W PC potrzebne "ciche"napięcie 12 V

Data: 2013-03-27 21:36:59
Autor: ToMasz
W PC potrzebne "ciche"napięcie 12 V
W dniu 27.03.2013 12:10, Jacek Maciejewski pisze:
Cześć
Chciałbym zasilić sobie bazę słuchawek bezprzewodowych z PC-ta. Niestety,
aczkolwiek to działa to jednak słychać w słuchawkach co się dzieje w
pececie : ).

I tka będzie. jest kilka rozwiązań - każde do bani. problemem jest to że masz zasilanie i słuchawki z jednego kompa. Walczyłem z tym lata, raz było lepiej, raz gorzej ale do ideału nigdy się nie zbliżyłem. najlepiej było gdy w PC była stara osobna karta dzwiękowa a zaslianie było filtrowane. tak czy siak, jak ktoś wiedział co ma usłyszeć - słyszał.

Poszedłem w innym kierunku. kupiłem zasilacz impulsowy, ze starego zestawu do odbioru polsatu cyfrowego. kosztował 15zł! jest przystosowany do pracy ciągłej i raczej nie padnie. Z tego jednego zasilacza zasilam 2x słuchawki i router. spokojnie daje rade, a ja zamiast 3 prądo jadów mam jeden.
w słuchawkach już nie słychać myszki, ekranu i dysków :)
ToMasz

W PC potrzebne "ciche"napięcie 12 V