W Play nowe pakiety internetowe w roamingu

Data: 2010-06-17 16:48:08
Autor: Piotr M
W Play nowe pakiety internetowe w roamingu
Wiecie że od 18 czerwca Play wprowadza nowe pakiety internetowe działające w roamingu? :)
Do Fresha i abonamentów.

25MB - 5zł
100MB - 10zł
250MB - 20zł
500MB - 35zł

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-06-17 17:03:03
Autor: J.F.
W Play nowe pakiety internetowe w roamingu
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w
Wiecie że od 18 czerwca Play wprowadza nowe pakiety internetowe działające w roamingu? :)

No to poraz kolejny P4 zrobila cos dobrego .. dla wszystkich Europejczykow ? :-)

J.

Data: 2010-06-17 17:08:01
Autor: Liwiusz
J.F. pisze:
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w
Wiecie że od 18 czerwca Play wprowadza nowe pakiety internetowe działające w roamingu? :)

No to poraz kolejny P4 zrobila cos dobrego .. dla wszystkich Europejczykow ? :-)

   I jeszcze stan darmowy we freshu nie tylko po 30zł doładowania, ale też - alternatywnie - za 10złotową opłatą.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-18 10:38:23
Autor: Liwiusz
Marx pisze:

I jeszcze stan darmowy we freshu nie tylko po 30zł doładowania, ale też
- alternatywnie - za 10złotową opłatą.

na jak dlugo?

   Na miesiąc.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-18 12:40:51
Autor: tl

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvfba2$8ps$1news.onet.pl...
Marx pisze:

I jeszcze stan darmowy we freshu nie tylko po 30zł doładowania, ale też
- alternatywnie - za 10złotową opłatą.

na jak dlugo?

  Na miesiąc.

30 dni od daty uruchomienia.

Data: 2010-06-17 17:21:40
Autor: Piotr M
[...]

W roamingu krajowym :) (z Plusem) w sensie że pakiety działają w całej Polsce.

Data: 2010-06-18 08:45:12
Autor: J.F.
On Thu, 17 Jun 2010 17:21:40 +0200,  Piotr M wrote:
[...]

Buu, a juz mialem nadzieje na dzialania ogolnoeuropejskie.

Europoslowie sie odgrazali, ale ciekawe - zostali zlobowani ze nic z
tego nie wyszlo ? J.

Data: 2010-06-18 12:59:18
Autor: Technolog
Dnia Thu, 17 Jun 2010 16:48:08 +0200, Piotr M napisał(a):

[...]

A ja mam 20MB za 10zł. W Orange (POP). Bez roamingu, do wykorzystania w
Polsce.

Tak, wiem, mogę przejść do Play :)

Czara goryczy chyba się właśnie przelała.

Data: 2010-06-18 15:47:48
Autor: Piotr M
W dniu 18 czerwca 2010 12:59, Technolog pisze:
[...]

Dobrze nie pamiętam, ale takie 20MB to tak na styk, w przypadku tylko i wyłącznie automatycznego sprawdzania maili. Aby było całkowicie na luzie + AGPS + sporadyczne sprawdzenie czegoś na www, to te 100MB czyli 10zł na miesiąc musi być. Ale tam, co to jest, dwa piwka w barze mniej :) a pomyśleć że inni dziennie tyle wypalają :P

Data: 2010-06-26 02:48:17
Autor: Titus Atomicus
W Play nowe pakiety internetowe w roamingu
In article <1c28mcx6o5o4n.f2rk3uyp0glk$.dlg@40tude.net>,
 Technolog <technokraton@gmail.kropka.com> wrote:

> [...]

> 250MB - 20zł
> 500MB - 35zł

A ja mam 20MB za 10zł. W Orange (POP). Bez roamingu, do wykorzystania w

W Tak-Taku za 10zl 100MB plus wolny internet do konca miesiaca po wykorzystaniu tych 100MB.

TA

W Play nowe pakiety internetowe w roamingu