 20:53:45
Autor: jadryś
"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /
W dniu 2012-02-09 20:31, Antenka pisze:
Norweskie ministerstwo potwierdza, dzieci są państwowe

Władze norweskie są gotowe zadać kolejny cios instytucji tradycyjnej
rodziny. Ministerstwo Rodziny, Dzieci i Spraw Socjalnych przygotowało
raport, w którym proponuje się wprowadzenie w tym kraju nowych
kryteriów oceny dobrego samopoczucia dzieci. Główne tezy zakładają
ponad to, że biologiczni rodzice nie mają już priorytetu w wychowaniu
własnych dzieci i w wypadku odkrycia, że dziecko jest niezadowolone,
będzie ono usuwane z takiej rodziny.

Oznacza to, że wszystkie dzieci urodzone w Norwegii lub te znajdujące
się na terenie tego kraju nie będą już należeć do rodziców i stają się
"własnością" państwa. Nic dziwnego, że w takich okolicznościach,
Norwegowie nie są skłonne do rodzenia dzieci. Jedna trzecia dzieci w
Oslo stanowią przedstawiciele mniejszości narodowych.

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/norweskie-ministerstwo-potwierdza-dzieci-sa-panstwowe

Kraj dobrobytu, stabilizacji, o nieskalanej naturze, oaza spokoju ma
takich głupich rządzących! :-E

Antenka

Wydaje się że jesteśmy już tylko o pół kroku za modelem norweskim. :-(

Pozdrawiam:-)

Data: 2012-02-09 12:00:28
Autor: Antenka
On 9 Lut, 20:53, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> takich głupich rządzących! :-E

> Antenka

Wydaje się że jesteśmy już tylko o pół kroku za modelem norweskim. :-(

Z pewnością  :- //   S.C.Z. J.  ;-)

Antenka :- [

"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /