W OBWE zasiadają kretyni...

Data: 2009-07-04 00:48:30
Autor: Tzva Adonai
W OBWE zasiadają kretyni...
Nie bronię komunizmu, uważam że to był zbrodniczy system, ale
przyrównywanie go do nazizmu to spora przesada.. Komunizm mimo
wszystko był ustrojem opartym na ideologii humanistycznej, a nazizm
nawet nie krył się ze swoim antyludzkim charakterem...

***

W specjalnej rezolucji Zgromadzenie Parlamentarne Organizacji
Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie zrównało zbrodnie stalinizmu i
nazizmu. Moskwa jest wściekła.

http://wyborcza.pl/1,75248,6787511,OBWE__Stalinizm_byl_jak_III_Rzesza.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=4809280

Data: 2009-07-04 09:51:45
Autor: Jerzy Tabortowski
W OBWE zasiadają kretyni...
...Komunizm mimo wszystko był ustrojem opartym na ideologii humanistycznej ...

R-O-T-F-L !!

Data: 2009-07-04 09:54:54
Autor: Tzva Adonai
W OBWE zasiadają kretyni...
R-O-T-F-L !!

Założenia były słuszne, gorzej z ich realizacją..

***

Ważnymi elementami ideologii komunizmu był kosmopolityzm oraz promowanie
internacjonalizmu i ateizmu ponieważ komuniści uważali, że wszyscy ludzie są
równi bez względu na narodowość, rasę czy religię, a podziały te uważają za
szkodliwe i prowadzące do konfliktów.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Komunizm

Data: 2009-07-04 10:00:12
Autor: Tzva Adonai
W OBWE zasiadają kretyni...
[...]

Komuniści okazali się niestety specami w manipulowaniu nacjonalizmem i
wykorzystywaniu rasistowskich resentymentów.. Najdobitniejszym przykładem
komunistycznego nazizmu był antysemityzm promowany przez Kreml w celu
rozładowania antypaństwowych nastrojów społecznych....

Data: 2009-07-04 10:02:05
Autor: Tzva Adonai
W OBWE zasiadają kretyni...
komunistycznego nazizmu był antysemityzm promowany przez Kreml w celu
rozładowania antypaństwowych nastrojów społecznych....

Faktem jednak jest, że komunistyczne "żydolenie" nigdy nie przybrało
zbrodniczych rozmiarów i nie stanowiło też jakiegoś strasznego zagrożenia dla
prawdziwych Żydów, bo komunistyczne specsłużby etykietkę Żyda przypinały
nierzadko antykomunistycznym gojom.. ;}

Data: 2009-07-04 10:20:33
Autor: Jerzy Tabortowski
W OBWE zasiadają kretyni...
[...]

Ale pierdzisz, aleeee ... Stworzyliście to czerwone gówno, daliście podstawy (Marx i ten drugi parch)) i realizację (Trocki et consortes).

Data: 2009-07-04 10:23:47
Autor: awe
W OBWE zasiadają kretyni...
Nawet komunisci mieli was dosc
awe

Data: 2009-07-04 10:13:43
Autor: Jerzy Tabortowski
W OBWE zasiadają kretyni...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Komunizm

Żródło cut-mniut. Te, Cfel, a jak myślisz, czy co je Twoje to je moje ??

Data: 2009-07-04 10:26:49
Autor: Tzva Adonai
W OBWE zasiadają kretyni...
Żródło cut-mniut. Te, Cfel, a jak myślisz, czy co je Twoje to je moje ??

Marzy mi się połączenie ustroju kapitalistycznego z komunistycznym... Kapitalizm
rządziłby sferą gospodarki, a społeczeństwo wychowywano by zgodnie z ideałami
komunistycznymi - równością, ateizmem, tolerancją wobec odmienności itp.. Myślę,
że Unia Europejska powoli ewoluuje w tym kierunku zrywając stopniowo z
socjalistycznym protekcjonizmem i 'welfare state', coraz bardziej pokładając
nadzieję w ludzkiej przedsiębiorczości i pomysłowości...

Data: 2009-07-04 11:02:39
Autor: Jerzy Tabortowski
W OBWE zasiadają kretyni...
[...]

Pytanie zadałem, czy uważasz że co je Twoje to je moje. Na przykład Twoja wieża Marantz 7.1ch jest moja, bo równi jesteśmy bo należy mi się to samo co Tobie ?? A ??

Data: 2009-07-04 11:05:12
Autor: Tzva Adonai
W OBWE zasiadają kretyni...
Pytanie zadałem, czy uważasz że co je Twoje to je moje.

A ja ci kretynie cierpliwie odpowiadam, że ideały komunistyczne akceptuję
wyłącznie w sferze wychowania obywatelskiego, a w kwestiach gospodarczych jestem
zagorzałym zwolennikiem kapitalizmu i wolnego rynku..

Dziś jedynymi obrońcami socjalizmu są pogrobowcy ZSRR, tudzież wszelkiego
rodzaju patrioci i narodowcy...

Data: 2009-07-04 15:06:50
Autor: Jerzy Tabortowski
W OBWE zasiadają kretyni...
A ja ci kretynie cierpliwie odpowiadam, że ideały komunistyczne akceptuję
wyłącznie w sferze wychowania obywatelskiego, a w kwestiach gospodarczych jestem
zagorzałym zwolennikiem kapitalizmu i wolnego rynku..

Mały Cfelku, komunizm nie ma z racji swojej kosmopolitycznej natury nic wspólnego z byciem obywatelem. Chyba że mylisz bycie obywatelem z nazywaniem się "obywatelami" przez różnego pokroju mendy robespierowsko-dantonowskie. Też z Twojego plemienia mendy, nota bene :)

W OBWE zasiadają kretyni...