W PF ze wszystkimi w sieci za darmo

Data: 2010-02-10 19:17:42
Autor: SDD
W PF ze wszystkimi w sieci za darmo

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hku1nb$t01$1news.onet.pl...

Play oficjalnie wprowadził ofertę Stan darmowy w Play. Każdy użytkownik Play Fresh może teraz rozmawiać za darmo ze wszystkimi numerami sieci Play.

Z informacji na koncie po zalogowaniu sie w Play24 wynika, ze od marca Play rezygnuje z uslugi "Program Doladowan" .

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-10 19:37:25
Autor: tl

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hkut8d$qcc$1news.onet.pl...

[...]

To chyba inaczej rozumiemy język polski. Ja widzę, że wprowadzili informację
kiedy TOBIE skończy się ten program i należy ponownie go opłacić złotówką.

Data: 2010-02-10 20:15:20
Autor: SDD

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkuud6$u7m$1news.onet.pl...

To chyba inaczej rozumiemy język polski. Ja widzę, że wprowadzili informację
kiedy TOBIE skończy się ten program i należy ponownie go opłacić złotówką.

No tak - pomylka wziela sie stad, ze na dwoch roznych numerach wyswietlila mi sie ta sama data - a sadzileem, ze wlaczalem usluge raczej w roznych terminach. Faktycznie jednak na trzecim z kontrolowanych przeze mnie numerow pojawila sie data 31.03.2010 - wiec faktycznie to tylko data indywidualnego wylaczenia uslugi na danym numeze.
Sorry za wprowadzenei w blad.

POzdrawiam
SDD

W PF ze wszystkimi w sieci za darmo