W Play przestały działać kody USSD

Data: 2015-01-22 23:22:45
Autor: Nika
W Play przestały działać kody USSD
Dzisiaj wieczorem chciałam sprawdzić stan konta i okazało się, że wszystkie kody USSD przestały działać. Wygląda to tak, że wybieram dowolny kod zakończony znakiem kratki (z zapisanych w kontaktach lub ręcznie, bez znaczenia), po czym telefon zachowuje się tak, jak gdybym kratki nie wybrała i wykonuje normalne połączenie głosowe. W przypadku Playa dowiaduję się wtedy, że "połączenie z wybranym numerem nie może być zrealizowane z tego telefonu", w przypadku mPaya łączę się z ich automatem do obsługi głosowej. Czy to wina operatora, czy telefonu? Mój telefon to Samsung Galaxy GT-i9070, system Android 4.1.2. Jeszcze parę godzin temu kupowałam przez kod USSD bilet MPK przez mPay i nie było żadnych problemów :-(

- -
Nika

-- -

Data: 2015-01-22 23:30:49
Autor: JoteR
"Nika" napisała:

Czy to wina operatora, czy telefonu?

Niby to drugie, bo u mnie działa (23:26). Ale mogła też to być jakaś chwilowa czkawka Play.

JoteR

Data: 2015-01-23 13:45:30
Autor: oon
W Play przestały działać kody USSD
Nie analizowałem tego dokładniej ale mam wrażenie, że u mnie nie działają jak telefon przełączy się do sieci innego operatora (roaming krajowy). Jak "wróci" znów wszystko działa prawidłowo.

Data: 2015-01-23 14:12:19
Autor: Nika
W Play przestały działać kody USSD
NIestety, to chyba coś z telefonem. Jak przełożę kartę SIM do innego telefonu, wszystko działa poprawnie.

- -
Nika

-- -

Data: 2015-01-23 15:57:39
Autor: J.F.
Użytkownik "Nika"  napisał w wiadomości
NIestety, to chyba coś z telefonem. Jak przełożę kartę SIM do innego telefonu, wszystko działa poprawnie.

A wrocilas do pierwszego ?
Byc moze wystarczylo wylaczyc i wlaczyc telefon.

Podpowiedz z roamingiem tez moze byc dobra - jesli kody nie dzialaja w roamingu jednego z partnerow, to wylaczenie i wlaczenie tez moze pomoc.

J.

Data: 2015-01-24 00:20:49
Autor: Nika
W dniu 2015-01-23 o 15:57, J.F. pisze:
[...]

Tak, przełożyłam kartę do poprzedniego, restartowałam też milion razy. Jutro jestem umówiona z fachowcami z Samsunga na diagnozę przez Smart Tutora, ale obawiam się, że skończy się na resecie.

- -
Nika

-- -

Data: 2015-01-24 14:51:42
Autor: stellar objects meteorites milky way
Nika wrote:
Tak, przełożyłam kartę do poprzedniego, restartowałam też milion razy.

hoho, milion razy... ile to czasu zajelo?

teraz na *serio*: ze swego i9070 zadzwon na nr.tel., ktory masz
pod reka (staly, mobilny), zestaw polaczenie (odbierz poprostu)
i sluchaj, na i9070 wytypuj (na klawiaturze) (wszystkie) znaki
liczby, te powinnas slyszec w sluchawce (glosniku) drugiego
telefonu. jesli tego  http://tinyurl.com/kl4dd2t nie slyszysz
to masz przestawione w i9070 'jezyk i wprowadzanie'. tu mozna
na wszelki wypadek tylko te *czesciowe* ustawienia doprowadzic
do stanu poczatkowego (w ramach 'jezyk i wprowadzanie' reset)

Kody USSD -- -- >> http://tinyurl.com/kha67xa
sygnal dtmf -- >> http://tinyurl.com/lee4458

--
http://tinyurl.com/mhlwx73 http://tinyurl.com/ozclutw
http://tinyurl.com/p746xq2 http://tinyurl.com/ofk4wsb

            http://tinyurl.com/oehks5q

Data: 2015-01-24 10:51:39
Autor: stellar objects meteorites milky way
W teleSRAy przestały działać kody
Nika wrote:
NIestety, to chyba coś z telefonem.

w dzisiejszych czasach telechlam kosztuje tylko minimalnie wiecej
od paczki tamponow,... wyrzucic "zalozyc" nowy (bedzie taniej)...

-- -
http://www.chvast.com

aby powyzsze top-srajne napisy sie nie pojawialy, uzywaj grubszej
podpaski (lepiej filtruje taki chlam http://tinyurl.com/mtjhxxf )

a jeszcze lepiej bedzie, jak uzyjesz  2 bardzo grubych podpasek i
miedzy nie w srodek ulokujesz telePASKUDZTWO!  takim rozwiazaniem
odfiltrujesz dostep dla  http://tinyurl.com/ogq93bd !

to drugie rozwiazanie; stosuje *ciota* ze SZCZYkago, ona uwaza ze
jej *obgryziony* *srakofon* jest bezpieczny (nie ma przeciekow) i
tutejszym teleNEPTYKom do upadlosci glosi (mormoni) ta eureke!
                                    http://tinyurl.com/nhkgruy

--
http://tinyurl.com/l2my66c  http://tinyurl.com/lnzcmas

W Play przestały działać kody USSD