W Orange środki stacą ważność wczoraj

Data: 2009-03-25 19:35:58
Autor: Arek
W Orange środki stacą ważność wczoraj
Orange BOK *500. W menu 1, 2 (stan pakietów dodatkowych):
"Pozostalo ci 88 minut w ramach pakietu... Środki z pakietu stracą
ważność o godz. 23:59 24 marca 2009 roku"
Ja się nie gniewam. Niestety, mam pecha doświadczać też innych
niedociągnięć techniczbych np. zła taryfikacja czy po
miesiącach spokoju znowu SMS-y reklamowe sie pojawiły.

Arek

Data: 2009-03-25 22:34:01
Autor: lukasz
Arek napisał(a):
[...]

Jest jakis sposob by sie ich pozbyc ? W okresie walentynkowym dochodzilo do 5 na dzien ;/

Data: 2009-03-26 18:30:16
Autor: XXX
Użytkownik "lukasz" <anti20@no.spam.o2.pl> napisał w wiadomości news:gqe7vs$2vu$1inews.gazeta.pl...
Arek napisał(a):
[...]

Dla zarejestrowanego numeru w Orange: wysłać stanowczy sprzeciw do BOKu z
podaniem numeru tel, nazwiska, adresu i nr PUK karty SIM. Po max. 2-3
tygodniach zaprzestają wysyłania spamu reklamowego. Tak zadziałałem na 2
telefonach w Orange Go rodziców. Zaprzestali spamować, a simplusa swego
czasu postraszyłem sądem i też mi zaprzestali wysyłać smsy reklamowe.

Data: 2009-03-26 23:17:43
Autor: Arek
Arek napisał(a):
Orange BOK *500. W menu 1, 2 (stan pakietów dodatkowych):
"Pozostalo ci 88 minut w ramach pakietu... Środki z pakietu stracą
ważność o godz. 23:59 24 marca 2009 roku"

Spoko, niecałe dwa dni po terminie naprawdę straciły ważność.

[...]

A po kilku miesiącach znów zaczynają testować "opór materii". Najpierw
sporadycznie i zaczynają od "swoich" czyli jakieś promocje, nowinki.
Potem się rozkręcają - konkursiki itd.
Interwencja w BOK i znów kilka-kilkanaście miesięcy spokoju.
Oczywiście można do sądu. Tyle, że polubowny zdaje się nie jest od
"strat moralnych" czyli zadośćuczynienia a straty rzeczywiste byłoby
ciężko jakoś wyliczyć. Więc zostaje cywilny.
A swoją drogą nie wiem co ma do tego rejestracja numeru?

Arek

W Orange środki stacą ważność wczoraj