W Platformie brakuje my??lenia strategicznego

Data: 2011-02-19 10:24:26
Autor: u2
W Platformie brakuje my??lenia strategicznego
... cały czas lecą na pijarze, ale ich pijarowiec szuka nowej pracy :

http://gf24.pl/index.php/wydarzenia/komentarze/4905-w-platformie-brakuje-mylenia-strategicznego.html

"Zajmuje siÄ™ Pan kampaniami wyborczymi, jest ekspertem w tej dziedzinie.
Kto ma w Polsce najlepszych specjalistów od kampanii?

To jest też ciekawe, bo wskazuje się Igora Ostachowicza jako dobrego
specjalistę, ale mówi się też o tym, że szuka miejsca pracy... Ja się
nie dziwię, bo tak naprawdę rożne wpadki Platformy miały charakter w
dużej mierze PR-owski. Jeżeli na przykład chodzi o samo OFE, to sposób
wprowadzenia tego problemu do debaty publicznej był strzałem w stopę.

Był zbójecki?

Był zbójecki! Był jakąś bajką, która się przewróciła, bo zaatakowali ją
chociażby profesorowie Balcerowicz i Rybiński. Zatem ludzie poczuli się
oszukani. Kolejną wpadką było PKP. Tak naprawdę problemy kolei są
długoletnie i PO miała pecha, bo sama sprawa układania rozkładów jazdy
to była kwestia rywalizacji pomiędzy PKP Intercity a Przewozami
Regionalnymi i odbywała się na poziomie, na który Cezary Grabarczyk nie
miał wpływu. Ale nie potrafiono opowiedzieć społeczeństwu, jaki to był
faktycznie problem. Raportu MAK już chyba nie ma co tłumaczyć. To była
generalnie wpadka PR-owska. Dalej mówi się, że konflikt pomiędzy
Donaldem Tuskiem a Grzegorzem SchetynÄ… jest socjotechnicznie
reżyserowany – jeżeli to prawda, to jest tylko pogłębienie poczucia
kryzysu. A zatem Igor Ostachowicz…

Stał się problemem?

Jeżeli on był autorem podziału na Polskę pragmatyczną i apokaliptyczną,
to była to koncepcja skuteczna, dobrze też rozgrywał PiS, natomiast w
sytuacji, w której trzeba komunikować się z wyborcami, w której
marketingowo trzeba sprzedać jakiś produkt polityczny, Platforma tego
nie potrafi robić. Jeżeli więc to on jest za to odpowiedzialny, to nie
jest dobry.

Nie sprawdził się w marketingowej działalności?

Igor Ostachowicz sprawdza siÄ™ w rozgrywaniu opozycji, nie sprawdza siÄ™ w
sprzedawaniu produktów politycznych."

Data: 2011-02-19 11:26:15
Autor: Marek Czaplicki
W Platformie brakuje my?lenia strategicznego
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 19 luty 2011 10:24 :

.. ca³y czas lec± na pijarze, ale ich pijarowiec szuka nowej pracy :

http://gf24.pl/index.php/wydarzenia/komentarze/4905-w-platformie-brakuje-
mylenia-strategicznego.html
Rz±dzenie zawsze ma charakter wizerunkowy. Nawet jak we¼miemy pod uwagê wielkich przywódców: Juliusza Cezara, Aleksandra Wielkiego, Napoleona Bonaparte, Roosevelta ? wszyscy byli mistrzami marketingu politycznego. Teatr jest rzecz± ¶ci¶le zwi±zan± z polityk±, ale zasadnicze pytanie sprowadza siê do kwestii, czy poza tym teatrem politycy co¶ jeszcze zrobili, pozostawili po sobie.
jest takie powiedzenie: mo¿na oszukiwaæ niektórych przez ca³y czas, albo wszystkich przez jaki¶ czas, ale nigdy wszystkich przez ca³y czas.
rz±dzenie wiêc ma charakter wizerunkowy, ale wygrywanie wyborów jest w demokracji prawdziw± sztuk± i wg mnie nie ma jakiego¶ specjalisty i metod aby to osi±gn±æ. nie tak dawno temu p. Palikot zaprezentowa³ swojego nowego cz³onka Ruchu Poparcia Palikota. specjalista ów, marketingu politycznego a jak¿e, mia³ maluczkim t³umaczyæ na bie¿±co, jakie to narzêdzia i metody s± stosowane przez ró¿nych uczestników ¿ycia politycznego. jak dot±d cisza. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-19 12:36:30
Autor: u2
W Platformie brakuje my?lenia strategicznego
jest takie powiedzenie: mo¿na oszukiwaæ niektórych przez ca³y czas, albo wszystkich przez jaki¶ czas, ale nigdy wszystkich przez ca³y czas.

Dla wiêkszo¶ci Polaków najwa¿niejsza jest polityka, czyli gospodarka.
Ale dla lodziarni z PO-PSL najwa¿niejszy jest pijar.

Data: 2011-02-19 18:49:40
Autor: pluton
W Platformie brakuje my?lenia strategicznego
Dla wiêkszo¶ci Polaków najwa¿niejsza jest polityka, czyli gospodarka.
Ale dla lodziarni z PO-PSL najwa¿niejszy jest pijar.

A dla pisu - trupek.

Nullification

Data: 2011-02-19 23:24:42
Autor: u2
W dniu 2011-02-19 18:49, pluton pisze:
Dla wiêkszo¶ci Polaków najwa¿niejsza jest polityka, czyli gospodarka.
> Ale dla lodziarni z PO-PSL najwa¿niejszy jest pijar.

A dla pisu - trupek.

-- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting
and Online Nullification

Data: 2011-02-19 16:18:07
Autor: cytryna
> [...]

-- 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

***************************

Na mie¶cie powiadaj±, ¿e p.Tymochowicz spec od pijaru dla wie¶niaków jest bardzo zajêty szukaniem kasy na alimenty i nie ma czasu dla bankruta, tego
Spalonegokota. Proza ¿ycia szanowny panie.

Data: 2011-02-19 17:53:03
Autor: Marek Czaplicki
cytryna pisze na pl.soc.polityka, w sobota 19 luty 2011 16:18 :
Na mie¶cie powiadaj±, ¿e p.Tymochowicz spec od pijaru dla wie¶niaków jest
bardzo zajêty szukaniem kasy na alimenty i nie ma czasu dla bankruta, tego
Spalonegokota. Proza ¿ycia szanowny panie.
wiêc przysz³a pora aby wykreowa³, nastêpn± dojn± krowê polityczn±, pasion± diet± poselsk±? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-19 12:28:40
Autor: Rudy 102

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d5f8c4b$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
.. cały czas lecą na pijarze, ale ich pijarowiec szuka nowej pracy :

Powiedz co porabia twój wyciszony prezes, jakieś nowe orędzie do przyjaciół na blogu pisze?

JanKos

W Platformie brakuje my??lenia strategicznego