W Niemczech takiego dziadostwa by nie jedli i nie kupili

Data: 2014-07-31 06:20:57
Autor: Mark Woydak
W Niemczech takiego dziadostwa by nie jedli i nie kupili
Napaliłem się przed chwilą w Biedronce na winogrona, wyhlądały na ładne,
duże i świeże. Nie prubuję, bo nie mam zwyczaju, w Polsce ponoć są nawet w
stanie kazać człowiekowi za zjedzenie jednego winogrona zapłacić. Kupiłe,
przywiozłem do domu, umyłem pod zimną wodą..., no i zabieram się do
jedzenia, dzieciom podzieliłem i zapraszam do jedzenia... Kurwa, co za
syf, gruba skórka, nie da się jej pogryźć, kwaskowate i pełno pestek. W
Niemczech, jak byłem, to mogłem sobie popróbować w Edece i zawsze były
słodkie, czy czerwone czy zielone, bez pestek, z cieniutką i soczystą
skórką...
Co tu kurwa pchają do tej biednej Polski za odpady? Śmieciowe jedzenie,
tfu, gdzie przyszło nam żyć...

boukun

Ile płaciłes w Niemczech za 1 kg tych pyszności? Te z Biedronki to prawdopodobnie polskie winogrona. Sprzedawane na tzw Zachodzie nie mają pestek. Zgadnij dlaczego?

MW

W Niemczech takiego dziadostwa by nie jedli i nie kupili