W PRL-u było co pić, było gdzie pracować

Data: 2012-09-22 15:37:41
Autor: jerzy.n
W PRL-u było co pić, było gdzie pracować

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
http://finanse.wp.pl/gid,14936806,galeria.html?T[page]=1

A zachód tylko kradł i kradnie nasze produkty i technologie...

Co do Polo Cocta, to nie wierzcie propagandzie, był to najwspanialszy
napój na świecie, do dzisiaj mam jego przepyszny smak w buzi.. Był to w
każdym bądź razie mój najbardziej ulubiony napój, za którym też tęsknię...
Żałujcie narody, że nie możecie go posmakować...

Było tez co kraść, wszystko było nasze przezież ...

Data: 2012-09-22 21:39:22
Autor: boukun

Użytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:505dbf40$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No właśnie, a teraz nie ma nic naszego...

boukun

W PRL-u było co pić, było gdzie pracować