W Niemczech rządzi STASI w Polsce SBecja

Data: 2012-02-20 20:42:44
Autor: Bogdan Idzikowski
W Niemczech rządzi STASI w Polsce SBecja

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jhu71d$o5v$1mx1.internetia.pl...
Mam nowe wieści, Merkel ma tajne archiwum dotyczące jej samej ukrywane w swoim domu, a Gauck to też nieźle powiązany...

Byłeś ogrodnikiem u Merkel i widziałeś przez okno?
Wypuścili cię już z domu bez klamek?

Data: 2012-02-20 20:44:30
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f42a237$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Rozmawiałem z ludźmi, którzy doskonale te sprawy znają..., z otoczenia...

boukun

Data: 2012-02-20 20:56:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jhu7rt$s5h$1mx1.internetia.pl...

[...]

Napoleona spotkałeś? I co mówił? Kiedy wybiera się na stały ląd?

W Niemczech rządzi STASI w Polsce SBecja