"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /

Data: 2012-02-09 20:57:22
Autor: abc
"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/norweskie-ministerstwo-potwierdza-dzieci-sa-panstwowe

Kraj dobrobytu, stabilizacji, o nieskalanej naturze, oaza spokoju ma
takich głupich rządzących! :-E

Antenka

I chyba nie bez przyczyny, właśnie w Norwegii, niejaki Anders Behring
Breivik dokonał  masakry na wyspie Utoya i zamachu w Oslo.

Ogłaszając, że Breivik jest niepoczytalny, tamtejsi rządzący usiłują sprawić
wrażenie, że w Norwegii wszystko jest OK, a Breivik to tylko taki pojedynczy przypadek niepoczytalnej psychopatii.

"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /