W Polsce Ludowej rządzili prawdziwi Polacy

Data: 2011-03-06 11:19:37
Autor: u2
W Polsce Ludowej rządzili prawdziwi Polacy
W dniu 2011-03-06 10:34, boukun pisze:
Tylko spójrzcie na pochody majowe, na te piękne słowiańskie twarze na
trybunach.

Nie bujaj, towarzysz Wiesław to typowy parch :)

Data: 2011-03-06 10:15:12
Autor: Hans Kloss
On 6 Mar, 11:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-03-06 10:34, boukun pisze:

> Tylko sp jrzcie na pochody majowe, na te pi kne s owia skie twarze na
> trybunach.

Nie bujaj, towarzysz Wies aw to typowy parch :)

Czysty Polak niestety. Dziadkowie mojej żony go znali jeszcze sprzed
wojny z Krosna.. Gnój śmieć i pełowiec ale Polak, żonę miał żydówkę,
ponoć uczciwszą i porządniejszą od siebie.
J-23

Data: 2011-03-06 19:17:36
Autor: Panslavista

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:603a8663-4338-4b6a-90ea-1ac03d096099m7g2000vbq.googlegroups.com...
On 6 Mar, 11:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

wojny z Krosna.. Gnój śmieć i pełowiec ale Polak, żonę miał żydówkę,
ponoć uczciwszą i porządniejszą od siebie.

Dukla nie Krosno. Tam znalazł się jako dorosły.

Data: 2011-03-06 11:49:43
Autor: Hans Kloss
W Polsce Ludowej rządzili prawdziwi Polacy
On 6 Mar, 19:17, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:

Dukla nie Krosno. Tam znalaz si jako doros y.

On się w Krośnie urodził i większość jego rodziny  mieszkała w Krośnie
lub w okolicznych wsiach. W krośnie pierwsze strajki organizował i
ludzi buntował. Dziadek żony go kiedyś zauważył jak się przyglądał z
boku zorganizowanej przez siebie zadymie, żrąc wielkie pęto kiełbasy i
przegryzając pszenną bułka podczas gdy zbuntowani przez niego
robotnicy wrzeszczeli "Pracy! (którą mieli) Chleba! (którego im nie
brakowało). No to zagaił do niego "Jak to tak Władziu, buntujesz ludzi
każąc wołać o chleb a sam się zażerasz takimi frykasami?" Na co
Władziu się krzywo uśmiechnął i coś mu tam odpowiedział o tym że tak
trzeba żeby wygnać jaśniepanów a Polskę do sowietów przyłączyć i że to
jest najlepszy sposób żeby tego dokonać. Po prawdzie jak powiedział
tak i zrobił.
J-23

Data: 2011-03-06 20:14:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 19:15, Hans Kloss pisze:
On 6 Mar, 11:19, u2<u...@o2.pl>  wrote:
W dniu 2011-03-06 10:34, boukun pisze:

Tylko sp jrzcie na pochody majowe, na te pi kne s owia skie twarze na
trybunach.
Nie bujaj, towarzysz Wies aw to typowy parch :)
Czysty Polak niestety. Dziadkowie mojej Ĺźony go znali jeszcze sprzed
wojny z Krosna.. Gnój śmieć i pełowiec ale Polak, żonę miał żydówkę,
ponoć uczciwszą i porządniejszą od siebie.
J-23

MĂłj ojciec teĹź miał z nim styczność.  I powiem to delikatnie - miał o nim niezbyt dobre zdanie.

Data: 2011-03-06 11:22:59
Autor: Panslavista

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d735fbd$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-06 10:34, boukun pisze:
Tylko spójrzcie na pochody majowe, na te piękne słowiańskie twarze na
trybunach.

Nie bujaj, towarzysz Wiesław to typowy parch :)

E tam. Chłopek - nierób spod Dukli. Ożenił się był właściwie, bo z Chazarką, co go wywindowało na szczyt komuszerii.

Data: 2011-03-06 11:36:42
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 11:22, Panslavista pisze:

[...]

Oczywiście chazar taki jak ty będzie zawsze chwalić wszystko co
chazarskie. Ale mi się nie podoba ta chroniczna nadwaga u was :)

W Polsce Ludowej rządzili prawdziwi Polacy