W PO wojna na caego

Data: 2013-05-18 11:37:59
Autor: Przemysaw M.
W PO wojna na caego
W PO wojna na całego. Gowin: czas na Schetynę

- Dreptanie w miejscu i zamiatanie problemów pod dywan – tak działania
rządu Donalda Tuska scharakteryzował poseł PO Jarosław Gowin. Były minister
sprawiedliwości i lider konserwatystów w Platformie Obywatelskiej chce
powrotu do rządu Grzegorza Schetyny.
 - To fiasko polityki ciepłej wody w kranach, która zbyt często Polakom
zaczyna się kojarzyć z dreptaniem w miejscu i zamiataniem problemów pod
dywan - tak o spadku notowań PO mówił dzisiaj na antenie RMF FM Jarosław
Gowin.
 Z majowego sondażu CBOS wynika, że w wyborach parlamentarnych na PiS
zagłosowałoby 26 proc. ankietowanych, a na PO - 23 proc. Także w najnowszym
sondażu przeprowadzonym przez TNS na zlecenie programu „Forum” wygrywa PiS
z wynikiem 34 proc. (PO zajmuje drugie miejsce z 32 proc. głosów).
 - Wystarczy przeanalizować ten szczegółowy sondaż CBOS, żeby znaleźć drugą
odpowiedź na pytanie o przyczyny spadku popularności mojej partii. Otóż w
ciągu kilku miesięcy dramatycznie spadło poparcie dla Platformy wśród
wyborców, którzy swoje poglądy określają jako prawicowe - mówił w RMF FM b.
minister sprawiedliwości Jarosław Gowin.
 Na uwagę, że PO skręca na lewo, Gowin mówił, że od dawna przestrzega przed
tym "dryfem". Jego zdaniem ten spadkowy trend jest jednak do odwrócenia,
choć potrzeba dogłębnych zmian programowych i powrotu do rządu Grzegorza
Schetyny.
 - Dla mnie nie ulega wątpliwości, że w tej chwili ta tendencja spadkowa
jest na tyle poważna, że nie wystarczy zmiana makijażu. Potrzebne są
naprawdę głębokie zmiany. Po pierwsze, zmiany programowe, czyli koniec z
polityką ciepłej wody w kranach, czas na politykę prawdziwych, odważnych
decyzji. Po drugie, ja myślę, że ta prawdziwa, zauważalna przez Polaków
zmiana w rządzie to byłby powrót do rządu Grzegorza Schetyny - powiedział.
 Pytany, czy to premier Donald Tusk powinien odejść z rządu i wybrać karierę
na jakimś stanowisku unijnym, Gowin zasugerował bardzo subtelnie, że Tusk
powinien wyjechać za granicę.

- Donald Tusk cieszy się wyjątkowo dużym autorytetem za granicą, co jest
jego ogromnym osiągnięciem. To jest też atut dla Polski. To musi być
decyzja pana premiera, czy chce ten atut wykorzystać, na przykład startując
do PE i następnie będąc jednym z naturalnych kandydatów do najwyższych
funkcji w instytucjach unijnych, czy też woli pozostać na stanowisku
premiera i próbować odwrócić ten negatywny dla nas trend - mówił Gowin.

http://niezalezna.pl/41430-w-po-wojna-na-calego-gowin-czas-na-schetyne

Data: 2013-05-18 03:38:02
Autor: Leming Show
W PO wojna na caego
- Wystarczy przeanalizowa ten szczegowy sonda CBOS, eby znale drug
odpowied na pytanie o przyczyny spadku popularnoci mojej partii. Ot w
cigu kilku miesicy dramatycznie spado poparcie dla Platformy wrd
wyborcw, ktrzy swoje pogldy okrelaj jako prawicowe - mwi w RMF FM b.
minister sprawiedliwoci Jarosaw Gowin.

Przecie ona nie jest nawet w centrum, odchylke na lewo ma.
Pogratulowac wiedzy wyborcom, pewnikiem to czytelnicy GW, geje i
kastraci, mali przedsiebiorcy ktorzy mysla ze jak wydymaja robola to
jest to trendy, bo tak sie dzieje w kapitalizmie, to ci sami ktorych
polechtala GW po jajkach nadajac im miano elity, a to sa zwykle
lewackie obszczymury ktorym wystaje sloma z butow.  Tak to ci z
bastionu prowincji zwanego warszawka.

W PO wojna na caego