W PRLu każdy Polak miał równe szanse

Data: 2011-03-10 20:51:00
Autor: boukun
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
Nikt nie był uprzywilejowany...

Przyszedłem porozmawiać o Libii Muammara Kaddafiego, ale gospodarz rozpoczyna od objaśnienia przyczyn wydarzeń marcowych 1968 r. Jego zdaniem była to próba ponownego wprowadzenia Żydów do władzy.
Następnie objaśni mi pokrętną rolę żydowskich doradców w "Solidarności". Zapewnia, że przestrzegał, iż skutkiem działalności żydowskich doradców będzie to, co dzieje się dzisiaj - bieda, bezrobocie, upadłe fabryki. Jeszcze dzisiaj - twierdzi - przychodzą do niego ludzie i mówią, że miał rację w sposób wręcz proroczy.

Albin Siwak - rocznik 1933, urodzony w Wołominie, z zawodu zbrojarz-betoniarz, wykształcenie podstawowe. Od 1980 r. zastępca członka Komitetu Centralnego PZPR. Rok później mianowany członkiem Biura Politycznego KC. Uznawany za partyjny beton, związany z frakcją narodowych bolszewików, której przewodził Mieczysław Moczar. Gdy w 1985 r. na X zjeździe PZPR partyjny beton wyeliminowano, Siwak został dyplomatą w Libii. Odwołany dopiero przez ministra Krzysztofa Skubiszewskiego.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,98077,9202863,Rozmowa_z_Albinem_Siwakiem__Kaddafi_to_wariat__ale.html#ixzz1GECHKZ2p

Pierwszego Żyda w MSZecie jak wiadomo. Od Skubiszewskiego regułą jest, że w polskim MSZ szefować może tylko Żyd...

boukun

Data: 2011-03-11 06:37:59
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

Nikt nie był uprzywilejowany...

Zawsze uważałem że nie zgadzamy się w szczegółach, ale ogólnie to w kwestii
tego jak żyło się w PRL mamy bardzo zbliżone zdanie.

Data: 2011-03-11 07:53:16
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:4nlzdd3vjazf.14mj9nuy8idkg.dlg40tude.net...
boukun napisał:

Nikt nie był uprzywilejowany...

Zawsze uważałem że nie zgadzamy się w szczegółach, ale ogólnie to w kwestii
tego jak żyło się w PRL mamy bardzo zbliżone zdanie.

Wcześniej czy później, każdy przyzna mi rację...

boukun

Data: 2011-03-11 08:20:20
Autor: Chiron

boukun napisał:

Nikt nie był uprzywilejowany...

Zawsze uważałem że nie zgadzamy się w szczegółach, ale ogólnie to w kwestii
tego jak żyło się w PRL mamy bardzo zbliżone zdanie.

Wcześniej czy później, każdy przyzna mi rację...

==========================================================================================

Jestem o rok starszy od Ciebie, ale na tyle przytomny, by zdawać sobie sprawę, że czasy młodości i jej cudowności zawsze będzie się wspominać przyjemnie. Interesowałem się żywo światem wokół i wiem, że coś, co panowało wtedy- w szczególności przez cały stan wojenny- to okres wielkiej smuty, nacechowany beznadzieją- a często żeby opuścić to beznadziejne miejsce trzeba było porywać samolot.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2011-03-11 12:50:20
Autor: boukun

boukun napisał:

[...]

Okres stanu wojennego to już było po nas. Okres smuty trwał dłużej, 8 lat, przez te 8 lat i mnie zniechęcili i zmusili do opuszczenia kraju... Polska była wolna tylko ok. półtora roku i to nie całkiem, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku. Choć wcześniej też było lepsze życie jak od stanu wojennego po 1989 rok, aż po dzisiaj... Wyrwali nam z życia nie tylko te osiem lat stagnacji, ale i całe 30 ostatnie lat...

boukun

Data: 2011-03-11 17:26:50
Autor: Hans Kloss
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 10 Mar, 20:51, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Nikt nie by uprzywilejowany...
Tajest, w komitecie wojewódzkim nie było sklepu "za zółtymi firankami"
ani na komendzie milicji sklepu "nur fuer emo" z takim jedzonkiem
którego w normalnych sklepach dostać było nie sposób. . Byle jebany
sekretarzyna zakładowy partyi nie dostawał raz do roku talonu na
samochód (za 1/3 rynkowej ceny), a członkowie z ramienia biurka
politycznego stali  całymi godzinami karnie w kolejkach po byle ochłap
mięsa jak zwyczajni obywatele.
Każdy pryloski niewolnik mógł wysłać swoje dziecię studiować na
Harvard tak jak to uczynił śmieć i najemny chwalca prylu niejaki
passent.
Pod akademikami nie stały volxwageny i audice dzieci różnych
sekretarzyków powiatowych i innych partyjnych kacyków, których rodzice
zarabiali tak mało że
nie było kłopotu z otrzymaniem miejsca w akademiku w cenie 120zł (1/2l
wódki) miesięcznie.
Itd. itp. "równe szanse"
Komu ty chcesz głupi gnoju wciskać swoje brednie?
J-23

Data: 2011-03-12 08:10:21
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:b4911a8c-f799-4313-9d70-2b090c781c3dp3g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Czym spowodowana jest twoja wulgarność? Czyżby brakowało ci argumentów czy tez wyłazi z ciebie "wymóżdżony" (c) HaMMer wyborca PiS?

Valerio

Data: 2011-03-12 00:59:57
Autor: Hans Kloss
On 12 Mar, 08:10, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

Czym spowodowana jest twoja wulgarno ?

Do antykaczystowskiego i pełokomuszego bydła przemawiać należy w takim
języku którym ono posługuje się na co dzień-inaczej mozna zostać
niezrozumianym.
Na co jak się wydaje jesteś nie najgorszym przykładem....
J-23

Data: 2011-03-12 10:36:28
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:73d43c0c-1f9e-4d02-803f-0403e9653c73fu19g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Nie zauważyłem by ktokolwiek z SLD czy PO był tak wulgarny i chamski jak wielbiciele PiS. Przykładem jesteś ty i HaMMer. Prostacki, wulgarny język, żadnych konkretów w dyskusji. Na dzień dobry obrzucasz mnie inwektywami. Cóż moge powiedzieć, jesteś cham i prostak. Miejsce takich jak ty jest na wysypisku!

Valerio

Data: 2011-03-12 04:27:06
Autor: Hans Kloss
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 12 Mar, 10:36, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

Nie zauwa y em

Nie zauwazyłeś platfonsie? Nie zauważyłeś platfonskich fejsbukowych
"akcji" w rodzaju "kaczor- wypierdalaj"? Nie zauważyłeś nazywania
przez platfonsów swoich przciwników "bydłem",  "łajniakami",
"szambem"?  TO ZAUWAŻ. no chyba że twoja uwaga jest bardzo
wybiórcza....
J-23

Data: 2011-03-12 13:32:25
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 13:27, Hans Kloss pisze:
[...]

Przeca to zahir używa takiego języka wobec moherów.

Data: 2011-03-12 05:06:04
Autor: Hans Kloss
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 12 Mar, 13:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Przeca to zahir u ywa takiego j zyka wobec moher w.

Zahir? Jemu ponoć  tak długo w więzieniu wtłaczali spermę do odbytu że
mu się od tego całkiem we łbie pomieszało. Nawet mi go trochę żal
biedaczka.
J-23

Data: 2011-03-12 08:43:54
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 02:26, Hans Kloss pisze:
Każdy pryloski niewolnik mógł wysłać swoje dziecię studiować na
Harvard tak jak to uczynił śmieć i najemny chwalca prylu niejaki
passent.

Bo to Żyd z pochodzenia, w hameryce jest spora żydowska diaspora, a w
POlsce nadal rządzą popłuczyny po żydokomunie.

Data: 2011-03-12 01:16:04
Autor: Hans Kloss
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 12 Mar, 08:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Bo to yd z pochodzenia, w hameryce jest spora ydowska diaspora, a w
POlsce nadal rz dz pop uczyny po ydokomunie.
No jak to, przecież równe szanse ROTFL. Takie same równe jak przy
układaniu  tzw. "  listy  przydziału mieszkań" spółdzielczych, gdzie
mimo oddawanych corocznie do użytku jakichś tam betonowych klatek moje
na niej miejsce stawało się co roku coraz dalsze- a wskakiwali prze de
mnie jacyś zastępcy sekretarzykow peope,  członkowie z ramienia
zetemes i odznaczeni brązową odznaka ormo.
Jak czytam o "równych szansach" za komuny to mam ochotę wziąć mój
najcięższy kij golfowy, pojechać do Świdnicy i dać mu takie same równe
szanse jakie komuszeria dawała mi przez lat trzydzieści.
J-23

Data: 2011-03-12 10:58:02
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 10:16, Hans Kloss pisze:
[...]

Zależy jakie mialeś pochodzenie. Jeśli żydowskie to zaliczałbyś się do
nomenklatury.

Data: 2011-03-12 04:32:48
Autor: Hans Kloss
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 12 Mar, 10:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Zale y jakie miale pochodzenie. Je li ydowskie to zalicza by si do
nomenklatury.

Guzik prawda. Nie wierzę żeby te wszystkie szydlaki gorywody kłonice i
gumułki były żydami bom w życiu kilku pomniejszych partyjnych kacyków
zdążył poznać. To były najczęściej boukuny, durnie i chamy oderwane
granatem od pługa i postawione nad innymi  tylko dlatego że gorliwiej
od innych lizały zad sowietom i całowały śmierdzące gacie po leninie.
Żydostwo czasem było drobnym bonusem czasem przeszkadzało- w sumie nie
miało większego znaczenia.
J-23

Data: 2011-03-12 13:34:33
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 13:32, Hans Kloss pisze:
Guzik prawda. Nie wierzę żeby te wszystkie szydlaki gorywody kłonice i
gumułki były żydami

Tow. Wiesław miał żonkę Żydówkę tak jak teraz Bronek gafa. W dodatku
obie panie mają związek z MBP.

Data: 2011-03-12 13:38:50
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6e1da0e6-5b1a-4a7d-9d49-25938c8c11cck38g2000vbn.googlegroups.com...
On 12 Mar, 08:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -
Moja matka z ojcem bydlaku dostała mieszkanie w pierwszym bloku na Zabobrzu w Jeleniej Górze przyznane im z prezydium w 1965 roku, miałem wówczas 4 latka. Mieszka w nim do dziś, z tym, że chamy z dzisiajszego systemu ograbili ją, bo została zmuszona do wukupienia jego po horendalnej cenie, zamiast mieszkać dalej jako najemca i płacić tani czynsz jak wcześniej. A w domku woda, światło i gaz... Potem PRL rozbudował tę dzielnicę do 35 tysięcy mieszkańców, a przecież przyrostu naturalnego nie było...

boukun

Data: 2011-03-12 04:43:20
Autor: Hans Kloss
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 12 Mar, 13:38, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Moja matka z ojcem
Tak wiem, esbeckim kapusiom zwłaszcza pochodzenia żydowskiego
mieszkania przydzielano poza kolejnością.
J-23

Data: 2011-03-12 13:51:39
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:58aea32f-55ef-4953-a569-b45647726145y3g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

35 tysiącom w Jeleniej Górze na Zabobrzu skurwysynu...

Skończyło się niestety od 1989 roku dobre zycie...dla Polaków, dla chłopo-robotników szcególnie...

boukun

Data: 2011-03-12 13:55:57
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 13:51, boukun pisze:
dla chłopo-robotników szcególnie

A co to za nowotwór językowy ? :)

Data: 2011-03-12 13:58:15
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7b6d5d$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-12 13:51, boukun pisze:
dla chłopo-robotników szcególnie

A co to za nowotwór językowy ? :)

Ano taki, że moja siostra za taki twór dostała dodatkowe punkty i dostała się bez egzaminów na studia do poltechniki w Szczecinie, a potem miała stypendium z tego powodu i bezpłatny akademik...

boukun

Data: 2011-03-12 13:59:55
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 13:58, boukun pisze:
[...]

To twoja siora była chłoporobotnikiem ? :)

Data: 2011-03-12 14:01:23
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7b6e4a$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-12 13:58, boukun pisze:
dla chłopo-robotników szczególnie

[...]

Mamy pochodzenie robotniczo-chłopskie...

boukun

Data: 2011-03-12 14:05:02
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 14:01, boukun pisze:
To twoja siora była chłoporobotnikiem ? :)

Mamy pochodzenie robotniczo-chłopskie...

Ale wyjaśnij mi co to za nowotwór "chłoporobotnik", zaiwania na roli i w
fabryce ? :)

Data: 2011-03-12 14:09:08
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7b6f7d$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
[...]

U mnie w rzeźni takich była większość. Przyjeżdżali z Kaczorowa, Mysłowa, Starej Kamienicy, Jeżowa, Janowic Wielkich, nawe z Miedzianki do potężnej rzeźni w Jeleniej Górze. Oczywiscie złodzieje systemu po 1989 roku zakład zaorali i ci wszyscy biedni ludzie pewno przedwcześnie poumierali nie mając pracy ani perspektyw na godne życie na starość...

boukun

Data: 2011-03-12 14:11:31
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 14:09, boukun pisze:
[...]

U mnie też robi kilku, którzy dorabiają na roli. Ale to normalka. Każdy
dorabia na boku.

Data: 2011-03-12 14:12:13
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7b7102$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zbierają puszki aluminiowe po śmietnikach...

boukun

Data: 2011-03-12 14:13:07
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ilfru4$k9n$1mx1.internetia.pl...

[...]

tak, to dzisiaj normalka tak "dorabiać"...

boukun

Data: 2011-03-12 14:38:27
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 14:13, boukun pisze:
U mnie też robi kilku, którzy dorabiają na roli. Ale to normalka. Każdy
dorabia na boku.

Zbierają puszki aluminiowe po śmietnikach...

tak, to dzisiaj normalka tak "dorabiać".

To jest praca w t.zw. POM-ie, czyli w powolnym obchodzie miasta.

Data: 2011-03-12 05:50:06
Autor: Hans Kloss
On 12 Mar, 14:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

To jest praca w t.zw. POM-ie, czyli w powolnym obchodzie miasta.

LOL. W latach 90tych prawie wszyscy byliśmy takimi nędzarzami.
Pamiętam te "firmy" zakładane masowo przez Plaków w celu zbierania
różnych odpadów na NIEMIECKICH śmietnikach. Przywozili do Polski całe
tony popsutego sprzętu RTV i AGD, dziesiątki ton wyrzuconych przez
szwaba ubrań bo niemodne albo za  ciasne...potem się to naprawiało i
sprzedawało, nawet za granice- był zysk!  Mój kuzyn dorobił sie swojej
firmy z której żyje do dziś, zaczynajac od takiego własnie zwożenia
popsutych telewizorów i komputerów. Teraz polskie śmietniki
przypominają te niemieckie z początku lat 90tych więc taki POM-owiec z
głodu zdechąć nie ma szans. Raczej na śmierć się zapije, bo na 1/2l
chleba nazbiera w ciągu kilku godzin śmietnikowej krzątaniny bez
problemu.
J-23

Data: 2011-03-12 14:54:02
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:93afe852-51b9-490b-abab-7352244e26b0fu19g2000vbb.googlegroups.com...
On 12 Mar, 14:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Wyjdź na miasto, zobacz te dziury w ulicach, obdrapane budynki, rzygać się chce, miasta się rozsypują zaniedbywane od czasów głębokiego PRL... a na peryferiach tylko, blaszane łagry pracy typu TESCO i motłoch ściskający się za cukrem...

Ktoś, kto by sie obudził z komy po 30 latch, pomyślałby, że mieszka nadal w PRLu... Tfu, zaorali nasz kraj i zrujnowali doszczętnie twoi złodzieje systemu...

boukun

Data: 2011-03-12 06:06:55
Autor: Hans Kloss
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 12 Mar, 14:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Wyjd na miasto, zobacz te dziury w ulicach, obdrapane budynki, rzyga si chce,
 Ciebie już całkiem popierdoliło.
Porównaj sobie idioto choćby jak wyglądał wrocławski rynek za ,komuny
a jak wygląda teraz. Właśnie bęcwale za komuny był brudny, odrapany,
śmierdzący i zaboukuniony- teraz niczym się nie różni od zadbanych
rynków  w  bogatych niemieckich miastach.
A że w Schweidnitz jest syf i ruina w to chętnie wierze- tak jest
wszędzie gdzie masowo osiedla się żydowska hołota i boukuństwo. .
J-23

Data: 2011-03-12 14:13:01
Autor: obserwator
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): A że w Schweidnitz jest syf i ruina w to chętnie wierze- tak jest
wszędzie gdzie masowo osiedla się żydowska hołota i boukuństwo. .

tam rowniez stacjonowaly wojska sowieckie. Niektorzy pozostali. Świdnica

    * Dowództwo i Sztab PGW w l.1984-1990,
    * 1052 pułk artylerii samobieżnej (później Świętoszów),
    * batalion łączności,
    * 91 samodzielny batalion zabezpieczenia,
    * 57 samodzielny batalion samochodowy,
    * samodzielny batalion budowlany,
    * 276 samodzielna kompania lotniskowo-techniczna,
    * Tyłowy Ośrodek Szkoleniowy,
    * szpital,

http://pl.wikipedia.org/wiki/Garnizony_Armii_Radzieckiej_na_terytorium_Polski

Data: 2011-03-12 06:28:30
Autor: Hans Kloss
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 12 Mar, 15:13, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

tam rowniez stacjonowaly wojska sowieckie. Niektorzy pozostali.

Swidnica

    * Dow dztwo i Sztab PGW w l.1984-1990,
    * 1052 pu k artylerii samobie nej (p niej wi tosz w),
    * batalion czno ci,
    * 91 samodzielny batalion zabezpieczenia,
    * 57 samodzielny batalion samochodowy,
    * samodzielny batalion budowlany,
    * 276 samodzielna kompania lotniskowo-techniczna,
    * Ty owy O rodek Szkoleniowy,
    * szpital,

LOL. Wszystkie okoliczne miasta niedaleko Wrocławia czyste, porządne,
i zadbane: Oława, Środa Śląska, Trzebnica, Oleśnica...tylko jedna
Świdnica to syf z malarią. No ale skoro zaludniają ją posowieckie
bękarty to nic w tym dziwnego ;). Zabawne ale to samo dotyczy
rodzinnego miasta krętacza olusia- Białogardu. Też tam był sowiecki
garnizon i dzis taki sam syf bieda i bezhołowie  tam panują jak w
Świdnicy.
J-23

Data: 2011-03-12 19:24:32
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1a88bb3a-cf84-4ec5-9a0a-d70ee921f111c9g2000vby.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
He, he, he, he, he, 30 lat komuny bis i kosztem całego miasta zrobili rynekk..
Idź ty w pizdu i siedź tylko na tym rynku...
A propo, ja jak jeździłem do szkoły do Wrocławia, w latach 1978-1981, to rynek był o wiele piękniejszy i kolorowszy, były piekne kawiarenki, kameralna piwnica i najwspanialsze lody i desery, że nie mogłem sie wówczas najeść tych smakołyków.... Możemy tylko o tym powspominać i pomarzyć dzisiaj... świdnicka.

boukun

Data: 2011-03-12 11:20:02
Autor: Hans Kloss
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 12 Mar, 19:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A propo, ja jak je dzi em do szko y do Wroc awia, w latach 1978-1981, to rynek
by o wiele pi kniejszy i kolorowszy,

Co ty pieprzysz człowieku? Dokładnie na początku lat 80tych syf na
ulicach  odrapane elewacje, brudne ściany nawet te frontowe, teraz
wszystko odpicnięte jak do zdjęcia, zamiast ulic porządny deptak...
czy ty w ogóle byłeś kiedykolwiek we Wrocławiu?
J-23

Data: 2011-03-12 20:54:59
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:150e8977-bdac-4550-b1bc-fe2978c9a828c9g2000vby.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Idź ty spierdlalaj ty ciemniaku, komu ty chcesz kit wciskać, macie tam taki sam syf jak w całej Polsce, tylko trochę świdnickiej wybrukowaliście w 30 lat!

boukun

Data: 2011-03-12 13:34:57
Autor: Hans Kloss
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 12 Mar, 20:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Id ty spierdlalaj ty ciemniaku,
Czy mam przez to rozumieć ze zamawiasz sobie wizytę ekipy  technicznej
z Wrocławia?
Ostrzegam cię, mordoplastyka to zabieg nietani i nie refundowany przez
NFZ,  więc w razie czego pokrywasz 100% kosztów +20% marża firmy +23%
VAT....
J-23

Data: 2011-03-13 02:42:50
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d236bebc-dae4-4136-8c57-49fc62a3d3bfe9g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

Ty przygłupie, do niczego się nie nadajesz, tylko pyszczyć zza węgła. Tfu!

boukun

Data: 2011-03-12 18:03:50
Autor: Hans Kloss
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 13 Mar, 03:42, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ty
Toś się śmieciu doigrał....
J-23

Data: 2011-03-13 15:00:02
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4634d8fb-bad3-48fa-b807-ed62e29d74c0y14g2000vbb.googlegroups.com...
On 13 Mar, 03:42, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ty
Toś się śmieciu doigrał....
J-23

Pokaż twarz chuju...

boukun

Data: 2011-03-12 19:59:24
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 19:24, boukun pisze:
[...]

Wrocław pamiętam z PRL-u w 3 RP byłem tam tylko przejazdem i to co
zapamiętałem z 3 RP to niesamowite problemy komunikacyjne.

A Wrocław w PRL to wspomnienie beztroskich czasów :) W porównaniu z
Dreznem nawet nieźle wyglądał :)

Data: 2011-03-12 20:53:03
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7bc28c$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
[...]

The, he, to trzeba było teraz pojechać, na wczasy do Łeby jechałem przez Wrocław 2 godziny... A Dworzec Główny remontują dopiero po tym, jak rok wcześniej pisałem że cały śmierdzi szczochami... i jest tylko poczekalnią dla penerów i narkomanów... Zamist PRLowskiego baru mlecznego i pięknej kawiarni dworcowej z drugiej strony, gdzie jadałem przesmacznego schabowego z kostką, tylko mc syf i kebaby..

Teraz jak ich obsmarowałem w necie i skarżyłem się na samym dworcu, gdzie pokazywali w końcu jakieś projekty odnowy, poszli po najmniejszej linii oporu i obmalują tylko dworzec, żeby choć trochę przypominał ten poniemiecki...

boukun

Data: 2011-03-12 20:58:25
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 20:53, boukun pisze:
[...]

Co do stacji kolejowych to nawet w NRD-owskim Dreźnie dworzec był o nie
bo lepszy od tego w PRL-owskim Wrocku. A w Lipsku to byl dopiero czadowy
dworzec. Nawet komuna nie mogła go zniszczyć :)

Co do współczesnych polskich dworców to jest grzech zaniechania
modernizacji od 30 lat. Od kiedy Jeruzel dorwal się o władzy ze swoją
SB-ecką agenturą.

Data: 2011-03-12 21:02:53
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7bd061$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co znaczy o niebo lepszy? Gdyby Wrocław był od wojny Braslau, dzisiaj byłby całkiem inny i cały Wrocław jak i Dolny Śląsk byłyby pięknymi, kwitnącymi miastami. Ale Polacy się sami nie rządzą, nigdy się sami nie rządzili... Hitler przed wojną Niemcy zmodernizował, stworzył ogromną cywilizację i infrastrukturę, sieć autostrad i w każdym większym mieście metro. Gdyby Wrocław był niemiecki, też byłoby już dawno metro i pętle autostrad...

boukun

Data: 2011-03-12 22:29:35
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 21:02, boukun pisze:
itler przed wojną Niemcy zmodernizował, stworzył ogromną cywilizację i
infrastrukturę, sieć autostrad

Bzdura, dworca w Lipsku nie wybudował.

Data: 2011-03-12 15:03:28
Autor: boukun

On 12 Mar, 14:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

....tylko po jakimś katakliźmie, wszystko zrujnowane, zaorane, obdrapane, powybijane szyby w pozostałościach bez stropów iścian jakiś zakładów pracy gdzie on pracował zanim zapadł w śpiączkę, obsypujące sią tynki ze ścian i ulice pełne dziur, z popękanymi krawążnikami. Taki Polak budzący się z 30-letniej komy pomyślałby dzisiaj, że w międzyczasie była w Polsce wojna...

boukun

Data: 2011-03-12 13:34:28
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7b243a$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I tu trafiłeś w sedno, ci co dzisiaj rządzą, Belki, Balcerowicze, (Geremki), kaczory itp. byli przygotowywani przez diasporę do przejęcia systemu na własność i przeszkoleni i szkoleni przez CIA, światowi syjoniści ich finansowali... i ich rewolucję, którą tak broni teraz wulgarnie Żyd z Lukas banku, Hans...

boukun

Data: 2011-03-12 13:37:04
Autor: u2
W dniu 2011-03-12 13:34, boukun pisze:
[...]

Nie CIA, przez piątą kolumnę Mossadu w PRL-u :)

Data: 2011-03-12 10:34:53
Autor: cytryna
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 10 Mar, 20:51, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> Nikt nie by uprzywilejowany...
Tak jest, w komitecie wojewódzkim nie było sklepu "za zółtymi firankami"
ani na komendzie milicji sklepu "nur fuer emo" z takim jedzonkiem
którego w normalnych sklepach dostać było nie sposób. . Byle hebany
[...]
passert.

[...]
Komu ty chcesz głupi gno..u wciskać swoje brednie?
J-23

-- -- -- -- --

Pan Boukun nawet modły wznosił:
Panie Boże daj mi tą szansę
Ulecz mi syfa i inne france.
I tak mu zostało do dziś, widać leczenie nie było skuteczne.

Data: 2011-03-12 13:29:34
Autor: boukun
[...]

Miałeś chamie równe szanse zostać sekretarzem lokalnym czy centralnym, równe szanse zostać dyrektorem w swoim zakładzie pracy, wystarczyło się zapisać do jednej spokojnej partii PZPR i piąć się w górę, robić technikum i studia zaooczne, a nawet jak w przypadku Albina Siwaka, popodstawówce być... Chamie, a dzisiaj partie tworzą tylko ludzie dobrani, i do swoich tajemnic tępego polactwa nie dopuszcząo o lukratywnej posadzie można zapomnieć, dzisiaj Polak jest niewolnikiem we własnym kraju... i popychadłem... dla różnej maści kaczorów, ustawionych przez Kiszczaka i jego aparat...

boukun

Data: 2011-03-12 05:20:16
Autor: Hans Kloss
W PRLu każdy Polak miał równe szanse
On 12 Mar, 13:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 r wne szanse zosta sekretarzem lokalnym czy centralnym, r wne
szanse zosta dyrektorem w swoim zak adzie pracy, wystarczy o si zapisa do
jednej spokojnej partii PZPR
Ty idioto, pomijając już fakt że uczciwi Polacy rzygali na samą myśl o
zapisaniu się  do sowieckiej bandy rujnującej jego kraj to jeszcze
samo zapisanie się do pezetpeerii nic nie dawało. Dopiero
współuczestnictwo w ich złodziejskich przewałach i podkładanie świń
stojącym od ciebie wyżej  dawały jakieś szanse na awans w tej
przestępczej hierarchii.. no i umiejętne składanie hołdów obesranym
gaciom po leninie, odmienianie przez wszystkie przypadki tow
edziogierka i tow brezniewa itd.idp. objawy całkowitego skurwienia
umysłowego, zbydlęcenia i odmóżdzenia.
, dzisiaj Polak jest niewolnikiem we w asnym kraju... i popychad em...
A co ty o tym wiedzieć możesz żydzie?. Bydłem i niewolnikami jest taka
hołota jak ty- żydowski plebs nie mający o niczym pojęcia, nic nie
umiejący i w dodatku leniwy jak błoto. Jeżeli ktoś umie i chce
pracować to może  w dzisiejszych czasach zajść dowolnie wysoko i to
bez lizania zadu jakimś śmieciom i bez modlitw do jakiegoś
zmumifikowanego syfilityka.
J-23

Data: 2011-03-12 14:26:22
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a561c885-ffec-4d52-928f-e42769deaa90u14g2000vbg.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Ty skurwielu, ci sami ludzie popierają dzisiej tę samą bandę ulokowaną w kilku odłamach PZPRu, w PO, PiS i SLD, tyle tylko, że już nie mają na nic wpływu i nie są w stanie zdecydować, kto będzie ich "reprezentował" i nimi pomiatał... Wszystko jest ustalane odgórnie, najczęściej w Davos, Tel Awiwie i Nowym Jorku...

Dla szarego Polaka nie ma juz miejsca w kierownictwie jakiejkolwiek partii i żadnej szansy na godne stanowisko w blaszanych łagrach pracy...

boukun

Data: 2011-03-12 21:09:55
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-12 14:20, Hans Kloss pisze:
Ty idioto, pomijając już fakt że uczciwi Polacy rzygali na samą myśl o
zapisaniu się  do sowieckiej bandy rujnującej jego kraj to jeszcze

Jasinski wiec, musial sie chlopina poswiecac, zarzygal sie po pachy odbierajac czerwony dokument

--
the_foe

Data: 2011-03-12 21:06:26
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-12 13:29, boukun pisze:
się zapisać do jednej spokojnej partii PZPR i piąć się w górę
nie kazdego zapraszali, na przyklad podanie takiego JK odrzucili mimo ze przyznal sie do bledow i wypaczen, przeprosil i podpisal lojalke... ;)

--
the_foe

Data: 2011-03-12 21:13:54
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ilgjnu$isb$2news.dialog.net.pl...
[...]

Jedno było wcześniej, a to było później, za to się zemścił i poszedł do Kiszczaka, ten skierował go na front w 1984 roku, razem z bratem...

boukun

Data: 2011-03-12 21:03:28
Autor: the_foe
W PRLu każdy Polak miał równe szanse

kazdy mial rowne szanse ale niektorzy rowniejsze ;)

--
the_foe

Data: 2011-03-12 21:16:14
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ilgjic$isb$1news.dialog.net.pl...

kazdy mial rowne szanse ale niektorzy rowniejsze ;)
the_foe

Nie da się ukryć, że jak ktoś chciał coś osiągnąć, musiał być w partii. Ale teraz we frakcyjnych ugrupowaniach tej samej żydokomuny Polacy robią tylko za klakierów...

boukun

W PRLu każdy Polak miał równe szanse