W Niemczech rządzi STASI w Polsce SBecja

Data: 2012-02-20 20:30:22
Autor: boukun
W Niemczech rządzi STASI w Polsce SBecja
Mam nowe wieści, Merkel ma tajne archiwum dotyczące jej samej ukrywane w swoim domu, a Gauck to też nieźle powiązany...

boukun

Data: 2012-02-20 20:42:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jhu71d$o5v$1mx1.internetia.pl...
Mam nowe wieści, Merkel ma tajne archiwum dotyczące jej samej ukrywane w swoim domu, a Gauck to też nieźle powiązany...

Byłeś ogrodnikiem u Merkel i widziałeś przez okno?
Wypuścili cię już z domu bez klamek?

Data: 2012-02-20 20:44:30
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f42a237$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Rozmawiałem z ludźmi, którzy doskonale te sprawy znają..., z otoczenia...

boukun

Data: 2012-02-20 20:56:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jhu7rt$s5h$1mx1.internetia.pl...

[...]

Napoleona spotkałeś? I co mówił? Kiedy wybiera się na stały ląd?

Data: 2012-02-20 21:14:24
Autor: kefirh
W dniu 2012-02-20 20:30, boukun pisze:
Mam nowe wieści, Merkel ma tajne archiwum dotyczące jej samej ukrywane w
swoim domu, a Gauck to też nieźle powiązany...

boukun

Boukun,
jakoś tak z biegu wskoczyłeś.
Nic ino same linki podajesz.

Niech se Jadrys poczyta o dobrych czasach, o siostrach i braciach z FDJ, no  i Ty też wspomnij dawny zakład mięsny.
http://www.portal.arcana.pl/Angela-merkel-przeszlosc-cesarzowej-europy,2066.html

k.

--
"Polska niepodległa jest bardzo niebezpieczna dla Rosji."
(utrzymanek kominternu wall street)

Data: 2012-02-20 21:34:00
Autor: boukun

Użytkownik "kefirh" <kefirh@reuter.si> napisał w wiadomości news:jhu9j6$faf$1speranza.aioe.org...
[...]

Dzięki, dzięki, to jest ciekawe. Ojciec Angeli, pastor ewangelicki z Hamburga, też nie przypadkiem z wolności przeniósł się do Ruskiej niewoli...

boukun

Data: 2012-02-20 12:43:49
Autor: Marek
On 20 Lut, 21:34, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "kefirh" <kef...@reuter.si> napisał w wiadomościnews:jhu9j6$faf$1speranza.aioe.org...

> [...]

też nie przypadkiem z wolności przeniósł się do Ruskiej niewoli....

No wiesz, bekon - to jest akurat slaby argumant, bo katoliccy
misjonarze tez czesto udaja sie do krajow, gdzie katolicyzm jest mocno
zwalczany.

Data: 2012-02-20 22:01:35
Autor: kefirh
W dniu 2012-02-20 21:34, boukun pisze:

[...]

Wielu wybrało wolność inwestowania w Kraj Rad.

k.

Data: 2012-02-20 21:16:36
Autor:
[...]

Cześć Bokun !!!!

Długo dojrzewałeś do takich oczywistości jak w nagłówku
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-02-20 12:48:04
Autor: Marek
On 20 Lut, 21:16, <mat...@interia.eu> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:jhu71d$o5v$1mx1.internetia.pl...

> [...]

organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa

Ja tu pracuje w DDR ( bylej) i musze Wam powiedziec, ze zlego slowa na
Gaucka nie slyszalem...
kazdy, zapytany, mowil, ze mial dostep do swojej teczki bez
problemu...
Kilka osob opowiadalo, ze mieli okazje poczytac relacje na swoj temat,
przekazane przez agentow stasi...

Data: 2012-02-20 22:02:00
Autor: matusm

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:41c91a06-bff9-441e-8e9e-eaff4bd056d418g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

problemu...
Kilka osob opowiadalo, ze mieli okazje poczytac relacje na swoj temat,

Co innego miec dostep a co innego  wpływac na decyzje i rzadzić.

Masz racje ,ze jednak w DDR coś wiecej sie  zmieniło bo kazdy moze poczytac swoja teczke
ale niekoniecznie teczki tych co na  niegiego donosili ,nie mówiac o ich rozliczeniu  vide TW Bolek

Data: 2012-02-20 13:19:45
Autor: Marek
On 20 Lut, 22:02, "matusm" <mat...@interia.eu> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:41c91a06-bff9-441e-8e9e-eaff4bd056d418g2000yqe.googlegroups.com....
> [...]

organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa

No najlepiej by bylo, miec dostep do swojej teczki i moc wplywac na
polityke...
Na pewno Niemcy nie pozbyli sie agentow stasi "od reki", czego dowodem
moga byc liczne afery odkrywajace przeszlosc Stasi u kolejnych
politykow, ale sadze, ze zrobili wiele, zeby ten wrzod przeciac.

Pamietam, jak sedziowie z zach.Niemiec byli motywowani do obejmowania
stanowisk we wschodnich Niemczech, bo ci, komunistyczni, byli bez
pardonu wyrzucani.
Moznaby dyskutowac brak odciecia sie RFN-owskich rzadow od sedziow III-
Rzeszy, ale ...komunistow wyrzucili.

Tego w Polsce nie bylo...
Nadal komuna rzadzi...

Data: 2012-02-21 09:11:56
Autor: boukun
> [...]

problemu...
Kilka osob opowiadalo, ze mieli okazje poczytac relacje na swoj temat,
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
U nas w Polsce też ludzie ufaja najbardziej prezydentowi...
A wczoraj dzwonili do mnie z OBOPu i zrezygnowali z przeprowadzenia 15 minutowej ankiety...

boukun

Data: 2012-02-20 20:58:28
Autor:
<matusm@interia.eu> napisał(a):
Cześć Bokun !!!!

Długo dojrzewałeś do takich oczywistości jak w nagłówku

Ale to nie jest boukun.  Co z toba matusm? Po bylym milicjancie wiecej
nalezaloby sie spodziewa.

Data: 2012-02-20 13:13:03
Autor: brat_olin
On 20 Feb, 21:58, <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
<mat...@interia.eu> napisał(a):

> Cześć Bokun !!!!
> Długo dojrzewałeś do takich oczywistości jak w nagłówku

Ale to nie jest boukun.  Co z toba matusm? Po bylym milicjancie wiecej
nalezaloby sie spodziewa.

To jest boukun, i na 100%.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-02-20 21:20:21
Autor:
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

> Ale to nie jest boukun. =A0Co z toba matusm? Po bylym milicjancie wiecej
> nalezaloby sie spodziewa.

To jest boukun, i na 100%.

Na pewno nie.

Data: 2012-02-20 22:27:36
Autor: kefirh
W dniu 2012-02-20 22:20, fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

Moim zdaniem zbyt nerwowo podejmujesz decyzje.

k.

Data: 2012-02-21 06:40:50
Autor: stevep
Dnia 20-02-2012 o 20:30:22 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Mam nowe wieści, Merkel ma tajne archiwum dotyczące jej samej ukrywane w  swoim domu, a Gauck to też nieźle powiązany...

boukun
Prosto z magla.

--
stevep

W Niemczech rządzi STASI w Polsce SBecja