W Platformie brakuje my?lenia strategicznego

Data: 2011-02-19 11:26:15
Autor: Marek Czaplicki
W Platformie brakuje my?lenia strategicznego
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 19 luty 2011 10:24 :

.. cały czas lecą na pijarze, ale ich pijarowiec szuka nowej pracy :

http://gf24.pl/index.php/wydarzenia/komentarze/4905-w-platformie-brakuje-
mylenia-strategicznego.html
Rządzenie zawsze ma charakter wizerunkowy. Nawet jak weźmiemy pod uwagę wielkich przywódców: Juliusza Cezara, Aleksandra Wielkiego, Napoleona Bonaparte, Roosevelta ? wszyscy byli mistrzami marketingu politycznego. Teatr jest rzeczą ściśle związaną z polityką, ale zasadnicze pytanie sprowadza się do kwestii, czy poza tym teatrem politycy coś jeszcze zrobili, pozostawili po sobie.
jest takie powiedzenie: można oszukiwać niektórych przez cały czas, albo wszystkich przez jakiś czas, ale nigdy wszystkich przez cały czas.
rządzenie więc ma charakter wizerunkowy, ale wygrywanie wyborów jest w demokracji prawdziwą sztuką i wg mnie nie ma jakiegoś specjalisty i metod aby to osiągnąć. nie tak dawno temu p. Palikot zaprezentował swojego nowego członka Ruchu Poparcia Palikota. specjalista ów, marketingu politycznego a jakże, miał maluczkim tłumaczyć na bieżąco, jakie to narzędzia i metody są stosowane przez różnych uczestników życia politycznego. jak dotąd cisza. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-19 12:36:30
Autor: u2
W Platformie brakuje my?lenia strategicznego
jest takie powiedzenie: można oszukiwać niektórych przez cały czas, albo wszystkich przez jakiś czas, ale nigdy wszystkich przez cały czas.

Dla większości Polaków najważniejsza jest polityka, czyli gospodarka.
Ale dla lodziarni z PO-PSL najważniejszy jest pijar.

Data: 2011-02-19 18:49:40
Autor: pluton
W Platformie brakuje my?lenia strategicznego
Dla większości Polaków najważniejsza jest polityka, czyli gospodarka.
Ale dla lodziarni z PO-PSL najważniejszy jest pijar.

A dla pisu - trupek.

Nullification

Data: 2011-02-19 23:24:42
Autor: u2
W Platformie brakuje my??lenia strategiczne go
W dniu 2011-02-19 18:49, pluton pisze:
Dla wiĂŞkszoÂści PolakĂłw najwaÂżniejsza jest polityka, czyli gospodarka.
> Ale dla lodziarni z PO-PSL najwaÂżniejszy jest pijar.

A dla pisu - trupek.

-- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting
and Online Nullification

Data: 2011-02-19 16:18:07
Autor: cytryna
> [...]

-- 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Na mieście powiadają, że p.Tymochowicz spec od pijaru dla wieśniaków jest bardzo zajęty szukaniem kasy na alimenty i nie ma czasu dla bankruta, tego
Spalonegokota. Proza życia szanowny panie.

Data: 2011-02-19 17:53:03
Autor: Marek Czaplicki
cytryna pisze na pl.soc.polityka, w sobota 19 luty 2011 16:18 :
Na mieście powiadają, że p.Tymochowicz spec od pijaru dla wieśniaków jest
bardzo zajęty szukaniem kasy na alimenty i nie ma czasu dla bankruta, tego
Spalonegokota. Proza życia szanowny panie.
więc przyszła pora aby wykreował, następną dojną krowę polityczną, pasioną dietą poselską? :-)