W PRL nie musiałeś być Żydem, żeby awansowa ć

Data: 2010-02-07 14:16:01
Autor: Hans Kloss
W PRL nie musiałeś być Żydem, żeby awansowa ć
On 7 Lut, 22:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
W PRL było0 całkiem inaczej jalk dzisiaj. Każdy mógł awansować, każdy mógł
czerpać profity. Wystarczyłom, że człowiek

...był skurwysynem, gnidą bez honoru i sumienia, zboukunionym chamem
albo ludzkim śmieciem. Co zresztą na jedno wychodzi.
J-23

Data: 2010-02-07 23:19:43
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d0bb928-2b14-491f-b804-b62f519e1cf8b2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

I tak ci pozostało do dziś...

boukun

Data: 2010-02-07 14:24:56
Autor: Hans Kloss
W PRL nie musiałeś być Żydem, żeby awansowa ć
On 7 Lut, 23:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

I tak ci pozostało do dziś...
Ja śmieciu w prylu nie awansowałem ani za awansami nie tęskniłem. W
odróżnieniu od bydła, które swoją tęsknotę za smrodem leninowskich
gaci wylewa niemal codziennie na psp.
J-23

Data: 2010-02-07 23:38:44
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6fd6502e-e731-45d3-ab5c-ded0ff5c7d25f8g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Bydło to wyłazi z ciebie codziennie na grupie. I tak miałes i masz do dziś...

boukun

W PRL nie musiałeś być Żydem, żeby awansowa ć