W Play ta promocja na kumulacje zasileń działa czy nie

Data: 2009-09-21 08:41:05
Autor: Piotr M
W Play ta promocja na kumulacje zasileń działa czy nie
Witam.
Ta promocja, co w zależności od miesięcznego salda doładowań, otrzymywało
się bonus minutowy i/lub złotówkowy to jeszcze działa?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-09-21 01:08:00
Autor: BearBag
W Play ta promocja na kumulacje zasileń działa czy nie

Ta promocja, co w zależności od miesięcznego salda doładowań, otrzymywało
się bonus minutowy i/lub złotówkowy to jeszcze działa?

dziala, po zalogowaniu w panelu mozesz sobie sprawdzic za ile
doladowales w danym miesiacu i co ci przysluguje.

Data: 2009-09-21 11:12:48
Autor: Piotr M
W Play ta promocja na kumulacje zasileń działa czy nie
Pewnego razu BearBag tak oto obwieścił(a):

dziala, po zalogowaniu w panelu mozesz sobie sprawdzic za ile
doladowales w danym miesiacu i co ci przysluguje.

No właśnie nie mogę znaleźć :/
W "Play 24" w panelu "moje konto". Jest pozycja "Suma doładowań w tym
miesiącu" i jest 30zł. I istnienie tej pozycji oznacza że promocja jest
aktywna? Właściwie to nigdzie już nie mogę znaleźć o niej informacji, a
przecież by coś napisali.
Chociaż u nich to nic nie wiadomo, bo np to że mają bonus za przeniesienie
numeru to była cichosza. Oczywiście po czasie kiedy weszła ustawa o
bezpłatnym przenoszeniu.

Gdzie sprawdzić czy dali 30min do Play i na stacjonarne? Dołożyli do salda
pakietowego? Kwestia zaufania?

A jest jakieś info że do tej promocji można jeszcze przystąpić?

No, jak to wszystko będziesz wiedzieć, to będziesz bardziej kompetentny niż
playowska konsultantka :p

Data: 2009-09-21 13:05:15
Autor: SDD

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:16cia55xeleks.ytpg659izn1b.dlg40tude.net...

W "Play 24" w panelu "moje konto". Jest pozycja "Suma doładowań w tym
miesiącu" i jest 30zł. I istnienie tej pozycji oznacza że promocja jest
aktywna? Właściwie to nigdzie już nie mogę znaleźć o niej informacji, a

Wejdz w zakladke "uslugi" i zobacz, czy masz aktywna usluge "Program Doladowan".
Koszt 1 zll - usluga aktywna jest 3 meisiace.
Tylko przy aktywnej tej usludze bonusy sa naliczane.

Gdzie sprawdzić czy dali 30min do Play i na stacjonarne? Dołożyli do salda
pakietowego? Kwestia zaufania?

Tak - dokladaja do tego samego salda, gdzie mas zminuty z pakietu 100 min za 5 zl (*105#)

A jest jakieś info że do tej promocji można jeszcze przystąpić?

Nie ma. Trzeba wiedziec lub uzyc Googli.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-21 13:31:39
Autor: SDD
[...]

Po aktywacji programu najlepiej doladowac:
- za 30 zl, jesli zalezy nam na jednym bonusie : dostaniesz 30 minut do Play i na stacjonarne i 1000 SMSow na 30 dni, lub
- 10 zl a nastepnie 50 zl,jesli zalezy na dwoch bonusach - dostaniesz w sumie 30 minut do wszystkich, 30 minut do Play i na stacjonarne i 2250 SMSow na 50 dni
- 10 zl, 30 zl a nastepnei 50 zl, jesli zalezy Ci na trzech bonusach, dostaniesz 20 zl na polaczenia, SMSy i (chyba) MMSy krajowe, 30 minut do wszystkich, 30 minut do Play i na stacjonarne oraz 3250 SMSow na 50 dni :)

Pozdrawiam
SDD

W Play ta promocja na kumulacje zasileń działa czy nie