W PRLu ludzie byli szczesliwi

Data: 2011-05-01 16:28:56
Autor: Marek Czaplicki
W PRLu ludzie byli szczesliwi
Fidler pisze w wiadomości 4dbd6710$0$2490$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 01 maj 2011 15:58:

A teraz juz nie ma ludzi tylko wilki.

miałeś pisać za kasę. stwierdzam, że słabo chyba chcesz zarabiać. Twoich postów jest mało, ale jak przypuszczam przed wyborami zalejesz grupę ctrl+c i ctrl+v .? :-D

Data: 2011-05-01 16:31:39
Autor: Fidler

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipjqp2$9c1$2inews.gazeta.pl...
[...]

O mnie sie nie martw :)
Martw sie o siebie , wilku.

Data: 2011-05-01 16:38:07
Autor: Marek Czaplicki
W PRLu ludzie byli szczesliwi
Fidler pisze w wiadomości 4dbd6ece$0$2443$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 01 maj 2011 16:31:

[...]

przypomniałeś mi piosenkę Wysockiego "Obława" w wykonaniu Kaczmarskiego. to miłe więc, że nazywasz mnie - wilkiem. :-)

Data: 2011-05-02 04:39:54
Autor: cirrus
Użytkownik "Fidler" <fidler@castro.cuba> napisał w wiadomości news:4dbd6ece$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja tam się boję tylko wilków w owczej skórze, vide Kaczyński z kampanii prezydenckiej.

--
stevep

W PRLu ludzie byli szczesliwi