W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB

Data: 2010-12-30 15:12:42
Autor: bonus09
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB
Wie ktoś dlaczego w salonach Orange nie ma takiej ofert jaką   mają na Alledrogo?

Data: 2010-12-30 15:15:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-12-30 15:12, bonus09 pisze:
Wie ktoś dlaczego w salonach Orange nie ma takiej ofert jaką mają na
Alledrogo?

Ponieważ salony  nie zajmują się sprzedażą używanych numerów, gdzie ktoś sobie nazbierał GB za doładowania.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-30 15:21:50
Autor: bonus09

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifi45p$lol$1news.onet.pl...
[...]

Oferta na Alledrogo nie jest  ofertą jednorazową  jest ich setki  , z opisu wynika że kartę trzeba wyłamać czyli nowa

Data: 2010-12-30 16:42:00
Autor: Maciej Muran
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB
Użytkownik "bonus09" <bonus09@gazeta.pl> napisał
Oferta na Alledrogo nie jest  ofertą jednorazową  jest ich setki  , z opisu wynika że kartę trzeba wyłamać czyli nowa

Kilka miesięcy temu nawet tutaj ktoś pytał o aparat na "dużą" kartę sim. Czyli nowa ale raz po stykach przejechana ;)

M.

Data: 2010-12-30 20:01:12
Autor: ToMasz

Data: 2010-12-30 20:04:22
Autor: ToMasz
bonus09 pisze:
Wie ktoś dlaczego w salonach Orange nie ma takiej ofert jaką   mają na
Alledrogo?
35zł za 6gb? proste. kupujesz dowolny starter, robisz z niego free na
karte, doładowujesz za 100. Dostajesz za to 110zł(+6gb na transfer)
które sprzedajesz na allegro w postaci przelewu sms. pi razy oko,
dostaniesz 70-80zł. Jak sprzedajesz po 6zł to wiecej. Jeśli ową karte z
bonusowym internetem sprzedasz za  35 - zarabiasz.
ToMasz

Data: 2010-12-30 22:37:49
Autor: bonus09

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifil3n$ohh$1inews.gazeta.pl...
bonus09 pisze:
[...]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ToMasz - to co opisałeś to ma   sens i jest dla mnie  podpowiedzią. Od lutego przechodzę na internet mobilny
i zaczynam szukać najtańszego rozwiązania

Data: 2010-12-31 16:11:14
Autor: ToMasz

bonus09 pisze:
[...]

To ja Ci podsunę dodatkowe rozwiazanie. kup seniorom w rodzinie startery
na orange pop. dzieki pakietom (popminuty np) mozesz im zaoferować
rozmowy do orange i na stacjonarki w teoretyczniej opłacie miesiecznej
12zł. (mozesz spoko zejść do 10) jeśli sie zgodzą to masz rynek zbytu na
"orangowe przelewy sms"

ToMasz

Data: 2011-01-02 06:11:58
Autor: bonus09
[...]

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

ToMasz - dziekuję za podpowiedź , ciekawy temat .

Data: 2010-12-31 07:31:19
Autor: Sławomir Szczyrba
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB
Et tu, bonus09, contra me ?
Wie ktoś dlaczego w salonach Orange nie ma takiej ofert jaką   mają na Alledrogo?
Dodając do pozostałych postów - niedawno taką kartę kupiłem.
Przyszła oczywiście wycięta i aktywowana (co mi akurat nie przeszkadzało)
z jakąś groszową kwota na koncie i pełnym bonusem.
Działa bez problemu...

Sławek
--
  ________ _/ __/ __/ Trinity, we don't have any other choice. -- Tank
 \__ \__ \_______________________________________________________________

Data: 2010-12-31 11:37:25
Autor: bonus09
[...]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sławek - czy ta karta    była pojedyńczą ofertą  czy też  była jedną z 500 oferowanych ?

Data: 2010-12-31 11:35:35
Autor: Sławomir Szczyrba
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB
Welcome to the real world, eh bonus09 ?

Sławek - czy ta karta    była pojedyńczą ofertą  czy też  była jedną z 500 oferowanych ?
Jedną z wielu, oferta wybrana na chybił-trafił.
Padło na nich : <http://allegro.pl/show_user.php?uid=6697357> :)

Sławek
--
  ________ _/ __/ __/ HEY! The taglines are down here!
 \__ \__ \_______________________________________________________________

Data: 2011-01-02 06:21:30
Autor: bonus09
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB

Jedną z wielu, oferta wybrana na chybił-trafił.
Padło na nich : <http://allegro.pl/show_user.php?uid=6697357> :)

> --
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Można odnieść wrażenie  że to nie są  indywidualni sprzedawcy  to już sa FIRMY-CÓRKI
mają więcej i TANIEJ  ,do zaoferowania niż nie jeden  salon

Data: 2011-01-02 23:46:28
Autor: Papkin
[...]

Tak jestem leniuch noworoczny, ile czasu mam na wykorzystanie tych 6GB, tj ile karta bedzie aktywna?

Data: 2011-01-03 06:28:40
Autor: Miernik
On Sun, 02 Jan 2011 23:46:28 +0100, Papkin wrote:
Tak jestem leniuch noworoczny, ile czasu mam na wykorzystanie tych 6GB,
tj ile karta bedzie aktywna?

http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pre_discover?
selectedTab=2

150 dni.

W rzeczywistości chyba nawet 155. Chyba że coś zmienili i już ważności nie są wielokrotnościami 31 dni ale 30.

Data: 2011-01-03 12:38:18
Autor: bonus09
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB

UĹźytkownik "Miernik" <> http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pre_discover?
selectedTab=2

150 dni.

W rzeczywistości chyba nawet 155. Chyba że coś zmienili i już ważności
nie są wielokrotnościami 31 dni ale 30.

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

wynika z tego Ĺźe nie ma sensu kupowania na Alledrogo  6GB za 35 zł +przesyłka
moĹźna to  we własnym zakresie uzyskać

Data: 2011-01-14 12:29:37
Autor: Jacek Osiecki
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB
Dnia Mon, 3 Jan 2011 12:38:18 +0100, bonus09 napisał(a):
Użytkownik "Miernik" <>
W rzeczywistości chyba nawet 155. Chyba że coś zmienili i już ważności
nie są wielokrotnościami 31 dni ale 30.
wynika z tego że nie ma sensu kupowania na Alledrogo  6GB za 35 zł +przesyłka
można to  we własnym zakresie uzyskać

Tylko trzeba najpierw zainwestować 100zł, a potem się bujać ze sprzedażą za
pomocą przelewów SMS :) Więc może być nawet łatwiej i wygodniej, jeśli się
po prostu kupi raz na 5 miesięcy kartę z 6GB :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-01-03 12:33:38
Autor: bonus09
[...]

150 dni od wysłania

Data: 2011-01-17 11:19:21
Autor: Marx
W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB
A jeśli chciałbym mieć Internet w POPie, to niestety pozostaje tylko ich żenujący pakiet 100MB za 10zł?
http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_services?category=promo_3&stamp=1295259159967&articleId=6002508
Marx

Data: 2011-01-18 21:20:04
Autor: bonus09

Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości news:nihd08-v94.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
[...]

kup na alledrogo   będziesz miał taniej

Data: 2011-01-19 09:37:52
Autor: Marx
On 18.01.2011 21:20, bonus09 wrote:

[...]

taa ogromna różnica
6GB za 35 zł czy 1GB za 20zł vs 100MB za 10zł...
Już mogliby dać z 500MB za tą dychę...
Marx

W Orange 20 zł 1GB -- na Alledrogo 35 zł 6GB