W PO sami Hazardzisci a wiec teraz mamy kumulacje afer

Data: 2009-10-11 22:23:45
Autor: awe
W PO sami Hazardzisci a wiec teraz mamy kumulacje afer
Nie rozumiem jak ludzie u wladzy moga popelniac takie szkolne bledy. Czy oni naprawde sadza ze sa nietykalni. Glupia sprawe zalatwiam dyskretnie i to przy mln razy mniejszej istotnosci czy tez skali zagrozenia. Nie wyobrazam sobie zeby odstawiac takie numery jak w PO, a do tego duzo gadac przez telefon.

Oni chyba faktycznie sadzili ze sa bezkarni. Chca zmieniac szefa CBA - a dlaczego ABW nie wykryla przekretow w stoczniach? Nikt mi nie powie ze Kaminski jest gorszy od Bondaryka. Przede wszystkim trzeba zwolnic Bondaryka i dac medal Kaminskiemu

awe

Data: 2009-10-11 22:21:43
Autor: cztery
W PO sami Hazardzisci a wiec teraz mamy kumulacje afer
dlaczego ABW nie wykryla przekretow w stoczniach?

Na czym polegaja przekrety, ktore wykryto w stoczniach ?

Data: 2009-10-11 13:58:22
Autor: Mariusz Merta
musi być krucho skoro pan papi został zaktywizowan y :-)))

Na czym polegaja przekrety, ktore wykryto w stoczniach ?
trzeba czytać wprost ze zrozumieniem,,,

Mariusz Merta

P.S.
widzę że, pietrzykowski o świcie to za mało żeby wyciszyć to i
owo...próżne wasze wysiłki, starsi i mądrzejsi podjęli decyzję, tusk
to karta bita...
ciekawi mnie kto teraz będzie urządowym zbawcą narody...czy olechowski
czy cimoszka...nie wykluczone, że kaczor...
będzie wesoło jak pietrzykowski czy kawecki będą chwalić
kaczyńskiego :-))) czy nawet rydzyka :-))))))
mme

Data: 2009-10-11 22:59:39
Autor: cztery
musi być krucho skoro pan papi został zaktywizowan y :-)))
Na czym polegaja przekrety, ktore wykryto w stoczniach ?
trzeba czytać wprost ze zrozumieniem,,,

Byc moze, przeczytalem bez zrozumienia.
Czy ktos z tych, ktorzy przeczytali ze zrozumieniem wytlumaczy mi sens korumpowania gdy jest jeden chetny do zakupu stoczni ?

Data: 2009-10-11 23:09:41
Autor: awe

Użytkownik "cztery" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4ad2473c$1news.home.net.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
tak ja ci wytlumaczylem ten mechanizm w jednym z ponizszych postow, wyslalem przed chwila
awe

Data: 2009-10-11 22:35:15
Autor: awe

Użytkownik "cztery" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4ad23e59$1news.home.net.pl...
dlaczego ABW nie wykryla przekretow w stoczniach?

Na czym polegaja przekrety, ktore wykryto w stoczniach ?
Wasc wracasz z Grunwaldu widze. Polecam www.google.com szybko i sprawnie zorientowac sie mozesz. Zdradze tylko ze chodzi o 2 aspekty, a ostatni z nich to ten http://wprost.pl/ar/174769/CBA-Katarczycy-nie-istnieli/
awe

W PO sami Hazardzisci a wiec teraz mamy kumulacje afer