W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB

Data: 2010-12-31 07:31:19
Autor: SĹ‚awomir Szczyrba
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB
Et tu, bonus09, contra me ?
Wie kto¶ dlaczego w salonach Orange nie ma takiej ofert jak±   maj± na Alledrogo?
Dodaj±c do pozostałych postów - niedawno tak± kartę kupiłem.
Przyszła oczywi¶cie wycięta i aktywowana (co mi akurat nie przeszkadzało)
z jak±¶ groszow± kwota na koncie i pełnym bonusem.
Działa bez problemu...

Sławek
--
  ________ _/ __/ __/ Trinity, we don't have any other choice. -- Tank
 \__ \__ \_______________________________________________________________

Data: 2010-12-31 11:37:25
Autor: bonus09
[...]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sławek - czy ta karta    była pojedyńcz± ofert±  czy też  była jedn± z 500 oferowanych ?

Data: 2010-12-31 11:35:35
Autor: SĹ‚awomir Szczyrba
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB
Welcome to the real world, eh bonus09 ?

Sławek - czy ta karta    była pojedyńcz± ofert±  czy też  była jedn± z 500 oferowanych ?
Jedn± z wielu, oferta wybrana na chybił-trafił.
Padło na nich : <http://allegro.pl/show_user.php?uid=6697357> :)

Sławek
--
  ________ _/ __/ __/ HEY! The taglines are down here!
 \__ \__ \_______________________________________________________________

Data: 2011-01-02 06:21:30
Autor: bonus09
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB

Jedn± z wielu, oferta wybrana na chybił-trafił.
Padło na nich : <http://allegro.pl/show_user.php?uid=6697357> :)

> --
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Można odnie¶ć wrażenie  że to nie s±  indywidualni sprzedawcy  to już sa FIRMY-CÓRKI
maj± więcej i TANIEJ  ,do zaoferowania niż nie jeden  salon

Data: 2011-01-02 23:46:28
Autor: Papkin
[...]

Tak jestem leniuch noworoczny, ile czasu mam na wykorzystanie tych 6GB, tj ile karta bedzie aktywna?

Data: 2011-01-03 06:28:40
Autor: Miernik
On Sun, 02 Jan 2011 23:46:28 +0100, Papkin wrote:
Tak jestem leniuch noworoczny, ile czasu mam na wykorzystanie tych 6GB,
tj ile karta bedzie aktywna?

http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pre_discover?
selectedTab=2

150 dni.

W rzeczywistości chyba nawet 155. Chyba że coś zmienili i już ważności nie są wielokrotnościami 31 dni ale 30.

Data: 2011-01-03 12:38:18
Autor: bonus09
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB

UĹĽytkownik "Miernik" <> http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pre_discover?
selectedTab=2

150 dni.

W rzeczywistości chyba nawet 155. Chyba że coś zmienili i już ważności
nie są wielokrotnościami 31 dni ale 30.

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

wynika z tego ĹĽe nie ma sensu kupowania na Alledrogo  6GB za 35 zĹ‚ +przesyĹ‚ka
moĹĽna to  we wĹ‚asnym zakresie uzyskać

Data: 2011-01-14 12:29:37
Autor: Jacek Osiecki
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB
Dnia Mon, 3 Jan 2011 12:38:18 +0100, bonus09 napisał(a):
Użytkownik "Miernik" <>
W rzeczywisto¶ci chyba nawet 155. Chyba że co¶ zmienili i już ważno¶ci
nie s± wielokrotno¶ciami 31 dni ale 30.
wynika z tego że nie ma sensu kupowania na Alledrogo  6GB za 35 zł +przesyłka
można to  we własnym zakresie uzyskać

Tylko trzeba najpierw zainwestować 100zł, a potem się bujać ze sprzedaż± za
pomoc± przelewów SMS :) Więc może być nawet łatwiej i wygodniej, je¶li się
po prostu kupi raz na 5 miesięcy kartę z 6GB :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-01-03 12:33:38
Autor: bonus09
[...]

150 dni od wysłania

W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB