W PRLu uczono mnie

Data: 2009-09-01 21:04:58
Autor: boukun
W PRLu uczono mnie
że w II Wojnie Światowej zginęło ponad 6 milionów Polaków i to był patriotyzm, zakładając nawet, że zawyżano celowo liczbę polskich ofiar. Dzisiaj niejaki Lech Kaczyński prawi publicznie jako "głowa" polskiego państwa, że w II WŚ zginęło od 5,5 do 5,8 mln obywateli polskich, pół na pół Żydów i Polaków, do tego 6 mln w holokauście Żydów... Coś tu jest chyba nie tak z tym patriotyzmem? Znaczy ja i nat mówiłem, że Kaczyński jest patriotą żydowskim...

boukun

Data: 2009-09-01 17:39:43
Autor: Bruner
W PRLu uczono mnie
on juz sam nie wie co pierdoli przeprasza Czechow za Zaolzie a to przeciez Czesi nas pierwsi napadli w 1920, wykorzystali okazje wojny z bolszewikami.

potem cos mu sie pojebalo z Katyniem (nie dziasiaj obchody poleglych w Katyniu) i porownuje z holokaustem az wkurzyl zydow z Niemiec.

w sumie nic interesujacego nie udalo mu sie dzisiaj powiedziec ani dokonac

w sumie otrzymal dzisiaj tylko jedna i jedyna pochwale za wzorowa postawe od PIS'u

Data: 2009-09-01 21:59:15
Autor: awe
W PRLu uczono mnie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h7jrg5$j1c$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

boukun jak sam sie nie dowiesz to nie bedziesz wiedzial. sprawdz dokladnie co i jak i zrob tu nam wyliczenie. Na PRL nie licz, bo skonczysz jak PGROWCY z arizona w reku
awe

W PRLu uczono mnie