W "Podwójnym bliźniaku" jeden z bliźniaków jest bardziej destrukcyjny od drugiego

Data: 2017-08-25 13:15:11
Autor: boukun
W "Podwójnym bliźniaku" jeden z bliźniaków jest bardziej destrukcyjny od drugiego
https://film.wp.pl/na-co-isc-do-kina-podwojny-kochanek-barry-seal-krol-przemytu-synalek-6158966327252609a

Do kin wchodzą (od lewej): "Barry Seal: Król przemytu", "Synalek" i "Podwójny kochanek", (Materiały prasowe)
"Podwójny kochanek" reż. François Ozon

Ozon nakręcił najbardziej kampowy thriller o bliźniakach w historii kina, a na pewno najbardziej perwersyjny film, jaki zobaczycie w tym roku. W "Podwójnym bliźniaku" jeden z bliźniaków jest bardziej destrukcyjny od drugiego, lubuje się w psychologicznych gierkach i ma kota. We Francji to kino, u nas rzeczywistość.

Od kilku osób usłyszałem, że ten film to "zło", "najgorszy film francuski ever" i "popis złego smaku". A ja mówię: 3 x veto! "Podwójny kochanek" ma energię, jakiej dawno nie było w filmach Ozona - widzę w nim z jednej strony wielopoziomową parodię terapii psychoanalitycznej, z drugiej dreszczowiec o psychopatycznych bliźniakach. Wybitny mięsny jeż francuskiego kina. Śmiałem się na nim głośno i wiele razy.

W "Podwójnym bliźniaku" jeden z bliźniaków jest bardziej destrukcyjny od drugiego