W PRL nie musiałeś być Żydem, żeby awansować

Data: 2010-02-07 22:21:42
Autor: boukun
W PRL nie musiałeś być Żydem, żeby awansować
W PRL było0 całkiem inaczej jalk dzisiaj. Każdy mógł awansować, każdy mógł czerpać profity. Wystarczyłom, że człowiek zapisał się do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej i miał równe szanse w czerpaniu profitów. Tak samo młodzież, każdy młody człowiek mógł się zapisać do jedynej i słusznej organizacji ZSMP i każdy mógł wyjechać na jakiś obóz, wycieczkę do demoludów, a nawet kak jak mój brat, załapać się na dwuletni kontrakt do pracy w DDR. Wystrczyło się tylko zapisać fikcyjnie parę dni wcześniej do ZSMP i wyjechał na dwuletni kontrakt do Groschenau, koło Görlitz.
Dzisiaj PZPR przekształcili w kilka fikcyjnych frakcji i nikt nie jest w stanie z Polaków czerpać z tego tytułu jakichkolwiek profitów. Nawet jeśli zapiszą się do tych poszczególnych frakcji PZPR Polacy, to i tak do władzy ustanawiani są na czele Żydzi... Patrz PO, PiS, SLD...

boukun

Data: 2010-02-07 14:16:01
Autor: Hans Kloss
On 7 Lut, 22:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
W PRL było0 całkiem inaczej jalk dzisiaj. Każdy mógł awansować, każdy mógł
czerpać profity. Wystarczyłom, że człowiek

...był skurwysynem, gnidą bez honoru i sumienia, zboukunionym chamem
albo ludzkim śmieciem. Co zresztą na jedno wychodzi.
J-23

Data: 2010-02-07 23:19:43
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d0bb928-2b14-491f-b804-b62f519e1cf8b2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

I tak ci pozostało do dziś...

boukun

Data: 2010-02-07 14:24:56
Autor: Hans Kloss
W PRL nie musiałeś być Żydem, żeby awansowa ć
On 7 Lut, 23:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

I tak ci pozostało do dziś...
Ja śmieciu w prylu nie awansowałem ani za awansami nie tęskniłem. W
odróżnieniu od bydła, które swoją tęsknotę za smrodem leninowskich
gaci wylewa niemal codziennie na psp.
J-23

Data: 2010-02-07 23:38:44
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6fd6502e-e731-45d3-ab5c-ded0ff5c7d25f8g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bydło to wyłazi z ciebie codziennie na grupie. I tak miałes i masz do dziś...

boukun

Data: 2010-02-07 22:30:31
Autor: boukun
W PRL nie musiałeś być Żydem, żeby awans ować

Użytkownik "Sam Brown" <sbrown@news.united.world> napisał w wiadomości news:hknb0m$b3f$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hknb4j$81v$1mx1.internetia.pl...
W PRL było całkiem inaczej jalk dzisiaj. Każdy mógł awansować, każdy mógł czerpać profity. Wystarczyłom, że człowiek zapisał się do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej i miał równe szanse w czerpaniu profitów.

Idź już spać chłopie bo dzieci się z ciebie będą śmiały

Ale w każdym swoim wątku zaprzeczas sobie doktorku, nie widzisz tych sprzeczności? Do jakiej szkoły poslesz swoje dzieci, żeby mogły bć dopuszczone do korzystania ze współczesnych dóbr i przywilejów? Co ci da nawet wprowadzenie EUR, co potem będziesz wołał i kogo obwiniał?

boukun

Data: 2010-02-07 22:58:44
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-07 22:21, boukun pisze:
[...]

Wiśta wio, łatwo powiedzieć.. Czterokrotnie składałem podanie i zawsze mi odrzucili..

Data: 2010-02-07 23:16:28
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hknd2n$rse$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Jadrys hue hue hue...ale mozesz zawsze zlozyc podanie w ambasadzie korei pn i jestem pewien ze przyjma cie do partii:-) Kto wie moze nawet beda cie obwozic po Phenianie
awe

Data: 2010-02-07 23:11:55
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hkndpg$tph$1news.onet.pl...

[...]

A ty złoż do PiCu, i tak robisz tam za wikiwadło...

boukun

Data: 2010-02-07 23:45:45
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hkne2p$kjg$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- --
no jak mam zlozyc gdzies podanie jak juz tam cos robie?
myslisz ze oni tak przyjmuja tylko dlatego ze ktos cos bardzo chce?sa ostrozni bo boja sie moze do nich przyczlapac sie jakis boukun. maja alergie na pluszowe misie.:-)

awe

Data: 2010-02-08 00:15:48
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hknfg1$1mf$1news.onet.pl...

[...]

Acha, no tak, rozumiem, beż PiSu byś poprostu nie istniał i chuj kładziesz na przyszłe pokoleniua Polaków, liczy się dla ciebie dziś i twoje ego, chuj z ewentualnymi twoimi przyszłymi dziećmi i ich potmostwem...

boukun

Data: 2010-02-08 00:46:16
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hknhqj$84c$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- --
Wlasnie MH mnie opierniczal ze siedze za duzo na PSP. Ma racje - wiekszosc czasu poswiecam na odbijanie pileczki z kretynami ktorzy mysla ze sa cwansi ode mnie co mnie troche irytuje:-)
Sluchaj no boukun te merytoryczna dyskusje to zachowaj dla zbiga. Przyznaje jestes dobry w rznieciu glupa ale nie na tyle aby zrobic na mnie wrazenie.
Wlasnie dlatego ze mysle o przyszlych pokoleniach a nie tylko o przyszlosci swojego dziecka - chce aby w PL rzadzila partia na poziomie z ludzmi podobnymi mi mentalnie. Nie podoba mi sie sposob w jaki PO rzadzi i jak przedmiotowo traktuje spoleczenstwo. Ja rozumiem ze jak czesc jest glupia to mozna sobie powiedziec czemu nie, ale to jest wbrew mojej naturze. Ludzi uposledzonych powinno sie traktowac z nalezytym szacunkiem i uczciwie.
Spokojnie glosuje na PiS- nie dlatego ze modnie, ale dlatego ze przywiazuje wielka wage do mojego pojedycznego glosu wyborczego. Czuje wielka odpowiedzialnosc nie tylko za losy przyszlych pokolen Polakow, ale rowniez splacam dlug wdziecznosci dla calej rzeszy moich przodkow ktorzy o ten kraj walczyli placac za to swoja krwia i czesto zyciem. Nie unikali odpowiedzialnosci i ja tez tradycyjnie nie bede.
Pare godzin temu czytalem teksty w sprawie Westerplate i wypowiadal sie NICK ktory przyznal sie ze jego dziadek w 39 roku spierdolil przed mobilizacja do armii do lasu i ze byl z tego wzgledu bardzo odwazny, bo jego brat oddal danine krwi walczac w wojnie domowej w hiszpanii. Czytalem potem pare wypowiedzi nizej ze ktos zrozumial dlaczego jest antynarodowy, antykatolicki, lewicowy, zle wypowiadal sie o szlachcie itp itd. Uznal takze ze nie ma sensu dyskutowac poniewaz sa wychowani w innej tradycji.
To nie znaczy ze uwazam iz twoja tradycja jest zla. Masz jaka masz. PRL - jestes dzieckiem PRL. Miso pewnie tez jeszcze z PRL'u to sie rozumiecie...:-)
awe

Data: 2010-02-07 15:53:28
Autor: zbig
On 8 Lut, 00:46, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hknhqj$84c$1mx1.internetia.pl...

Sluchaj no boukun te merytoryczna dyskusje to zachowaj dla zbiga.
Ty śmieciu nie wycieraj sobie mną swojej zawszonej mordy, bo trafisz
wraz ze swoim duchowym krewniakiem boukunem do sitka. Będziesz sobie
mógł z nim toczyć dyskusje jak to nierób z nierobem.

Data: 2010-02-08 01:20:00
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e7744d06-047c-45e2-96cc-ff52cac8af58d27g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
dalczego mnie wyzywasz. boukun jest bardzo do ciebie podobny. macie ten sam styl gryi z pewnoscia sie zgracie w duecie
awe

Data: 2010-02-08 00:47:41
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hknj31$8hu$1news.onet.pl...

[...]

I nastukałeś pustaku tyle próżnych i bezsensownych zdań nie wiadomo po co? PiS to najgorsza kurwa i wrogowie Polski jakich znam od wojny. I na tym jałowa dyskusja z pojebusem i bezmózgowcem się kończy. Co innego gadają, a co innego robili. Slogany, które ich wychowały...

boukun

Data: 2010-02-08 01:18:20
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hknjmc$vbm$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
no widzisz dla ciebie to slogany, a dla innych to po prostu autentyczna troska o kraj za ktora tradycyjnie placi sie krwia i zyciem...
awe

Data: 2010-02-08 01:21:18
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hknkuo$bv0$1news.onet.pl...

[...]

Jaka troska, o jaki kraj, dla czyjego dobra? Możez rozwinąć myśl? Ja talmudystom z PiSu juz dziękuję, co innego mówią, a co innego robią, zniewolali polski naród, ciemięzyłi, inwigilowali i wprowadzali tatalitarny rteżim, rodem z ciemnych czasów ich rodzicieli...

boukun

Data: 2010-02-08 04:16:09
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hknlle$lp7$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ciebie boukun to nie powinno martwic, ty zostales zniewolony na cacy juz w PRL podczas walk z golonka i szynka. ty zawsze bedziesz mial gorzej niz wtedy....byles krolem zycia PRLu, ale czy to nie jest smutne ze w panstwie tak nieudolnym systemowo, rzadzonym przez nieudolnych cwokow mozna bylo liczyc na to zeby ktos inny byl krolem zycia jak nie ten co mial dostep do dobr rzadkich jakim byla wtedy zwyczajna golonka ktora mozna dzis kupic w kazdym sklepie? Zreszta kazde dobro bylo wtedy rzadkie. Trzeba bylo sie na nie zapisywac...robic zapisy bo niczego nie bylo

awe

Data: 2010-02-08 12:02:08
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hknvc5$ql6$1news.onet.pl...

[...]

I jak ci smakuje idioto ta golonka dostępna w każdym sklepie?

boukun

Data: 2010-02-08 12:48:03
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hkor76$kca$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
sam jestes idiota i jeszcze o smaki mnie zapytujesz. nie jadam golonki bo sie brzydze. dla mnie mieso musi byc choc troche przerobione. z golonka na talerzu czuije sie jak rzeznik
awe

Data: 2010-02-08 08:57:56
Autor: Woland
W PRL nie musiałeś być Żydem, żeby awansowa ć
boukun napisał(a):

Acha, no tak, rozumiem, bez PiSu bys poprostu nie istnial i chuj kladziesz na
przyszle pokolenia Polakow, liczy sie dla ciebie dzis i twoje ego, chuj z
ewentualnymi twoimi przyszlymi dziecmi i ich potmostwem...

O kurwa, i kto to mówi?.. ;}... Pasożyt społeczny dla którego liczy
się tylko to, żeby nie przepracować ani godziny więcej aż do emerytury
sponsorowanej z pieniędzy pracującej części społeczeństwa?... I który
swoim dzieciom jest w stanie zaproponować tylko emigrację?...

Data: 2010-02-08 21:48:14
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:79c6c14d-c533-442c-92bd-acd22d1d8f76r24g2000yqd.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
A co to jest dziadu pasożyt społeczny? Gdzie masz idioto teraz w Polsce godziwą pracę? Polska jest już zaorana, dobre czasy minęły, od 1981 roku nie ma już dobrych czasów i godziwej pracy w Polsce. Pasożydzi to są u władzy, co szukają frajerów, co by na nich robili za damski chuj...

boukun

Data: 2010-02-08 08:45:57
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-07 23:16, awe pisze:
[...]

Teraz członkostwo nie jest mi do niczego potrzebne..

Data: 2010-02-08 09:27:31
Autor: cirrus
[...]

Podali przyczynę?

--
stevep

Data: 2010-02-08 17:51:44
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-08 09:27, cirrus pisze:
[...]

Tak, za każdym razem inną.

Data: 2010-02-08 12:43:34
Autor: Marek
On 8 Lut, 17:51, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-02-08 09:27, cirrus pisze:

> Użytkownik "Jadrys"<C...@yahoo.com>  napisał w wiadomości

> Podali przyczynę?

Tak, za każdym razem inną.

Moze zacytujesz ?

Data: 2010-02-08 22:31:23
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-08 21:43, Marek pisze:

[...]

Absolutnie nie ma się czym przechwalać, - "element wywrotowy",  pochodzenie nie takie jak trzeba itd. ...

Data: 2010-02-09 08:39:43
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkpfes$1fm$5news.onet.pl...
[...]
profitów. boukun
Wiśta wio, łatwo powiedzieć.. Czterokrotnie składałem podanie i
zawsze mi odrzucili..
Podali przyczynę?
Tak, za każdym razem inną.

Na przyklad?

--
stevep

Data: 2010-02-09 23:31:31
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-09 08:39, cirrus pisze:

Wiśta wio, łatwo powiedzieć.. Czterokrotnie składałem podanie i
zawsze mi odrzucili..

Podali przyczynę?

Tak, za każdym razem inną.

Na przyklad?

No już pisałem o tym.. Np. niewłaściwe pochodzenie.

Data: 2010-02-09 08:41:44
Autor: cirrus
[...]

A swoją drogą Bóg cię strzegł, powinieneś się w tej intencji 5x dziennie modlić, rodzaj modlitwy uzgodnij z abc.

--
stevep

Data: 2010-02-08 09:45:40
Autor: cytryna
[...]

Wszystko to prawda tylko nie należy zapominac o znakomitym "przyśpieszaczu" kariery tj o statusie tajnego współpracownika SB lub UB (TW). Znacząca ilość
członków dzisiejszych "elit" to starzy agenci UB, jak chociażby prezydenci najjaśniejszej RP z wyłaczeniem (?) ostatniego. Również ta przynależność organizacyjna domunuje wsród aktualnych kandydatów na ten urząd, a broń Boże co by się okazało po ujawnieniu "zbioru zastrzeżonego IPN.
Biedny Jadryś on nadal nie możę pojąć, że wariatów, nawiedzonych, ideowych komunistów, jak sie sam nazywa, nie przyjmowali do PZPR, chodziło o warstwę zdolnych menadżerów do własnej kieszeni co znakomicie sie udało przy pomocy takich partii jak KLD i UW a następnie PO. --

Data: 2010-02-08 12:05:52
Autor: boukun

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:6617.000003d3.4b6fcf34newsgate.onet.pl...
[...]

Ano właśnie, i w ten sposób zmierzamy do sedna sprawy. Jak to się stało, że tych przyspieszaczy Geremków, Kaczyńskich & Co. później Kiszczak dokoptował sobie do targowickiego stołu. I właśnie te wszystkie dzisiejsze "elity", począwszy od Żyda Mazowieckiego, są tymi elitami wybranymi z pośród tych jak to ty nazywasz przyśpieszaczy...

boukun

W PRL nie musiałeś być Żydem, żeby awansować