"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /

Data: 2012-02-10 00:18:52
Autor: Lorn
"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /
W dniu 2012-02-09 20:31, Antenka pisze:
Norweskie ministerstwo potwierdza, dzieci są państwowe

Urodziłaś się wczoraj? Wiadomo, że Norwegia, Dania i Niemcy klasyfikują dzieci jako własność państwową... Stąd problemy różnych nacji z tamtejszą opieką nad małoletnimi... Ameryki nie odkryłaś.

"W NORWEGII DZIECI SĄ PAŃSTWOWE !!! Ja pierdzielę NWO nabiera rozpędu! :- /