W Niemczech nocami lądują samoloty pełne uchodźc ów?

Data: 2016-08-11 07:21:45
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W Niemczech nocami lądują samoloty pełne uchodźc ów?
Data: 2016-08-11 09:36:40
Autor: Zenek Kapelinder
W Niemczech nocami lądują samoloty pełne uchodźc ów?
A co nas to obchodzi. Nie nasze malpy nie nasz cyrk.

Data: 2016-08-11 19:32:33
Autor: Ciemny Lud
W Niemczech nocami lądują samoloty pełne uchodźców?
Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:cacfeaac-db4b-404e-890e-789f8ea06e6fgooglegroups.com...
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/samoloty-wypelnione-uchodzcami-laduja-w-niemczech-pod-oslona-nocy

I co z nimi dalej się dzieje? Wyładują skrzynie z kałachamy i sru w Europę?

CL

Data: 2016-08-11 20:14:45
Autor: silvio balconetti
W Niemczech nocami lądują samoloty peł ne uchodĹşcĂłw?
Am 11.08.2016 um 16:21 schrieb mcmlxxi.xi.xi@gmail.com:
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/samoloty-wypelnione-uchodzcami-laduja-w-niemczech-pod-oslona-nocy

Znajomi widzieli ubieglej nocy czarne helikoptery, ktore ladowaly na lakach. Nie mialy zadnych napisow  i nie wiadomo czy ktos i kto z nich wysiadl. A w miescie tez jakies dziwne rozkopy i objazdy. Ktos na FB pisze, ze w nocy spodziewane sa dalsze dziwne pojazdy. Drony, helikoptery?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-08-12 04:35:34
Autor: stevep
W dniu .08.2016 o 20:14 silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:

[...]

A czarne wołgi też krążyły po ulicach?

--
stevep

Data: 2016-08-12 03:06:12
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 12 sierpnia 2016 04:35:41 UTC+2 użytkownik stevep napisał:

> Znajomi widzieli ubieglej nocy czarne helikoptery, ktore ladowaly na  > lakach. Nie mialy zadnych napisow  i nie wiadomo czy ktos i kto z nich  > wysiadl. A w miescie tez jakies dziwne rozkopy i objazdy. Ktos na FB  > pisze, ze w nocy spodziewane sa dalsze dziwne pojazdy. Drony,  > helikoptery?
> [...]

Wołgi nie. Tylko dużo czarnych mercedesów.

Data: 2016-08-12 16:49:54
Autor: silvio balconetti
Am 12.08.2016 um 12:06 schrieb mcmlxxi.xi.xi@gmail.com:
[...]

Zgadza sie. U mnie pod oknem stoja dwa. :-)
A dla wybierajacych sie na urlop na Teneryfe mam ciekawostke w temacie:

>The Barranco de Badajoz is a ravine in the Güímar area of Tenerife and it is well-known for all sorts of paranormal activity and phenomena reported there. It is just past the town of Güímar, which is famous for its Canary Islands pyramids, and you can either reach the barranco by taking the road going further south in the direction of Fasnia, or it is possible to get there on foot via the suburb of San Juan where there is a hermitage.

Barranco de Badajoz has had a great number of past reports of sightings of mysterious beings, UFOs, ghosts, balls of light and orbs, and the strange tale of the "Girl with the Pears". Also winged beings, disembodied voices and other sounds have been reported, and weird images have been caught on camera. <
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread1102169/pg1