W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!

Data: 2020-05-06 05:19:41
Autor: mrbluesky.pl
W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!
Data: 2020-05-06 05:50:31
Autor: mrbluesky.pl
W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!

Fakty o covid 19:
https://swprs.org/szwajcarski-lekarz-o-covid-19/
PL wersja strony "Swiss Propaganda Research"

Data: 2020-05-06 14:59:38
Autor: Budzik
W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!
Użytkownik  mrbluesky.pl@gmail.com ...

https://youtube.com/watch?v=9I2nibS2iLQ
https://m.youtube.com/watch?v=9I2nibS2iLQ

Jakim szczepionkom?

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2020-05-06 18:37:23
Autor: z
W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!
Jakim szczepionkom?

A wiesz że do tej pory w Niemczech nie było PRZYMUSU szczepionkowego?

SZOK

Chcą wprowadzić przymus + kartę zdrowia. Kto odporny ten może a kto nie chorował WON.

To się nazywa DYSKRYMINACJA I ŁAMANIE DEMOKRACJI.

Co na to TSUE? Trzeba wydać zarządzenie ZABEZPIECZAJĄCE ;-)

Data: 2020-05-06 17:59:37
Autor: Budzik
W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Zwłaszcza ze napisałes wielkimi literami. Nie ma watpliwości!

Co na to TSUE? Trzeba wydać zarządzenie ZABEZPIECZAJĄCE ;-)

O jakich szczepionkach mowisz?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2020-05-06 13:39:39
Autor: mrbluesky.pl
W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!
Jakie szczepionki?

O jakich szczepionkach mowisz? -- -
O tych: [od 18min 20sek szczegolnie 18:50!]
https://m.youtube.com/watch?v=jZ_qKAXJ6H0
https://youtube.com/watch?v=jZ_qKAXJ6H0

Data: 2020-05-07 09:59:36
Autor: Budzik
[...]

Nie mozesz napisac? Musze sie przez jakies filmiki przedzierac?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2020-05-08 09:47:57
Autor: z
W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!
Budzik nie jęcz.
Przyjmij do wiadomości że w Niemczech nie było do tej pory przymusu szczepień.
Ci Niemcy to jacy antyszczepionkowcy czy co?

Data: 2020-05-08 09:59:33
Autor: Budzik
[...]

Jeszcze raz zapytam, bo nie mam pojecia o czym mowisz.
O jakie szczepionki ci chodzi?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2020-05-08 18:08:50
Autor: z
W dniu 2020-05-08 o 11:59, Budzik pisze:

O jakie szczepionki ci chodzi?

O te z tytułu wątku. WSZYSTKIE
Niemcy nie chcą przymusu szczepionkowego.
Do tej pory nie mieli to i nadal nie chcą.
Oszołomy ;-)

Data: 2020-05-07 09:59:36
Autor: Budzik
[...]

Podsumujmy - "z" pisze z udawanym oburzeniem ze do tej pory nie było w Niemczech przymusu szczepionkowego.
A ty piszesz ze tego przymusu nie było na szczepionke która jeszcze nie istnieje? NO pieknie sie z toba dyskutuje.

Do tego zamiast napisac ze chodzi ci o szczepionke na covid, dajesz linka nie ostrzegajac ze to link do TV Republika. Nieładnie!

Ale wybaczam bo mnie rozsmieszyło to jak ładnie podsumowali w TvR ze panstwa pokazały jednosc i utworzyły fundusz na rzecz stworzenia szczepionki.

Na ten fundusz my złozylismy sie w... uwaga... 1/10000... Brawo jednosc!
Podobno wiecej niz Polska dała Madonna. :(

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2020-05-07 12:50:10
Autor: mrbluesky.pl
W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!

O jakich szczepionkach mowisz? -- - O tych: [od 18min 20sek szczegolnie 18:50!] https://m.youtube.com/watch?v=jZ_qKAXJ6H0 https://youtube.com/watch?v=jZ_qKAXJ6H0 -- -
Mnie szczerze zachwycil energetyczny entuzjazm tej Pani w 18min50sek ktora oglaszala jakrze emfatycznie owe przymierze wladcow [i narodow] jako Proroczy Nowy POczatek Braterskiego Swiata POszczepiennych Zombi ;P

A tu nasz Bronzik w Komencie tegoz [i owegoz] ;)
https://youtube.com/watch?v=znIlmITzbTw
https://m.youtube.com/watch?v=znIlmITzbTw
Braun u Roli: "Czeka nas globalny obóz koncentracyjny"? O "wieszaniu" Szumowskiego i DEFENDER-2020!
I mam wrazenie ze niektorzy z was naiwnie pytajom o droge do tego Nowego Lepsiejszego Swiatka a wlasciwie przebierajom wrencz KOpytkami by galopem w ten swiat wjechac [wwozonc na furach oPOrnych] ;P

Data: 2020-05-07 20:51:51
Autor: Budzik
[...]

W poniedziałek otworzyli galerie handlowe.
Wczesniej mowiłem ze potrzebne beda 3 weekendy handlowe zeby ludzie zapomnieli o epidemii. Myliłem sie.

We wtorek było jeszcze mało ludzi, wczoraj troche wiecej.
A dzis - o 10.15 pełna galeria spacerowiczów. Epidemia własnie sie skonczyła.

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2020-05-07 14:48:41
Autor: mrbluesky.pl
W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!
O jakich szczepionkach mowisz? -- - O tych: [od 18min 20sek szczegolnie 18:50!] https://m.youtube.com/watch?v=jZ_qKAXJ6H0 https://youtube.com/watch?v=jZ_qKAXJ6H0 -- - Mnie szczerze zachwycil energetyczny entuzjazm tej Pani w 18min50sek ktora oglaszala jakrze emfatycznie owe przymierze wladcow [i narodow] jako Proroczy Nowy POczatek Braterskiego Swiata POszczepiennych Zombi ;P A tu nasz Bronzik w Komencie tegoz [i owegoz] ;) https://youtube.com/watch?v=znIlmITzbTw https://m.youtube.com/watch?v=znIlmITzbTw Braun u Roli: "Czeka nas globalny obóz koncentracyjny"? O "wieszaniu" Szumowskiego i DEFENDER-2020! I mam wrazenie ze niektorzy z was naiwnie pytajom o droge do tego Nowego Lepsiejszego Swiatka a wlasciwie przebierajom wrencz KOpytkami by galopem w ten swiat wjechac [wwozonc na furach oPOrnych] ;P 22:51Budzik:
[...]
-- -
Kto i ilu chodzi do/zmiesci siem w galeriach?
0.05% naroda czyli lemingogrod. To nie jest reprezentatywa naroda.
Reprezentatywa nadal siedzi zastrachana w domach i slepi w TV...
Oraz NIE PRACUJE I NIE ZARABIA WIENC DO GALERII NIE poJDZIE ;)

Data: 2020-05-08 04:59:36
Autor: Budzik
[...]

Nie, nie siedzi.
Ruch na drogach również powoli wraca do standardowego.
Od srody- czwartku przed majowym weekendem zaczeło sie jezdzic gorzej - nawet zdjecia wysyłałem z mini korków. Wczesniej, od rozpoczecia pandemii nie zdrzyła się sytuacja zebym na swiatłach stał dłuzej niz jedna zmiane.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-05-07 11:34:39
Autor: Sylvio Balconetti
Am 06.05.20 um 19:59 schrieb Budzik:
[...]

Chlop czeka na instrukcje.

https://euvsdisinfo.eu/pro-kremlin-media-and-the-gates-of-hell/

W gazecie czytalem, ze jakas Rosjanka z okolic zrobila demonstracje (100 osob) przeciw obowiazkowym szczepionkom, bo to Bill Gates za tym stoi. Nie ma jeszcze szczepionek, nie ma planow ustawy, a baba sie martwi.

A Rosja wyprzedzila juz Niemcy. W przyszlym bedzie przed Wlochami, pozniej Hiszpania...

https://www.worldometers.info/coronavirus/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem, które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić, nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

Data: 2020-05-08 09:52:35
Autor: z
W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!
W Niemczech do tej pory nie było przymusu szczepień. ŻADNYCH szczepień.

Teraz pojawiły się plany wprowadzenia takiego obowiązku +
co budzi sprzeciw obywateli KARTY ZDROWEGO NIEMCA (tak mniej więcej) ;-)

W tej karcie będzie napisane czy jest zdrowy/odporny na koronawirusa + oczywiścei jakie przebył choroby jakie miał zabiegi...
Taki niemiecki porządek.

Niemcy się burzą. Bezzasadnie?

Data: 2020-05-08 09:59:34
Autor: Budzik
[...]

I jaka mieli wyszczepialnosc np na odre?

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2020-05-08 18:05:30
Autor: z
W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!
W dniu 2020-05-08 o 11:59, Budzik pisze:

I jaka mieli wyszczepialnosc np na odre?

Ale oso hodzi?

Wyszeczpialność była pewnie na wystarczającym poziomie aby UE TSUE i inne nie wyzywały Niemców od najgorszych.

Data: 2020-05-08 17:59:31
Autor: Budzik
[...]

ZTCW odpowiedz której boisz sie udzielic to: "nie wiem".

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2020-05-06 15:17:07
Autor: z
W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!
Ech ci Niemcy. Zakała demokratycznej unii europejskiej ;-)

Data: 2020-05-06 06:26:44
Autor: mrbluesky.pl
Wielki eksperyment - elektroniczna kontrola COVID-19? Totalne załamanie gospodarki w UK! S. Ross dla wRealu24!
To nie tylko Niemcy! Od lipca Niemcy przejmujom prezydencje UE!!!
PO wakacjach mozemy siem obudzic z Rzondem Swiatowym czyli NWO...

A tu UK:
Wielki eksperyment - elektroniczna kontrola COVID-19? Totalne załamanie gospodarki w UK! S. Ross dla wRealu24

https://youtube.com/watch?v=QcPnzWlvuYo
https://m.youtube.com/watch?v=QcPnzWlvuYo

Data: 2020-05-06 18:44:22
Autor: Runt
Wielki eksperyment - elektroniczna kontrola COVID-19?
W dniu 2020-05-06 o 15:26, przeżuwacz szmat mrbluesky.pl@gmail.com nadaje na kanale CymBał-Radio:

A tu UK:
Wielki eksperyment - elektroniczna kontrola COVID-19?
Bransoletki dla zarażonych, a przy okazji dla niegrzecznych ;-)
Totalne załamanie gospodarki w UK!
Nie jest tak źle. Niezbędni pracują i produkują. Wirus natomiast jaskrawo obnażył kastę próżniaczą. Strach blady padł też na różne "organizacje pożytku publicznego" czy fundacje. Przerażone oczęta mają również tzw "małżeństwa" bez ślubu czerpiące garściami z publicznej kasy. Praca na lewo nie będzie możliwa. Skończyło się Eldorado dla nierobów.

--
Runt

Data: 2020-05-06 19:52:11
Autor: z
W dniu 2020-05-06 o 18:44, Runt pisze:
Bransoletki dla zarażonych, a przy okazji dla niegrzecznych

Ty się nie śmiej. Tu nie mowa o Kaczyńskim.

Widać nie kapujesz na co odpowiadasz.

Data: 2020-05-06 19:10:32
Autor: Zexon
On 5/6/2020 06:19, mrbluesky.pl@gmail.com wrote:

https://youtube.com/watch?v=9I2nibS2iLQ
https://m.youtube.com/watch?v=9I2nibS2iLQ

Polska   733 zgonów
  Niemcy 7275 zgonów
  https://www.worldometers.info/coronavirus/

Należy zauważyć że Niemcy używają kreatywnej księgowości tak więc ta liczba może być znacznie wyższa.
https://www.salon24.pl/u/bielinski/1032048,zwyczajny-dzien

Jacek Bartosiak wyjaśnia, dlaczego Niemcy kłamią i manipulują
statystykami w sprawie COVID-19 u siebie. Zaniżając liczby osób zmarłych
z tego powodu.

https://youtu.be/T9KG7gI4HZY?t=819

W Niemczech wrze!!! Tysiące ludzi na ulicach przeciwko szczepionkom!!! A. Wolska z Kolonii wRealu24!