W PLUSie powiedzieli mi, że "Sony Ericsson wycofue się z Polski"

Data: 2009-05-30 16:17:21
Autor: Wojciech Rymer
W PLUSie powiedzieli mi, że "Sony Ericsson wycofue się z Polski"
Użytkownik "MaFi" <dziękuje_zasp@m.pl> napisał w wiadomości

Co o tym sądzcie?
Ja jeszcze w poniedziałek przejde się do kilku (innych) salonów PLUSa i popytam.

Cóż, ze względu na to iż ze strony Plusa jak i ze strony SE ktoś czegoś nie "dopiął" to do końca drugiego kwartału nie będzie w Plusie SE. A co będzie w trzecim kwartale, to nie wiadomo :)

Pozdrawiam

Wojtek

W PLUSie powiedzieli mi, że "Sony Ericsson wycofue się z Polski"